• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haffade ju bĂ€gge nĂ€stan samtidigt😉
Och hypotetiskt kanske Àven en tredje...
Men den Ă€r nog sĂ„ liten att den knappt rĂ€knas😁
Ha ha jag visste att jag sett bÄda pÄ tradera.
Jag Ă€r sugen pĂ„ en g7900 rescue, en röd. Men vi fĂ„r se. Börjar bli mer och mer sugen pĂ„ husvagn. Kostar lite det med😅. Min 5600bb ska sĂ€ljas. Eventuellt gw5600 ocksĂ„. Lite sugen pĂ„ att behĂ„lla lĂ€nken till 6900 dock.

NĂ„gon som Ă€r sugen 😂

0CE79B03-996D-416F-933D-282CF5D39667.jpeg

Detta Àr inte okej grabbar, hur kan den ligga kvar till det hÀr priset?

Har anvÀnt klockan frekvent pÄ alla funktioner och lekt under tiden sen den kom, sÄ den pep till slut till förra veckan med att den ville ladda. L flashade till och frÄn, sÄ jag gav efter och köpte mig en coolfire solar watch charger frÄn Amazon som diskuterades tidigare i trÄden. Hur lÄng tid borde det ta innan man gÄr frÄn M till H pÄ ett ungefÀr?
Antar ett par timmar eller, eller Àr det refer to the manual charts sÄ att sÀga?
😁

Senast Àndrad:
Grabs, jag gav efter och köpte mig en coolfire solar watch charger som diskuterades tidigare i trÄden.
Mest bara för att testa, hur lÄng tid borde det ta innan man gÄr frÄn M till G, pÄ ett ungefÀr?
Antar ett par timmar eller, eller Àr det refer to the manual charts sÄ att sÀga?
Jag körde min gw9400 frÄn m till h efter moddning. Tog strax över 48timmar pÄ min "coolfire". Trodde jag missat nÄn fjÀder sÄ jag tog isÀr den igen efter ett dygn, men allt var ok.
Ingen aning hur lÄngt till G ;)

Jag körde min gw9400 frÄn m till h efter moddning. Tog strax över 48timmar pÄ min "coolfire". Trodde jag missat nÄn fjÀder sÄ jag tog isÀr den igen efter ett dygn, men allt var ok.
Ingen aning hur lÄngt till G ;)
JĂ€vla autospell 😁
FÄr vÀl lÄta den stÄ pÄ, tur den inre verkar dra sÄ mycket eller blir för varm.

@spammerstakeahike hade rÀtt low pÄ kvÀllar o morgnar medium pÄ dagar.
Men mĂ„ste först köpa mig en king till innan jag kan ladda denna för vill inte va utan den😂 hör av er om ni har nĂ„n king liggande
DSC_8314.JPG

Kul att du gillar Kingen! Ja, har man vÀl fastnat för den finns ingen ÄtervÀndo. Den ultimata squaren egentligen. Extra mkt skydd invÀrtes, dubbla glas, mud resistant osv.

Tillbaka
Topp