Och nu en BB king pÄvÀg ocksÄ
Och nu mÄste du jaga en jdm version med positiv display
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och nu en BB king pÄvÀg ocksÄ
Vill ha en GXW-56-1B fÄr bli lÀngre framOch nu mÄste du jaga en jdm version med positiv display
Tack Äterigen har verkligen inte varit alls aktiv senaste veckan hÀr. SÄ grymt tack för tipset tror de Àr den andra klockan du har tipsat mig om som jag köpt eller sÄ Àr det fler
Tack! Den dÀr var riktigt schysst tycker jag. Hur har reaktionerna varit pÄ B3000 generellt? Jag har inte varit sÄ aktiv pÄ ett tag och hade missat det slÀppet. Tycker 1000 var mycket bÀttre Àn 2000 sÄ jag gillar verkligen att de ÄtergÄtt Ät det hÄllet.Den slÀpps i november.
Black and gold G-Shock MTG-B3000BDE-1A includes stainless steel composite and soft urethane bands - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock MTG-B3000BDE-1A offers the classic black and gold combination and includes two types of bands.www.g-central.com
SjÀlv gillar jag nya B3000D. Den Àr riktig cool.Tack! Den dÀr var riktigt schysst tycker jag. Hur har reaktionerna varit pÄ B3000 generellt? Jag har inte varit sÄ aktiv pÄ ett tag och hade missat det slÀppet. Tycker 1000 var mycket bÀttre Àn 2000 sÄ jag gillar verkligen att de ÄtergÄtt Ät det hÄllet.
SjÀlv gillar jag nya B3000D. Den Àr riktig cool.
HÄller med, nÀra. Men nÄgot i symmetrin gör att det kÀnns fel, kan inte sÀtta fingret pÄ vad.NÀra en fulltrÀff.
0.79x20000=15800kr elomrÄde 4SjÀlv gillar jag nya B3000D. Den Àr riktig cool.
Första tanken som slog mig nÀr jag lÀste om detta, undrar hur mycket som gÄr till nya klockor?0.79x20000=15800kr elomrÄde 4
0.50x20000=10000kr elomrÄde 3
Det borde vÀl rÀcka?
HÄller med, nÀra. Men nÄgot i symmetrin gör att det kÀnns fel, kan inte sÀtta fingret pÄ vad.
Jag tror att den bredda lÀnken gör den ser lite klumpig ut. Men den ser fortfarande bra ut.Tror det Àr de dÀr stora bumparna kl 3 och 9. Liiite för stora.
Jag tror att den bredda lÀnken gör den ser lite klumpig ut. Men den ser fortfarande bra ut.
à h, ett hundbibliotek vore nÄgotEn lÄnehund hÀr idag ocksÄ.