• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och nu en BB king pĂ„vĂ€g ocksĂ„đŸ‘
SĂ„ja!
1666869006579.png

Den slÀpps i november.
Tack! Den dÀr var riktigt schysst tycker jag. Hur har reaktionerna varit pÄ B3000 generellt? Jag har inte varit sÄ aktiv pÄ ett tag och hade missat det slÀppet. Tycker 1000 var mycket bÀttre Àn 2000 sÄ jag gillar verkligen att de ÄtergÄtt Ät det hÄllet.

Tack! Den dÀr var riktigt schysst tycker jag. Hur har reaktionerna varit pÄ B3000 generellt? Jag har inte varit sÄ aktiv pÄ ett tag och hade missat det slÀppet. Tycker 1000 var mycket bÀttre Àn 2000 sÄ jag gillar verkligen att de ÄtergÄtt Ät det hÄllet.
SjÀlv gillar jag nya B3000D. Den Àr riktig cool.
20221008144214.jpg
20221008144219.jpg

Kan snabbt konstatera att nog Àr displayen pÄ stÄlisen klart bÀttre Àn pÄ 5610. Hade ju lite funderingar över det dÄ 5610 inte imponerade, ffa gÀlla de betraktningsvinkeln. PÄ stÄlisen Àr detta inga bekymmer överhuvudtaget, mkt nöjd med bÄde displayen och klockan i helhet.

Tillbaka
Topp