Halloween-AW pĂ„ jobbet idag sĂ„ letade fram min âlĂ€skigasteâ klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
26.24sek Àr fasen skitsnabbt !
Labradoodle??En lÄnehund hÀr idag ocksÄ.
+1 pÄ denà h, ett hundbibliotek vore nÄgot
à h, ett hundbibliotek vore nÄgot
JajamÀn! Dubbelt upp och dubbelt sÄ kulLabradoodle??
Grattis!Nu nÀr man Àr 34 Är sÄ passar nikotingult utmÀrkt
Grattis pÄ Din dagTrevligt att fÄ paket pÄ sin födelsedag
Nu nÀr man Àr 34 Är sÄ passar nikotingult utmÀrkt
à h, grattis pÄ din dag. Mysig klocka eller hur. Liten men skönt tung.
Grattis!Trevligt att fÄ paket pÄ sin födelsedag
Huffis Ă€r sĂ„ jĂ€kla bra.. Har vart farligt nĂ€ra köpknappen ett antal gĂ„nger dĂ€rĂr inte speciellt förtjust i GA-2100 egentligen. Men GA-2100HUF-5A tilltalade mig pĂ„ nĂ„got konstigt sĂ€tt, sĂ„ idag kom den.
Synkar den sÄ behöver du inte göra nÄgontingNu nÀr det Äterigen Àr dags för den Ärliga stÀlla tillbaka klockan...
Hur burkar era G-shocks sköta det och vilka instÀllningar bör man ha pÄ?
AUTO RC Àr pÄ, DST Àr pÄ. NÄt mer? Brukar ni ha nÄgra problem med att den inte riktigt justerar tiden?
Hehe, dÄ sÄ.Synkar den sÄ behöver du inte göra nÄgonting
Skaffar du hundra till G-shocks har du lite mer jobb att göra...
G-Shock 40- Ă„rsfirande i Shanghai.
Nu nÀr det Äterigen Àr dags för den Ärliga stÀlla tillbaka klockan...
AUTO RC Àr pÄ, DST Àr pÄ. NÄt mer? Brukar ni ha nÄgra problem med att den inte riktigt justerar tiden?
Beror vÀl pÄ vad det gÀller...26.24sek Àr fasen skitsnabbt !
DST borde vÀl vara pÄ AUTO?Nu nÀr det Äterigen Àr dags för den Ärliga stÀlla tillbaka klockan...
VÀnta bara, EU har försökt driva igenom att det ska vara sommartid Äret om. Bra att slippa vÀxlingarna, men evig sommartid kÀnns sÄ fel... Surgubben, bakÄtstrÀvaren och vÀnnen av ordning i mig krÀver att solen ska stÄ i söder klockan 12!Jag brukar stÀnga av DST.
Ăr sĂ„ trött pĂ„ detta velande, varför kan de inte bestĂ€mma att det ska vara vintertid Ă„ret om
@roosterman , du tar vÀl ut en semesterdag pÄ mÄndag sÄ du hinner stÀlla om allihop???Synkar den sÄ behöver du inte göra nÄgonting
Skaffar du hundra till G-shocks har du lite mer jobb att göra...
Semestervecka@roosterman , du tar vÀl ut en semesterdag pÄ mÄndag sÄ du hinner stÀlla om allihop???