• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Halloween-AW pĂ„ jobbet idag sĂ„ letade fram min ”lĂ€skigaste” klocka đŸ‘»

BE31F8BD-5FF8-4907-85BF-B54FEBD45024.jpeg

Nu nÀr det Äterigen Àr dags för den Ärliga stÀlla tillbaka klockan...
Hur burkar era G-shocks sköta det och vilka instÀllningar bör man ha pÄ?
AUTO RC Àr pÄ, DST Àr pÄ. NÄt mer? Brukar ni ha nÄgra problem med att den inte riktigt justerar tiden?

AUTO RC Àr pÄ, DST Àr pÄ. NÄt mer? Brukar ni ha nÄgra problem med att den inte riktigt justerar tiden?
Synkar den sĂ„ behöver du inte göra nĂ„gonting 👍
Skaffar du hundra till G-shocks har du lite mer jobb att göra... 🙄

Jag brukar stÀnga av DST.
Är sĂ„ trött pĂ„ detta velande, varför kan de inte bestĂ€mma att det ska vara vintertid Ă„ret om :)

DST borde vÀl vara pÄ AUTO?
Jag brukar stÀnga av DST.
Är sĂ„ trött pĂ„ detta velande, varför kan de inte bestĂ€mma att det ska vara vintertid Ă„ret om :)
VĂ€nta bara, EU har försökt driva igenom att det ska vara sommartid Ă„ret om. Bra att slippa vĂ€xlingarna, men evig sommartid kĂ€nns sĂ„ fel... Surgubben, bakĂ„tstrĂ€varen och vĂ€nnen av ordning i mig krĂ€ver att solen ska stĂ„ i söder klockan 12! 😅

FörstÄr inte varför de ska envisas med att stÀlla om klockan. Det tar minst tvÄ veckor innan man Àr mÀnniska igen :bag: Visserligen Àr det vÀrre pÄ vÄren men hösten Àr jobbig Ät andra hÄllet för ungarna kommer ÀndÄ vakna en timma tidigare Àn vad klockan visar.

Vore ju bra om dom kunde bestÀmma sig, och det var ju uppe pÄ EU nivÄ och skulle röstas om om jag fattat det rÀtt?
Just i detta nu finns det nog lite viktigare saker att oroa sig för kĂ€nns det som 😧
Men jobbigt att hÄlla pÄ fram och tillbaka hela tiden.

Tillbaka
Topp