Den var riktigt trevlig! Fin presentation med helheten ocksÄ, + i kantenHuffis Àr sÄ jÀkla bra.. Har vart farligt nÀra köpknappen ett antal gÄnger dÀr![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt trevlig! Fin presentation med helheten ocksÄ, + i kantenHuffis Àr sÄ jÀkla bra.. Har vart farligt nÀra köpknappen ett antal gÄnger dÀr![]()
Inte redo att sÀlja den Àn?
Ja den dĂ€r var man nĂ€ra pĂ„ att köpa, sjukt snygg just den modellen.Ăr inte speciellt förtjust i GA-2100 egentligen. Men GA-2100HUF-5A tilltalade mig pĂ„ nĂ„got konstigt sĂ€tt, sĂ„ idag kom den.![]()
Agreed, vÀldigt tilltalandeInte redo att sÀlja den Àn?
Ja den dÀr var man nÀra pÄ att köpa, sjukt snygg just den modellen.![]()
God morgon. Eller ja, nÄgon slags morgon Àr det vÀl...God morgon(?)
![]()
Den dĂ€r kan man ju bli farligt förĂ€lskad i.Ăr inte speciellt förtjust i GA-2100 egentligen. Men GA-2100HUF-5A tilltalade mig pĂ„ nĂ„got konstigt sĂ€tt, sĂ„ idag kom den.![]()
Jag Àr inne pÄ den linjen.DST borde vÀl vara pÄ AUTO?
VÀnta bara, EU har försökt driva igenom att det ska vara sommartid Äret om. Bra att slippa vÀxlingarna, men evig sommartid kÀnns sÄ fel... Surgubben, bakÄtstrÀvaren och vÀnnen av ordning i mig krÀver att solen ska stÄ i söder klockan 12!![]()
Riktigt tuff i gröntHar du sett herr kantarell?
![]()
Snygg!Det var tydligen Tudorfredag för mig igÄr, kompenseras med Grodlördag.
![]()