HĂ€r blir det kvarg, mĂŒsli och björnbĂ€r
Ja, men den Àr jag med pÄ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€r blir det kvarg, mĂŒsli och björnbĂ€r
Den va blank o fin
Till en börjar iallafall. @Hans B 1955 har inte rullat i grus med denna, den saken Àr sÀker.Den va blank o fin
- Inte förlöst kalvar hellerTill en börjar iallafall. @Hans B 1955 har inte rullat i grus med denna, den saken Àr sÀker.
Synd dÄ hade du fÄtt mer för den vid försÀljning- Inte förlöst kalvar heller
- Vore ju bra förstÄs, andrahandsvÀrdet Àr ju inget vidare för oss som inte har möjlighet att lÀgga till det i proveniensenSynd dÄ hade du fÄtt mer för den vid försÀljning
GÄr att diskutera om det Àr trÄden Har fÄtt budet $400 frÄn en utomlands men var lite otydligt nÀr det skulle betalas.. sÄ vill den köpa den nu gÄr det bra
Jag skulle otroligt gÀrna Àga den men jag Àr ingen köpare i dagslÀget tyvÀrr.GÄr att diskutera om det Àr trÄden Har fÄtt budet $400 frÄn en utomlands men var lite otydligt nÀr det skulle betalas.. sÄ vill den köpa den nu gÄr det bra
Ja faktiskt lite dyra tycker jag medFavoriten pÄ igen .
Vill ha mer kingar
Men de jag vill ha Àr sÄ dyra
Den svarta och svart röda Àr överkomlig.Ja faktiskt lite dyra tycker jag med
Svarta hÄller jag med om. Svart/röda lite överkant för mig. Den positiva Àr ju grymDen svarta och svart röda Àr överkomlig.
Vill man dock ha en military green, eller den svarta med positiv display, en orange blir de dyrare
Svarta hÄller jag med om. Svart/röda lite överkant för mig. Den positiva Àr ju grym
Kings Àr grymma. Lite teaser till dig.Den svarta och svart röda Àr överkomlig.
Vill man dock ha en military green, eller den svarta med positiv display, en orange blir de dyrare
Den med blÄ detaljer.Kings Àr grymma. Lite teaser till dig.
Ja den ÀrDen med blÄ detaljer.
Ăr dessa dina?Kings Ă€r grymma. Lite teaser till dig.
Ja den Àr
TrÄden blev vÀldigt trevlig hÀr nuJa den Àr
Yes, de Ă€r mina Kings. Har nĂ€stan alla GXW Kings förutom 1A och GB.Ăr dessa dina?
Dej vill man va kompis medYes, de Àr mina Kings. Har nÀstan alla GXW Kings förutom 1A och GB.