Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja tanken Àr att den verkligen ska anvÀndas nuDet dÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara en keeper!
SÄÄÄÄja! Grattis. Nu kan du sÀlja dina andra klockorPaketöppning klockia levererar
LÀnge sen jag handla nytt nu sÄ det kÀnns ju jÀtte kul.
Fasen va hÄrd den Àr. Extremt bekvÀm ocksÄ pÄ handleden
TackSÄÄÄÄja! Grattis. Nu kan du sÀlja dina andra klockor
Ja verkligen grattis till snyggaste gwg2000 i mitt tycke
Och dÀr börjar -ntamineringen
Tack sÄ jÀtte mycket tvekade ett tag men ville verkligen ha just denna. SvÄrt att lÄta bli att kolla pÄ den o fota.Ja verkligen grattis till snyggaste gwg2000 i mitt tycke
Ja den hÀr fÄr jag nog ta med mig i graven men G-Shock Àr inga bebisar ju de ska ju anvÀndasOch dÀr börjar -ntamineringen
Grattis! Den dÀr Àr cool! Kör GWG2K idag jag ocksÄ.Paketöppning klockia levererar
Tack De va den dÀr jag valde mellan, grymt snygg ocksÄGrattis! Den dÀr Àr cool! Kör GWG2K idag jag ocksÄ.
Gwg 2000 Àr mindre sÄ den tror jag du skulle gilla. De Àr stor skillnad pÄ hur dom sitter. Gwg1000 Àr ocksÄ stelare band pÄMudmastern Àr riktigt cool! Men den kÀndes helt enkelt för stor för mig. Hade den varit 20% mindre sÄ hade det nog blivit bra.
En bild tillÀgnad @roosterman
Har faktiskt tÀnkt ut en daglig rengöringsrutin för denna muddien.
Kom gÀrna med tips. Funderar pÄ tandborste soft sen diskmedel och gnugga rent efter varje jobbpass. Va tror ni?
KO-stiksoda??En bild tillÀgnad @roosterman
Har faktiskt tÀnkt ut en daglig rengöringsrutin för denna muddien.
Kom gÀrna med tips. Funderar pÄ tandborste soft sen diskmedel och gnugga rent efter varje jobbpass. Va tror ni?
Paketöppning klockia levererar
De bÀsta beslutet jag tagit sen jag friade till frun samt skaffa barnenOh du gjorde slag i saken snabbt!
Jag Àr en bit ifrÄn nu men ska försöka inte köpa och se mÄlet istÀllet vilket inte Àr lÀtt hehe (vill helst inte sÀlja av mer )
Finns ingen anledning till vÀnsterprassel nör du har den dÀr MRg nDÄ Àr man tillbaka i den hÀr trÄden igen efter nÄgra misslyckade besök i ett par andra trÀsk.
Blev besviken nÀr jag inte kunde fÄ tag pÄ nÄgon MRG-B5000D och försökte trösta mig med nÄgra klockor av andra mÀrken, men det funkade inte
SÄ nu fortsÀtter det hÀr Àventyret igen
Tog fram MRGn idag före frukosten. Som pensionÀrer behöver vi (oftast) inte ha sÄ brÄttom med frukost
Land MasterTack sÄ jÀtte mycket tvekade ett tag men ville verkligen ha just denna. SvÄrt att lÄta bli att kolla pÄ den o fota.
Den Àr sÄ fullÀndad alltsÄ. BekvÀmt band storleken optimal skulle jag sÀga
Stopp hÀr nu. Inte bahsa originalet.Gwg 2000 Àr mindre sÄ den tror jag du skulle gilla. De Àr stor skillnad pÄ hur dom sitter. Gwg1000 Àr ocksÄ stelare band pÄ
Gwg 2000 Àr mindre sÄ den tror jag du skulle gilla. De Àr stor skillnad pÄ hur dom sitter. Gwg1000 Àr ocksÄ stelare band pÄ
För mig sÄ kÀnns GWG1K skönare att bÀra. 2K klÀmmer lite frÄn sidorna. Blir dock bÀttre ju mer jag bÀr den.Stopp hÀr nu. Inte bahsa originalet.
Brukar inte du köra 5610 nÀr du mekar ?
Citerar mig sjÀlv efter post i fel trÄd... Och Jepp ang 5610an, men har inte vart hemma efter jobbet Àn
Men jisses nu blev den klockan ocksÄ invigdCiterar mig sjÀlv efter post i fel trÄd... Och Jepp ang 5610an, men har inte vart hemma efter jobbet Àn
VÀntar nu pÄ att @Roosterwife ska hÀmta mig.. Dotran bil Àr liite obrukbar just nu...
Snart klar