• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag ska in till stan idag och prova en GBD i butiken

IgÄr kvÀll gick jag genom alla 19 sidor i Garmin-trÄden för att leta efter nÄgot som inte Àr Casio ABC-klocka.
Slutsatsen blev följande:
Smartklocka Ă€r inget för mig
. en hockeypuck pĂ„ handleden, utan varken stil, sjĂ€l eller wow-kĂ€nsla, lika spĂ€nnande att titta pĂ„ som en Rolex eller Porsche đŸ€Ł
Ännu en grej att pilla pÄ  synka med mobilen
registrera
 logga in för att
 vara stressad över

Nae
 jag förblir en trogen G-Shock bĂ€rare som med spĂ€nning vĂ€ntar pĂ„ att de slĂ€pper ny Rangeman.

HĂ„ller med, sjukt mainstream med alla smartwatches. G-shock Ă€r ocksĂ„ en viss kĂ€nsla i, vet inte varför men kĂ€nns bra. Kör din gamla Pro trek idag, egentligen samma som en Rangeman men Ă€ndĂ„ inte en Rangeman som Ă€ndĂ„ Ă€r en G đŸ€“

SĂ„ sjukt snygg
Alla borde ha en
DSC_8570.JPG
Eller tre? 😁

Riktigt bra negativ display och ett logiskt menysystem. Skulle vara kul att se nÄgot liknande i en vanlig fyrkant.

BDC12F40-34C7-4311-81BC-BFD0FB4026F5.jpeg
Har för mig att jag sÄg nÄgon nyhet om att det Àr plannerar inom en snar framtid, samma form som fyrkant men "smartare", som GBD-H1000 / GBD-200 etc men troligen dÄ utan "run" misstÀnker ja.

Rent generellt vÀntar ja bara pÄ att de ska slÀppa samma formfaktor som GBD-200 fast med solceller. De hade varit den perfekta klockan för mig, men att H1000 Àr lite större rör mig inte dÄ ja gillar stora klockor :)

Den matchade kniven riktigt bra😍
Fasen va har jag gjort haha men jag vet att den fÄr de bra hos dej
Ha ha, ja, vad har du gjort? đŸ€Ł

Jag checkar ocksÄ in alldeles för sÀllan! Den dÀr hade jag gÀrna klippt! Grattis, den kommer trivas bra hos dig!
Tack sĂ„ mycket! 🙏😃

En sĂ„n har jag bett min lokala butik kolla upp om de kan fĂ„ hem Ă„t mig, likasĂ„ den med positiv display. 😃

Den hĂ€nger dessutom löst. FYI đŸ«Ł

Om du Àr intresserad.
Ska du slĂ€ppa ivĂ€g TVA? đŸ€”đŸ˜ƒ

Åh, min fina Bruuuce, vad har jag gjort?! đŸ™ˆđŸ™„đŸ€Ł

Äntligen klar. Kul att se min gamla lila ocksĂ„.
20221105_152055.JPG
Wow, verkligen snyggt och proffsigt! Blev grymt bra det dĂ€r! đŸ‘đŸ€©

Tillbaka
Topp