• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SmÄkallt ikvÀll

3AF9A8BB-FDCE-4190-B422-0E0B023044F5.jpeg

Ja men absolut, lite tillkommer och lite byts ut i lite lagom takt. Gw5600 ska nog sĂ€ljas om jag inte köper nĂ„gon kul bezel och band till den. NĂ€sta kanske blir en king eller en dw6900 eller g7900 i annan fĂ€rg. Mudman eller rangeman vore coolt. Men dĂ€r gĂ„r nog min grĂ€ns för vad de fĂ„r kosta. TyvĂ€rr kanske lite innan 😅
En Rangeman kan man ofta hitta beggad i fint skick en liten bit söder om 1.500:- och det tror jag du kommer tycka den Ă€r vĂ€rd alla gĂ„nger. 👌

AppropÄ Rangeman och svartmagin MB6 sÄ synkade ju Colan perfekt nere i Spanjackien. Men dom andra fyra som inte fick följa med hade gjort en 50/50-synk... TvÄ hade synkat och tvÄ inte..
Och dĂ„ ligger dom precis intill varandra😁
DĂ€remot alla fyrkanterna hade som vanligt 100% perfekt synk👍

God morgon,
Rensning i klocklĂ„dan, de hĂ€r 3 mĂ„ste lĂ€mna sĂ„ skicka PM ASAP 😁👍

1: DW-5600E i mycket fint skick. Nytt batteri frÄn idag.
1D058C14-8D6F-4D21-8AD5-330D8DD17B53.jpeg

2: DW-6900BBA som blev BBN: Jag har skrapat bort den svarta filmen pĂ„ insidan av glaset sĂ„ hela plattan syns
 inga repor över siffrorna eller de tre ringarna. Annars nyskick och fullset. Brutal kontrast pĂ„ siffrorna!
E32FF18E-7263-44CA-87C0-F25D88490DA3.jpeg

3: Casio Fishing Gear WS-1200H-2AVEF i nyskick och fullset. MörkblÄ.
Den berÀknar fiskarnas aktivitet med hjÀlp av longituden och mÄnfasen.
Din longitud matar du in bara en gÄng och sparar, sen Àr det klart!
Den visar frÄn inga fiskar till ett helt stim med fiskar med blinkande larm: FISH
Du kan se aktiviteten idag genom att blÀddra framÄt timme för timme eller vÀlja önskad datum du vill fiska och blÀddra timme för timme för just detta datumet.
DĂ„ vet du om du ska stanna hemma eller packa spön och fiskelĂ„dan 👍
Gissar den rĂ€tt?
. Det kan du ge dig fan pĂ„ att den gör
 😆😉
6FEC2882-17E4-4C37-A36D-B63500F8934D.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp