Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mmm. Stod och höll i en sÄn i Spanjackien förra veckan
Gillar verkligen fÀrgen pÄ min nya G-Shock B5000MB, mestadels matt med lite glans pÄ exakt rÀtta stÀllen. Verkligen premium kÀnsla.
Var det xenonljusen som spökade?
Nytt servorör bestÀlltSnart klar
Vad gick fel? Slant du och fumlade bort den?Mmm. Stod och höll i en sÄn i Spanjackien förra veckan
Den Àr riktigt bra alltsÄ!!
Nja... Dom ville ha 610Euro för den..Vad gick fel? Slant du och fumlade du bort den?
Det blir toppen Micklade till det sÄ jag fick pÄ en bit till men blir toppen att ha en komplett lÀnkExtra bitar Àr pÄ g, ska posta det imorgon sÄ vet du
Edit: kul klocka, blir liiite roligare med fÀrg. Minst sagt!
Det hÀringa röret hade fÄtt nog..Var det xenonljusen som spökade?
Ja, jag ser det. Det Àr ju helt krokigt ju! Fattar ju vem som helst att det blir knut pÄ vÀtskan. Kanske gÄr att rikta.
Precis, lÄter enkelt . Jag har blivit gubbtrött pÄ 19tummarna. Ska nog leta 17" threespoke double till nÀsta sommarNytt servorör bestÀllt
Sen Àr det ju bara att göra allt tvÀrtom typ
Har du mjölkat med den dĂ€r ? Ăr ju lite smutsigGuld morgon pĂ„ er
Ăven om jag inte kanske just mjölkar med Gna, sĂ„ anvĂ€nds dom iafHar du mjölkat med den dĂ€r ? Ăr ju lite smutsig
Jag har infört dusch för gwg2k morgon och kvĂ€ll. SĂ„ den hĂ„ller sig frĂ€schĂven om jag inte kanske just mjölkar med Gna, sĂ„ anvĂ€nds dom iaf
Och dom som inte anvÀnds lyckas ju bli dammaiga istÀllet
JÀkla otyg det dÀr.....
"Allt som Àr snÀllt mot huden Àr snÀllt mot klockan" Àr devisen jag kört pÄ, om det Àr sant vet jag inte men det lÄter braEn bild tillÀgnad @roosterman
Har faktiskt tÀnkt ut en daglig rengöringsrutin för denna muddien.
Kom gÀrna med tips. Funderar pÄ tandborste soft sen diskmedel och gnugga rent efter varje jobbpass. Va tror ni?
Jag som alltid sagt trÄk dw6900. .
Var lite vÀl dammig sÄg jag nu..Jag som alltid sagt trÄk dw6900. .
Men den dÀr i vitt va jÀtte fin ju
StÀmmer nog, vi duschar med samma tvÄl"Allt som Àr snÀllt mot huden Àr snÀllt mot klockan" Àr devisen jag kört pÄ, om det Àr sant vet jag inte men det lÄter bra
MÄnga som mjölkar med sina G:s nu, alla ska ha kor blivit en trend. @roosterman har ju tom tagit trucken till nÀrmaste mjölkgÄrd efter jobbet för att fÄ skita ner sigVar lite vÀl dammig sÄg jag nu..