• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hoppar fruktstunden men bjuder pÄ en bild av dagens nyförvÀrv :)

GWF-1035 hade jag bokat sen en tid tillbaka, var ju tvungen att fira inköpet sÄ det blev en GMW-B5000 ocksÄ :)

AF0D3CFF-61A5-4DAA-993E-B2414EE59872.jpeg
GW-B5000, ohyyyggligt fin!:wideyed:

VÀldigt bekvÀm. Den har "vingar" som gör att den sitter jÀkligt skönt. Som nÄgon skrev ovan funkar den Àven med handskar pÄ.

Tydlig och bra display med flera fÀrger pÄ vilket gör den lite roligare att titta pÄ. Man kan ha tvÄ tidszoner pÄ huvudskÀrmen vilket jag gillar.

Den enda negativa Àr att du inte ser aktuell tid i tidtagningslÀget.
Det klassiska. Man kan aldrig fÄ allt :)

Trodde faktiskt inte att Frogman skulle vara sÄ bra som den Àr. Gillar Mudmaster ocksÄ, bÄda Àr riktigt bra. Vad finns det mer för coola modeller förutom Rangeman och mudman? Helst limiterade. Kul med andra fÀrger och detaljer.. :)

Trodde faktiskt inte att Frogman skulle vara sÄ bra som den Àr. Gillar Mudmaster ocksÄ, bÄda Àr riktigt bra. Vad finns det mer för coola modeller förutom Rangeman och mudman? Helst limiterade. Kul med andra fÀrger och detaljer.. :)
Om du tycker GWF-1035/1000 Àr bra sÄ vÀnta tills du fÄr GWF-D1000 i handen ;) I mitt tycke mycket bÀttre klocka, kÀnns mer gedigen

Tillbaka
Topp