Code
AKA Vincent B
Tack men ingenting jÀmfört med vissa hÀr.. Vill ha Froggen med vÀskan o kniven..HÀrlig trio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack men ingenting jÀmfört med vissa hÀr.. Vill ha Froggen med vÀskan o kniven..HÀrlig trio!
Blir ju vÀldigt bra priser! 2128 för en gw-9400 Àr riktigt billigt.cyber20 ger ytterligare 20% pÄ nedsatta Casios
https://m.caliroots.se/search/searchbytext?key=Casio
Tack men ingenting jÀmfört med vissa hÀr.. Vill ha Froggen med vÀskan o kniven..![]()
LÀgg upp bilder. Kan typ inga ref nr. Ny pÄ G-shocks..Gillar inte gulddetaljer direkt men din froggie Àr nog den bÀsta jag sett ÀndÄ, sÄ bra!
Förövrigt blir min g-shock snart en duo, slog till pÄ en 5750 nyss. Sedan behövs en 6900, saknar den jag dumt sÄlde i somras. VÀldigt enkel men trevlig modell!![]()
LÀgg upp bilder. Kan typ inga ref nr. Ny pÄ G-shocks..![]()
Ja, om jag rÀknat rÀtt sÄ blir det tex:Blir ju vÀldigt bra priser! 2128 för en gw-9400 Àr riktigt billigt.
Precis - bara att shoppa lossJa, om jag rÀknat rÀtt sÄ blir det tex:
560 stÄlar för en DW-5600
och 728 riksdaler för en G-9000 Mudman.
Edit: Och 1400 för DW-5735D-1BER 35th anniv, screwback![]()
Tack för tipset! Klippte en GW-5610 för 896:-. KÀnns som mycket klocka för pengarna!cyber20 ger ytterligare 20% pÄ nedsatta Casios
Yes, blev en DW-5735D-1BER 35thJa, om jag rÀknat rÀtt sÄ blir det tex:
560 stÄlar för en DW-5600
och 728 riksdaler för en G-9000 Mudman.
Edit: Och 1400 för DW-5735D-1BER 35th anniv, screwback![]()
cyber20 ger ytterligare 20% pÄ nedsatta Casios
Kul att kunna bidra till beroendetLĂ„nad bild av @Fujoor, som vanligt har hans bilder âdĂ„ligtâ inflytande pĂ„ mig () men en modell jag velat testa sĂ„ blir nog bra
![]()
![]()
Skön retrokÀnsla iaf. Valde mellan den och en GX-56bb frÄn caliroots men tror 5750 Àr bÀttre för mig just nu ÀndÄ![]()
Glömde en igÄr,Inte illa fick det till 24 grodor och dÄ rÀknade jag inte belysningen.
![]()
25 Är sedan första frogman antar jag eller Àr det 25 för nÄgot annat?Glömde en igÄr,
![]()
Sen Àr det backlighten sÄklart, 25 Ärs jubileum = 25 grodor?
25 Ärs jubileum för Frogman modellen som jag fattat det.25 Är sedan första frogman antar jag eller Àr det 25 för nÄgot annat?
Muntrar upp med lite fÀrg.
![]()
Muntrar upp med lite fÀrg.
![]()
Min stealth Rangeman vilar bland Mandariner eller Clementiner eller Satsumas.
GW-9400
![]()
Trevlig! Noterar att den ligger pĂ„ halva priset av en DW5735, den gula varianten. Ăr det sĂ„ stor skillnad pĂ„ dem? Har haft squarevarianten frĂ„n gruppköpet men fastnade inte för den, tyvĂ€rr. Den var Ă€ndĂ„ snygg och skön.LĂ„nad bild av @Fujoor, som vanligt har hans bilder âdĂ„ligtâ inflytande pĂ„ mig () men en modell jag velat testa sĂ„ blir nog bra
![]()
![]()
Skön retrokÀnsla iaf. Valde mellan den och en GX-56bb frÄn caliroots men tror 5750 Àr bÀttre för mig just nu ÀndÄ![]()
GW-m5625 heter den. FrÄn 25 Ärs jubileet.Vilken modell Àr detta frÄn början?
NÀr jag ÀndÄ skriver, visst passar g-5600 bezel och band pÄ 5610? Har rÄkat radera den smidiga bilden pÄ en tabell jag hade över vilka delar som passade till vilka modeller...
Hoppar fruktstunden men bjuder pÄ en bild av dagens nyförvÀrv
GWF-1035 hade jag bokat sen en tid tillbaka, var ju tvungen att fira inköpet sÄ det blev en GMW-B5000 ocksÄ
![]()
Snap, exakt samma duo som jag hÀmtade upp dÀr i förrgÄr!Hoppar fruktstunden men bjuder pÄ en bild av dagens nyförvÀrv
GWF-1035 hade jag bokat sen en tid tillbaka, var ju tvungen att fira inköpet sÄ det blev en GMW-B5000 ocksÄ
![]()