• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tack men ingenting jÀmfört med vissa hÀr.. Vill ha Froggen med vÀskan o kniven.. :)

Gillar inte gulddetaljer direkt men din froggie Àr nog den bÀsta jag sett ÀndÄ, sÄ bra! :cigar:

Förövrigt blir min g-shock snart en duo, slog till pÄ en 5750 nyss. Sedan behövs en 6900, saknar den jag dumt sÄlde i somras. VÀldigt enkel men trevlig modell! :)

Gillar inte gulddetaljer direkt men din froggie Àr nog den bÀsta jag sett ÀndÄ, sÄ bra! :cigar:

Förövrigt blir min g-shock snart en duo, slog till pÄ en 5750 nyss. Sedan behövs en 6900, saknar den jag dumt sÄlde i somras. VÀldigt enkel men trevlig modell! :)
LÀgg upp bilder. Kan typ inga ref nr. Ny pÄ G-shocks.. :)

LÀgg upp bilder. Kan typ inga ref nr. Ny pÄ G-shocks.. :)

LĂ„nad bild av @Fujoor, som vanligt har hans bilder ”dĂ„ligt” inflytande pĂ„ mig ( :rolleyes: ) men en modell jag velat testa sĂ„ blir nog bra :)
0C597FCF-CC42-4B55-9F85-203EA75C4161.jpeg

Skön retrokÀnsla iaf. Valde mellan den och en GX-56bb frÄn caliroots men tror 5750 Àr bÀttre för mig just nu ÀndÄ :bookworm:

LĂ„nad bild av @Fujoor, som vanligt har hans bilder ”dĂ„ligt” inflytande pĂ„ mig ( :rolleyes: ) men en modell jag velat testa sĂ„ blir nog bra :)
0C597FCF-CC42-4B55-9F85-203EA75C4161.jpeg

Skön retrokÀnsla iaf. Valde mellan den och en GX-56bb frÄn caliroots men tror 5750 Àr bÀttre för mig just nu ÀndÄ :bookworm:
Trevlig! Noterar att den ligger pĂ„ halva priset av en DW5735, den gula varianten. Är det sĂ„ stor skillnad pĂ„ dem? Har haft squarevarianten frĂ„n gruppköpet men fastnade inte för den, tyvĂ€rr. Den var Ă€ndĂ„ snygg och skön.

Edit: sÄg nu att den saknar screwback. SÀkert det som utgör det mesta av skillnaden.

Vilken modell Àr detta frÄn början? :)
NÀr jag ÀndÄ skriver, visst passar g-5600 bezel och band pÄ 5610? Har rÄkat radera den smidiga bilden pÄ en tabell jag hade över vilka delar som passade till vilka modeller...
GW-m5625 heter den. FrÄn 25 Ärs jubileet.
Visst, g-5600 band passar pÄ en 5610. Finns dock vissa undantag med dom Àldre varianterna sÄ har en nÄgot annorlunda form, men det Àr lÀtt att se. Ser dom likadana ut som dom moderna varianterna sÄ passar banden. Bandet jag har ovan Àr frÄn en g-5600 modell.

Tillbaka
Topp