• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hmm finns det nÄn cool?
Är ju en smaksak men de mĂ„ste nog provas/klĂ€mmas pĂ„ för att kunna uppskattas helt.
Jag har denna MRG-1000B-1A som jag lite tveksamt köpte men som verkligen har imponerat pÄ mig,

Har ocksÄ reserverat den helt nya (slÀpps nu i November) MRG-G2000R-1A, borde komma vilken dag som helst nu,

Mer om den hÀr: https://www.g-central.com/g-shock-mrg-g2000r-1ajr-with-resin-band-titanium-buckle/

Trodde faktiskt inte att Frogman skulle vara sÄ bra som den Àr. Gillar Mudmaster ocksÄ, bÄda Àr riktigt bra. Vad finns det mer för coola modeller förutom Rangeman och mudman? Helst limiterade. Kul med andra fÀrger och detaljer.. :)

Dessa, dÄ 6900/5735/5035 Àr ju coola och inte sÄ vanliga Àven om de finns nÄgra pÄ forumet
3E3C9EC3-697A-495E-AFB4-4334A008FBC7.jpeg

Svart-svart pÄ frÄn den gÄngna svarta fredagen.
I present to you, DW-5600BB.
Displayen Àr sÄ avskalad och ren. Och utrustad med en bra negativ display.
Displayen Àndrar ocksÄ fÀrgnyans beroende pÄ vinkel, ibland Àr den helt svart och ibland djupt mörkblÄ.
Mycket nöjd!

DW-5600BB_WRIST.jpg

DW-5600BB_C.jpg

Senast Àndrad:
Jag Àr en svag mÀnniska, en GW-m5610 bestÀlld frÄn caliroots...

Den klassiska röda linjen Ă€r saknad. Vad som puttade mig över kanten? Ännu en bild frĂ„n @Fujoor, kanske lĂ€ge ignorera han nu hehe :D
1264AD90-3268-4C78-966B-28F395342999.jpeg

MÀrkligt nog har jag inte gÄtt och köpt den modellen. Den Àr ju skitbra. Modellen ger tydligast 80-tals vibbar tycker jag.
Och inte minst för att baklocket pÄ den Àr ju mycket bÀttre Àn andra baklock med 4 skruvar!

Svart-svart pÄ frÄn den gÄngna svarta fredagen.
I present to you, DW-5600BB.
Displayen Àr sÄ avskalad och ren. Och utrustad med en bra negativ display.
Displayen Àndrar ocksÄ fÀrgnyans beroende pÄ vinkel, ibland Àr den helt svart och ibland djupt mörkblÄ.
Mycket nöjd!

DW-5600BB_WRIST.jpg

DW-5600BB_C.jpg

Men va fan! Har knappt aldrig ens tittat pÄ en G-SHOCK förut, men efter en snabb koll pÄ din sÄ Äkte Google upp och nu Àr en bestÀlld.
Kan bli spÀnnande:confused:

Tillbaka
Topp