Tampa_blord
Silver
Wait and seeNÄn skillnad förutom safirglas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wait and seeNÄn skillnad förutom safirglas?
Ăr ju en smaksak men de mĂ„ste nog provas/klĂ€mmas pĂ„ för att kunna uppskattas helt.Hmm finns det nĂ„n cool?
Hmm..??Ăr ju en smaksak men de mĂ„ste nog provas/klĂ€mmas pĂ„ för att kunna uppskattas helt.
Jag har denna MRG-1000B-1A som jag lite tveksamt köpte men som verkligen har imponerat pÄ mig,
![]()
Har ocksÄ reserverat den helt nya (slÀpps nu i November) MRG-G2000R-1A, borde komma vilken dag som helst nu,
![]()
Mer om den hÀr: https://www.g-central.com/g-shock-mrg-g2000r-1ajr-with-resin-band-titanium-buckle/
Som sagt en smaksak.Hmm..??
Trodde faktiskt inte att Frogman skulle vara sÄ bra som den Àr. Gillar Mudmaster ocksÄ, bÄda Àr riktigt bra. Vad finns det mer för coola modeller förutom Rangeman och mudman? Helst limiterade. Kul med andra fÀrger och detaljer..![]()
Ăr ju en smaksak men de mĂ„ste nog provas/klĂ€mmas pĂ„ för att kunna uppskattas helt.
Har ocksÄ reserverat den helt nya (slÀpps nu i November) MRG-G2000R-1A, borde komma vilken dag som helst nu,
![]()
Mer om den hÀr: https://www.g-central.com/g-shock-mrg-g2000r-1ajr-with-resin-band-titanium-buckle/
Nu börjar det likna nÄt. SÄg nÄn square med röd display, vilken Àr det?Dessa, dÄ 6900/5735/5035 Àr ju coola och inte sÄ vanliga Àven om de finns nÄgra pÄ forumet![]()
Nu börjar det likna nÄt. SÄg nÄn square med röd display, vilken Àr det?
Inte den. Det var nÄn svart med lysande röd display, square..
De var en mod av vampyrklockan.Inte den. Det var nÄn svart med lysande röd display, square..
En gammal goding. Jag bestÀllde en jag med hÀromdagenJag Àr en svag mÀnniska, en GW-m5610 bestÀlld frÄn caliroots...
Den klassiska röda linjen Ă€r saknad. Vad som puttade mig över kanten? Ănnu en bild frĂ„n @Fujoor, kanske lĂ€ge ignorera han nu hehe
![]()
En gammal goding. Jag bestÀllde en jag med hÀromdagen![]()
AlltsÄ damn, sÀg till om du blir det minsta sugen pÄ att sÀlja!Black Friday Àr ingenting mot Freaky Friday!
Jag Àr en svag mÀnniska, en GW-m5610 bestÀlld frÄn caliroots...
Den klassiska röda linjen Ă€r saknad. Vad som puttade mig över kanten? Ănnu en bild frĂ„n @Fujoor, kanske lĂ€ge ignorera han nu hehe
![]()
Jag Àr en svag mÀnniska, en GW-m5610 bestÀlld frÄn caliroots...
![]()
Typ vÀrldens bÀsta sekt!Ibland kÀnns det som att man Àr med i en G-sekt lol.
![]()
Ahh precis den..du kanske tÀnker pÄ denna? den runda nya sneaker freaker som jag bytt armband pÄ.
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrÄden.24037/page-297#post-2598637
Ibland kÀnns det som att man Àr med i en G-sekt lol.
![]()
Typ vÀrldens bÀsta sekt!
Svart-svart pÄ frÄn den gÄngna svarta fredagen.
I present to you, DW-5600BB.
Displayen Àr sÄ avskalad och ren. Och utrustad med en bra negativ display.
Displayen Àndrar ocksÄ fÀrgnyans beroende pÄ vinkel, ibland Àr den helt svart och ibland djupt mörkblÄ.
Mycket nöjd!
![]()
![]()
Men va fan! Har knappt aldrig ens tittat pÄ en G-SHOCK förut, men efter en snabb koll pÄ din sÄ Äkte Google upp och nu Àr en bestÀlld.
Kan bli spÀnnande![]()