SjÀlvklart, jag Àr sÀker pÄ att jag sett det i det finstilta i kollektivavtalet.Ja men i december Àr vÀl rasten 12:12 vÀl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SjÀlvklart, jag Àr sÀker pÄ att jag sett det i det finstilta i kollektivavtalet.Ja men i december Àr vÀl rasten 12:12 vÀl?
Har nog köpt minst 5 g-shocks frÄn klockia pÄ Gotland. Va jag fattar tar de minst ett dygn innan paketen kommer in frÄn just Gotland till kustgrÀnsen. Men sen brukar de bara t en dag till mig men jag bor ju nÀrmare Àn dej. Köpte min gwg2000 dÀt bestÀllde förra torsdagen den anlÀnde pÄ mÄndag.
Kulta Àr vÀrre tar alltid ca 5 till 6 dagar. Ska tillÀggas att jag alltid vÀljer PostNord pÄ klockia o dÄ tar det 2 dagar i regel
Dina tips skojar man inte bort. SÄg en TVB för 25000kr i en butik pÄ nÀtet förut..Tips för er som jagar ny TV, OLED65B1 för 9990kr. Slut pÄ offtopic
SÀg till nÀr du ser en MRG för 3500krDina tips skojar man inte bort. SÄg en TVB för 25000kr i en butik pÄ nÀtet förut..
SÀger nog inte till dÄSÀg till nÀr du ser en MRG för 3500kr
Bra pris pÄ TLC förresten.Har nog köpt minst 5 g-shocks frÄn klockia pÄ Gotland. Va jag fattar tar de minst ett dygn innan paketen kommer in frÄn just Gotland till kustgrÀnsen. Men sen brukar de bara t en dag till mig men jag bor ju nÀrmare Àn dej. Köpte min gwg2000 dÀt bestÀllde förra torsdagen den anlÀnde pÄ mÄndag.
Kulta Àr vÀrre tar alltid ca 5 till 6 dagar. Ska tillÀggas att jag alltid vÀljer PostNord pÄ klockia o dÄ tar det 2 dagar i regel
Bara en kvar, pass pÄBra pris pÄ TLC förresten.
Rullgardin nerBra pris pÄ TLC förresten.
Kontakta dem och försök fÄ en refund. Hota med att nyttja ÄngerrÀtt annars.Rullgardin ner
Rullgardin ner
Eller hur! Eller, klicka hem den dÀr ocksÄ. à ngra det tidigare köpet och skicka tillbaka den nya utan mjölkstÀnk pÄ!?Kontakta dem och försök fÄ en refund. Hota med att nyttja ÄngerrÀtt annars.
Kontakta dem och försök fÄ en refund. Hota med att nyttja ÄngerrÀtt annars.
Gav 9700kr era tips Àr ju faktiskt braEller hur! Eller, klicka hem den dÀr ocksÄ. à ngra det tidigare köpet och skicka tillbaka den nya utan mjölkstÀnk pÄ!?
Bra tips dÀr. 60 dagars öppetköp har dem. @hepanterEller hur! Eller, klicka hem den dÀr ocksÄ. à ngra det tidigare köpet och skicka tillbaka den nya utan mjölkstÀnk pÄ!?
Va Àr de för rabatt du slagit in @Derix?Bara en kvar, pass pÄ
SingleVa Àr de för rabatt du slagit in @Derix?
VadÄ VAG... tÀnk pÄ @roosterman , han behöver ta pappaledighet i 6 mÄnader bara för att hinna stÀlla om alla sina klockor till vintertid:- Eller VAG: VÄrd Av GShock?
Som pensionĂ€r behöver man inte fundera över sĂ„nt, frugan talar om vad som gĂ€ller för dagen âŠ
TÀnk va VAG de blir nÀr @roosterman s gshockar fÄr magsjuka i hela laget runtVadÄ VAG... tÀnk pÄ @roosterman , han behöver ta pappaledighet i 6 mÄnader bara för att hinna stÀlla om alla sina klockor till vintertid:
G-Shock ledighet
Hoppas det flyter pÄ utan hicka sÄ att jag inte satt dig pÄ pottan, men det dÀr svider hÄrt. Att se en pangdeal sekunden efter att man gjort ett köp. HÄller tummarna för att det ska gÄ bra.
Jag har inte stÀllt om alla ÀnVadÄ VAG... tÀnk pÄ @roosterman , han behöver ta pappaledighet i 6 mÄnader bara för att hinna stÀlla om alla sina klockor till vintertid:
G-Shock ledighet
Aka zonae riktigt lÀcker, inget man mjölkar med men nÄt för de lediga stundernaJag har ju varit frÄnvarande frÄn trÄden ett tag och missat en del sÄ det har sÀkert diskuterats men wtf. Hur jÀvla snygg? Ingen som huggt pÄ den?
Bara en kvar, pass pÄ
Grön i sĂ„ fall6.1/6.3k för de andra, ska man flippa lite och vĂ„ga tro. Kan iof inte bestĂ€mma mig för âgrönâ eller âsvartâ
Den kommer sÀkert hit, precis som Street grafittin.NÄn som vet nÀr GWG 2040 kommer till Sverige/Europa? @L&W ?