• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tips för er som jagar ny TV, OLED65B1 för 9990kr. Slut pĂ„ offtopic 🐼
49E15254-5DCD-4518-AACB-369A40F5E4F2.jpeg

Har nog köpt minst 5 g-shocks frÄn klockia pÄ Gotland. Va jag fattar tar de minst ett dygn innan paketen kommer in frÄn just Gotland till kustgrÀnsen. Men sen brukar de bara t en dag till mig men jag bor ju nÀrmare Àn dej. Köpte min gwg2000 dÀt bestÀllde förra torsdagen den anlÀnde pÄ mÄndag.
Kulta Àr vÀrre tar alltid ca 5 till 6 dagar. Ska tillÀggas att jag alltid vÀljer PostNord pÄ klockia o dÄ tar det 2 dagar i regel

Jo det tar ofta 1 arbetsdag lÀngre hit upp till Norrbotten. Sen Àr det stor skillnad mellan DHLs olika tjÀnster. DHL Express gÄr pÄ 2 dagar frÄn Spanien till mig! Skillnaden Àr förstÄs att det i huvudsak gÄr med flyg istÀllet för lastbil(eller tÄg).

Har nog köpt minst 5 g-shocks frÄn klockia pÄ Gotland. Va jag fattar tar de minst ett dygn innan paketen kommer in frÄn just Gotland till kustgrÀnsen. Men sen brukar de bara t en dag till mig men jag bor ju nÀrmare Àn dej. Köpte min gwg2000 dÀt bestÀllde förra torsdagen den anlÀnde pÄ mÄndag.
Kulta Àr vÀrre tar alltid ca 5 till 6 dagar. Ska tillÀggas att jag alltid vÀljer PostNord pÄ klockia o dÄ tar det 2 dagar i regel
Bra pris pÄ TLC förresten.

SĂ„g de sen "singel"
Hörrni ni Ă€r bara för snĂ€lla med era tips. Tack frĂ„n botten av mitt hjĂ€rta ❀ @L&W @Crispie @Derix
Hoppas det flyter pĂ„ utan hicka sĂ„ att jag inte satt dig pĂ„ pottan, men det dĂ€r svider hĂ„rt. Att se en pangdeal sekunden efter att man gjort ett köp. HĂ„ller tummarna för att det ska gĂ„ bra. 👍

Spontana bilder av dÄlig kvalitet i olika ljussÀttningar (tv-bakgrund) av gmw-b5000-9er
P_20221111_201941_1.jpg
P_20221111_201934_1.jpg
P_20221111_201916_1.jpg
P_20221111_201912_1.jpg
P_20221111_201904_3.jpg
P_20221111_201904_2.jpg
P_20221111_201904_1.jpg

MÄste inflika att jag haft Casio med negativ display tidigare (bl a Rangeman i camogrönt) och denna gÄr att lÀsa av Àven i dunkelt ljus (framgÄr dock inte av bilderna ovan). Stor skillnad.

Efter rĂ€tt mycket tĂ€nkande sĂ„ Ă€r jag en hederlig mĂ€nniska sĂ„ nu har jag bestĂ€mt mig för att behĂ„lla den billiga Toyota land cruiser gwg2000. Den kommer aldrig bli en dĂ„lig affĂ€r om jag behĂ„ller den dĂ„ den Ă€r limiterad Blev lite tokigt detta haha men Ă€r man impulsiv sĂ„ Ă€r man. Blir man glad av att Ă€ga en sĂ„ blir man kanske dubbelt sĂ„ glad av att Ă€ga 2 st😁😁😁

Tillbaka
Topp