• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter rĂ€tt mycket tĂ€nkande sĂ„ Ă€r jag en hederlig mĂ€nniska sĂ„ nu har jag bestĂ€mt mig för att behĂ„lla den billiga Toyota land cruiser gwg2000. Den kommer aldrig bli en dĂ„lig affĂ€r om jag behĂ„ller den dĂ„ den Ă€r limiterad Blev lite tokigt detta haha men Ă€r man impulsiv sĂ„ Ă€r man. Blir man glad av att Ă€ga en sĂ„ blir man kanske dubbelt sĂ„ glad av att Ă€ga 2 st😁😁😁
En mjölka-kor klocka och en som hÄlls ren och fin för de romantiska tillfÀllena ;)

Efter rĂ€tt mycket tĂ€nkande sĂ„ Ă€r jag en hederlig mĂ€nniska sĂ„ nu har jag bestĂ€mt mig för att behĂ„lla den billiga Toyota land cruiser gwg2000. Den kommer aldrig bli en dĂ„lig affĂ€r om jag behĂ„ller den dĂ„ den Ă€r limiterad Blev lite tokigt detta haha men Ă€r man impulsiv sĂ„ Ă€r man. Blir man glad av att Ă€ga en sĂ„ blir man kanske dubbelt sĂ„ glad av att Ă€ga 2 st😁😁😁
En safety queen. Det blir bra det. Kudos till dig!

Precis, tror inte den kommer bli en förlustaffÀr. Om den ens sÀljs. Visst du kunde ha tjÀnat tvÄ tusen men ocksÄ lika gÀrna stÄtt utan den, ÀndÄ rÀtt stor chans nÄgon annan köpt innan.

Jag vet en kille som knep en med grönt band. Sjukt frÀn.
FrĂ„gar du snĂ€llt kanske han kan tĂ€nka sig att byta đŸ«ĄđŸ˜‚

Jag vet en kille som knep en med grönt band. Sjukt frÀn.
FrĂ„gar du snĂ€llt kanske han kan tĂ€nka sig att byta đŸ«ĄđŸ˜‚
Haha JasĂ„ 😁 ett grattis Ă€r pĂ„ sin plats dĂ„. Du kommer bli supernöjd.
MÀrkligt vilken hög konjunktur de blitt i trÄden.

Vafan, inte köper man vÀl g-shock för investering?
đŸ€Ż
Haha😁 6900 kr va billigt men tĂ€nk dej om 5 Ă„r, en oöppnad gwg 2000TLC som Ă€r slutsĂ„ld sen 4 Ă„r tillbaka, den kan man nog fĂ„ 10 k för dĂ„đŸ˜ Lönar sig bĂ€ttre Ă€n gĂ„rdstraktorn som bara tappar i vĂ€rde.
SkÀmtosido de va ett pangpris sÄ kanske va meningen. Kanske jag slipper borsta min GWg2K varje kvÀll med diskmedel o vatten i fortsÀttningen och gÄ all in som beater istÀllet
FÄr se hur de blir, men behÄller den och sÀljer nÄgra fler trÄk citizen dykare istÀllet.

Senast Àndrad:
Muddien har blivit en spelplan för kobingo 😳but rosa missed and failed the mission this time
DSC_8773.JPG
DSC_8772.JPG

En BNIB TLC GWG2K om ett par Ă„r kan nog vara het. Jag tror det Ă€r en bra investering! Eller sĂ„ kan jag komma upp och mocka stallet och köra rundbalar i en vecka i utbyte mot ditt kap. Jag kan till och med lyfta runt dina tunga jĂ€rnvikter sĂ„ kan du ta ledigt ett tag 😃

NÄgon som behöver en vÀska till sina G's?

Tillbaka
Topp