• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen lördag

28F21A95-736B-4880-BE7C-C0E6C660ED7F.jpeg

LĂ„ter som att nĂ„n Ă€r extremt rastlös OCH vÀÀÀÀldigt sugen pĂ„ en TLC GWG-2000 😁
Jag Àr redo att Äka till @hepanter och ha en battle i komock och köra lyft av smÄ blymattor. Jag utmanar dig @ironcastle som ocksÄ verkar vara en rastlös sjÀl. Förmodligen kommer jag dock förlora eftersom @ironcastle sÀkert Àr minst 10 Är yngre Àn mig, han Àr uppe kl 0500 varje morgon och kör hÄrt i sitt hemmabyggda gym samt att han Àter grillat med jÀmna mellanrum. TLC GWG2K som pris för topic!

Jag Àr redo att Äka till @hepanter och ha en battle i komock och köra lyft av smÄ blymattor. Jag utmanar dig @ironcastle som ocksÄ verkar vara en rastlös sjÀl. Förmodligen kommer jag dock förlora eftersom @ironcastle sÀkert Àr minst 10 Är yngre Àn mig, han Àr uppe kl 0500 varje morgon och kör hÄrt i sitt hemmabyggda gym samt att han Àter grillat med jÀmna mellanrum. TLC GWG2K som pris för topic!
TĂ€nk pĂ„ att @ironcastle har samma goda arbetsmoral som nĂ„gon född pĂ„ 20-talet (lĂ€s 1920-talet) sĂ„ blir man ju fundersam.. ”Inget Klocksnack pĂ„ arbetstid” :shifty:

De vÄgar jag inte ens tÀnka pÄ. Men absolut inte dyrare Àn att man skulle haft ett gymkort i 15 Är. Bara man har ett rejÀlt rum med plats.

Om Stockholm hade varit din hemmaplan sÄ hade ju rummet kostat ca 75-100tusen per kvadratmeter, sÄ runt 15-20kvm skulle gÄ lös pÄ 1,1-2 miljoner i bara ytkostnad, dÄ Àr ju resten av gymmet billigt.

Titanlördag hÀr, har dock inte bestÀmt vilken Àn.

16682461944852343683255332492486.jpg

Om Stockholm hade varit din hemmaplan sÄ hade ju rummet kostat ca 75-100tusen per kvadratmeter, sÄ runt 15-20kvm skulle gÄ lös pÄ 1,1-2 miljoner i bara ytkostnad, dÄ Àr ju resten av gymmet billigt.

Titanlördag hÀr, har dock inte bestÀmt vilken Àn.

16682461944852343683255332492486.jpg
Tur man inte bor dÀr de hör jag det, dÄligt med kor i Stockholm C ocksÄ

Koskitsmockningbattle!
Det trodde jag aldrig att jag skulle utmanas i 😂😍

TĂ€nk pĂ„ att @ironcastle har samma goda arbetsmoral som nĂ„gon född pĂ„ 20-talet (lĂ€s 1920-talet) sĂ„ blir man ju fundersam.. ”Inget Klocksnack pĂ„ arbetstid” :shifty:
Hundra Ă„r! Det hoppas jag att blir, men riktigt sĂ„ gammal har jag inte blivit Ă€n 😂

NĂ€, jag har nog bara (för?) hög arbetsmoral Ă€r jag rĂ€dd 🙄

SÄ Àr det lördag och jag har sovit ut ordentligt. Nu Àr det nÄgra mÄnader dÀr det Àr mörkt nÀr man gÄr till jobbet och mörkt nÀr man gÄr hem. Snart gÄr solen med nöd och nÀppe alls upp pÄ dagen.
Tar en bild med den lÄgt stÄende solen som ljuskÀlla. Ser att klockan inte Àr justerad för vintertid sÄ den gÄr en timme före pÄ bilden.
Önskar alla en trevlig helg!

Screenshot_20221112_125050_Gallery.jpg

Tiden justerad till "frukosten".

20221112_130654.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp