• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mat idag igen.

16682758236023931928968952055647.jpg

@Dan1jel du har lagt din annons i fel avdelning! Risk för sÀmre exponering Àn nödvÀndigt.

Har verkligen försökt jobba pĂ„ min karaktĂ€r efter att det ramlade in 2 klockor i förra. Och det har gĂ„tt riktigt bra, inga besök pĂ„ KS köp Ă„ sĂ€lj eller Tradera. Har ocksĂ„ lyckats ignorera all form av nĂ€tshopping framgĂ„ngsrikt! 😃
Men... SĂ„ rĂ„kade en KS-kompis föreslĂ„ en liten affĂ€r och... det Ă€r ju dumt att lĂ„ta bli nĂ€r det kĂ€nns rĂ€tt! För ni vet ju att det Ă€r bĂ€ttre att ha G-shock man inte behöver Ă€n att behöva en G-shock man inte har!😆

Har verkligen försökt jobba pĂ„ min karaktĂ€r efter att det ramlade in 2 klockor i förra. Och det har gĂ„tt riktigt bra, inga besök pĂ„ KS köp Ă„ sĂ€lj eller Tradera. Har ocksĂ„ lyckats ignorera all form av nĂ€tshopping framgĂ„ngsrikt! 😃
Men... SĂ„ rĂ„kade en KS-kompis föreslĂ„ en liten affĂ€r och... det Ă€r ju dumt att lĂ„ta bli nĂ€r det kĂ€nns rĂ€tt! För ni vet ju att det Ă€r bĂ€ttre att ha G-shock man inte behöver Ă€n att behöva en G-shock man inte har!😆
Tell us more my friend😃

@Dan1jel du har lagt din annons i fel avdelning! Risk för sÀmre exponering Àn nödvÀndigt.
Tack för noteringen, sĂ„g inte att ja la den i fel kategori :) uppskattas 👍

Annonsen ligger nu hÀr, har Àven en GBX ute för den som Àr intresserad :)

Annonsen ligger nu hÀr, har Àven en GBX ute för den som Àr intresserad :)

Vad ska du skaffa istÀllet för MTGn?

Har suttit och kikat efter nÄgot lÀmpligt klistermÀrke som inte mÀter större Àn max 4 cm högt med G-shock-loggan pÄ.
Inte hittat nÄt sÄ dÀr kalas.
Skulle vilja sÀtta det pÄ klockstÀllet jag gjorde.

Blir det en laserskuren variant nÄgongÄng sÄ fÄr det hÀnga med dÀr, men denna utgÄva skulle kunna prydas av ett klistermÀrke tÀnkte jag.

Det Àr inte sÄ att nÄgon har nÄgot liggande, som skulle funka?
20221112_230122.jpg

5856a7ef4f6ae202fedf276c.png

Har suttit och kikat efter nÄgot lÀmpligt klistermÀrke som inte mÀter större Àn max 4 cm högt med G-shock-loggan pÄ.
Inte hittat nÄt sÄ dÀr kalas.
Skulle vilja sÀtta det pÄ klockstÀllet jag gjorde.

Blir det en laserskuren variant nÄgongÄng sÄ fÄr det hÀnga med dÀr, men denna utgÄva skulle kunna prydas av ett klistermÀrke tÀnkte jag.

Det Àr inte sÄ att nÄgon har nÄgot liggande, som skulle funka?
20221112_230122.jpg

5856a7ef4f6ae202fedf276c.png
Sitter och kikar dekaler.. Loggan ovan, 4,5x4,5cm pÄ transparant "botten" .. 75dekaler för 300bagis+porto.. Kanske ett gruppköp och dela upp dom?? NÄgra intressenter? :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp