Crispie
Silver
Yes, tack. Uppdaterade precis mitt inlÀgg ovan, precis sjÀlv gjort den upptÀckten.bf30shopping ska det vara, my bad.
Den funkar fortfarande, testade nyss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, tack. Uppdaterade precis mitt inlÀgg ovan, precis sjÀlv gjort den upptÀckten.bf30shopping ska det vara, my bad.
Den funkar fortfarande, testade nyss
Bars ta tillbaka den....SÄlde ju min till en bonde kompis han anvÀnder den aldrig fÄr vÀl köpa tillbaks den nÄn gÄng
Nu sÄg jag vilken modul det var. StÀmmer, den ska blinka vid mottagning sedan visa vilken mast som lyckat synka. Du fÄr prova med en manuell test!Jag TROR det var sÄ att den ska visa vilket torn den fÄtt signal ifrÄn
Den ena matchar etiketten den andre innehÄllet
Tell us more my friendHar verkligen försökt jobba pÄ min karaktÀr efter att det ramlade in 2 klockor i förra. Och det har gÄtt riktigt bra, inga besök pÄ KS köp Ä sÀlj eller Tradera. Har ocksÄ lyckats ignorera all form av nÀtshopping framgÄngsrikt!
Men... SÄ rÄkade en KS-kompis föreslÄ en liten affÀr och... det Àr ju dumt att lÄta bli nÀr det kÀnns rÀtt! För ni vet ju att det Àr bÀttre att ha G-shock man inte behöver Àn att behöva en G-shock man inte har!
Du fÄr ge dig till tÄls, kanske....Tell us more my friend
Trots att jag inte dricker öl sÄ kan jag inte annat Àn Àlska den dÀr gamla godingen till burkDu fÄr ge dig till tÄls, kanske....
Haha nÀstan e vÀldigt sugen pÄ en frogman, men fÄr se om det blir en verklighet eller ej, om ja fÄr min MTG sÄld sÄ att sÀga annars behÄller ja den för den Àr ju sjukt vacker!@Dan1jel va oj Àr det pga av mitt svek broder nÀr jag sÄlde min? Du vÀljer samma vÀg
Tack för noteringen, sÄg inte att ja la den i fel kategori uppskattas@Dan1jel du har lagt din annons i fel avdelning! Risk för sÀmre exponering Àn nödvÀndigt.
Tillbakadragen - Casio G-Shock MTG-B1000D-1A
SÀljer den hÀr jÀtte fina MTG G-Shock'en dÄ jag behöver lÀtta samlingen. Kopierat inlÀgg ifrÄn tidigare Àgare men korrigerat sÄ den stÀmmer i nulÀget. MTG Àr en av G-Shocks premium serier i stÄl och med safir kristall. Klockan har nÄgra hairlines bord samt lite mÀrken pÄ bandet (ifrÄn bord)...klocksnack.se
Vad ska du skaffa istÀllet för MTGn?Annonsen ligger nu hÀr, har Àven en GBX ute för den som Àr intresserad
Avslutad - Casio G-Shock MTG-B1000D-1A
SÀljer den hÀr jÀtte fina MTG G-Shock'en dÄ jag behöver lÀtta samlingen. Kopierat inlÀgg ifrÄn tidigare Àgare men korrigerat sÄ den stÀmmer i nulÀget. MTG Àr en av G-Shocks premium serier i stÄl och med safir kristall. Klockan har nÄgra hairlines bord samt lite mÀrken pÄ bandet (ifrÄn bord)...klocksnack.se
Avslutad - Casio G-Shock GBX-100-7ER
SÀljer en en GBX-100 i bra skick, nÄgon hairline finns pÄ ramen (se bild) samt att förra Àgaren har klippt bandet lite kortare, perfekt lÀngd för mig sÄ inget som stört mig. TyvÀrr finns ingen box eller lÄda kvar, sÀljs för 800kr och dÄ ingÄr PostNord skicka lÀtt. Finns för f2f i Sollentuna...klocksnack.se
Sitter och kikar dekaler.. Loggan ovan, 4,5x4,5cm pÄ transparant "botten" .. 75dekaler för 300bagis+porto.. Kanske ett gruppköp och dela upp dom?? NÄgra intressenter?Har suttit och kikat efter nÄgot lÀmpligt klistermÀrke som inte mÀter större Àn max 4 cm högt med G-shock-loggan pÄ.
Inte hittat nÄt sÄ dÀr kalas.
Skulle vilja sÀtta det pÄ klockstÀllet jag gjorde.
Blir det en laserskuren variant nÄgongÄng sÄ fÄr det hÀnga med dÀr, men denna utgÄva skulle kunna prydas av ett klistermÀrke tÀnkte jag.
Det Àr inte sÄ att nÄgon har nÄgot liggande, som skulle funka?
UngefÀr sÄ hÀrHur mycket mindre Àr baby g. Testade orginal square pÄ 4 Äringen. Inte sÄ sanslöst lÄngt ifrÄn