Hade hoppats pÄ att skaffa en GWF-A1000XC-1AERVad ska du skaffa istÀllet för MTGn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade hoppats pÄ att skaffa en GWF-A1000XC-1AERVad ska du skaffa istÀllet för MTGn?
Kombinera det med avrostning i din badmintonhall och en korvgrillning pÄ det.Ett G-shock-GTG med provning av olika modeller hade vart nÄt
Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ ett par stycken!DÄ Àr det pÄ gÄng,
Kan gÀrna vara med!Sitter och kikar dekaler.. Loggan ovan, 4,5x4,5cm pÄ transparant "botten" .. 75dekaler för 300bagis+porto.. Kanske ett gruppköp och dela upp dom?? NÄgra intressenter?
Kan bjuda pĂ„ nĂ„gra inspirerande bilder iaf.Ni som kan MR-G. RĂ€tt sugen faktiskt. Men, givet att det Ă€r elektronik i en fin förpackning, blir den gammal om 5 Ă„r? Uppdateras modellerna ofta? Funderar pĂ„ en som heter nĂ„got med 2000 och Ă€r helt svart i titan⊠Inte som en Speedy som Ă€r vrĂ„lcool om 50 Ă„r antar jagâŠ
Vilken av dom 2 tycker du Àr bÀst..?
- HÄller med till stora delar. Tycker det Àr trÄkigt att de fasade ut GPS-funktionen, den var ju cool och dessutom anvÀndbar dÀr radiosynk inte fungerar (NordvÀstra Kreta tex ). Bluetooth finns ju pÄ de nya, men inte lika kul nÀr man behöver telefon. Vad jag hört var GPS-lösningen dyrare samt krÀvde mer plats.
- MRG utan GPS, men ok ÀndÄ
Ah en sÄn @Nygren har, dom Àr riktigt coolaHade hoppats pÄ att skaffa en GWF-A1000XC-1AER
Sitter och kikar dekaler.. Loggan ovan, 4,5x4,5cm pÄ transparant "botten" .. 75dekaler för 300bagis+porto.. Kanske ett gruppköp och dela upp dom?? NÄgra intressenter?
- Lite för tidigt att sĂ€ga, men skillnaderna mellan de olika ytorna (borstat/polerat) framtrĂ€der ju mycket tydligare pĂ„ den âvanligaâ vilket jag tycker Ă€r en fördel för den.Vilken av dom 2 tycker du Ă€r bĂ€st..?
Precis en sÄn men som sagt fÄr ja inte MTGn sÄld sÄ Àr de inte hela vÀrlden, men tycker den Àr liiite finare Àr MTGnAh en sÄn @Nygren har, dom Àr riktigt coola
En hederlig gammal 650 de Àr fint
Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ en klistermÀrke's deal.
Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ ett par stycken!
Sitter pÄ nÀrakuten och firar farsdag med dottern. (Haha, jÀvlar vad stor den ser ut pÄ den hÀr bilden )
Kan gÀrna vara med!
NoteratG-shock dekal, ja det vore kul! DÄ vill jag köpa ett par stycken.
Dottern Àlska sin "Sally"Og9-3 Àr tyvÀrr nÀstan aldrig man ser pÄ vÀgarna lÀngre. HÀrlig bil
Antar hon har G-Shock ocksÄDottern Àlska sin "Sally"
En 200hÀstars -01 Aero Àr vÀl en rÀtt ok förstabil?
En har hon iafAntar hon har G-Shock ocksÄ
Minst sagt ok förstabil. Minns nÀr jag köpte min första og9-3 200hk trionic 5. Jösses va mycket bil för pengarnaDottern Àlska sin "Sally"
Ruggigt snygg den dÀr....FÄr bli Bamford idag, farsafton firades med guldsquare
Jag vill ha 5 stSitter och kikar dekaler.. Loggan ovan, 4,5x4,5cm pÄ transparant "botten" .. 75dekaler för 300bagis+porto.. Kanske ett gruppköp och dela upp dom?? NÄgra intressenter?
Riktigt bra. Minns med glÀdje min -02 Aero cab. SÄldes -07 nÀr den gÄtt runt 5000. Missade tyvÀrr att köpa tillbaka den för tvÄ Är sedan för en rimlig summa, nÀr den gÄtt cirka 7500Dottern Àlska sin "Sally"