• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DĂ„ Ă€r det pĂ„ gĂ„ng, 👍 :D
Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ ett par stycken!

Sitter pĂ„ nĂ€rakuten och firar farsdag med dottern. (Haha, jĂ€vlar vad stor den ser ut pĂ„ den hĂ€r bilden 😂)
20221113_112858.jpg

Ni som kan MR-G. RĂ€tt sugen faktiskt. Men, givet att det Ă€r elektronik i en fin förpackning, blir den gammal om 5 Ă„r? Uppdateras modellerna ofta? Funderar pĂ„ en som heter nĂ„got med 2000 och Ă€r helt svart i titan
 Inte som en Speedy som Ă€r vrĂ„lcool om 50 Ă„r antar jag

Kan bjuda pĂ„ nĂ„gra inspirerande bilder iaf. 😃

Trevlig söndag pĂ„ er allihopa! 😍

F5573FB4-DB73-471B-BFAC-0F3DCCBF04BF.jpeg
DA3CF768-DF11-4FCC-9F2A-FAAEECA23BAE.jpeg
A66C7A2D-FCD1-4D4D-95C8-241EA8B0BF8F.jpeg

• HĂ„ller med till stora delar. Tycker det Ă€r trĂ„kigt att de fasade ut GPS-funktionen, den var ju cool och dessutom anvĂ€ndbar dĂ€r radiosynk inte fungerar (NordvĂ€stra Kreta tex 🙂). Bluetooth finns ju pĂ„ de nya, men inte lika kul nĂ€r man behöver telefon. Vad jag hört var GPS-lösningen dyrare samt krĂ€vde mer plats.
  • MRG utan GPS, men ok Ă€ndĂ„ 🙂

9D66EF07-91AA-4045-9E82-C09F64EB9562.jpeg
Vilken av dom 2 tycker du Àr bÀst..?

Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ en klistermÀrke's deal.

Jag Àr ocksÄ gÀrna med pÄ ett par stycken!

Sitter pĂ„ nĂ€rakuten och firar farsdag med dottern. (Haha, jĂ€vlar vad stor den ser ut pĂ„ den hĂ€r bilden 😂)
20221113_112858.jpg

Kan gĂ€rna vara med! 😃

G-shock dekal, ja det vore kul! DÄ vill jag köpa ett par stycken.
Noterat👍🙂

Tillbaka
Topp