Oj, nÀstan 13 för en GWG Àr rÀtt saftigt.
Kostar 2x mer Àn min 1A5. Tur att jag tycker att den Àr ful.Kostar att ligga pÄ topp som farsan alltid sÀger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oj, nÀstan 13 för en GWG Àr rÀtt saftigt.
Kostar 2x mer Àn min 1A5. Tur att jag tycker att den Àr ful.Kostar att ligga pÄ topp som farsan alltid sÀger
Det vÀrsta Àr att de g-shocks man oftast tycker Àr fula första gÄngen blir de snyggaste i slutÀndanKostar 2x mer Àn min 1A5. Tur att jag tycker att den Àr ful.
Snart fem Är pÄ Sparkish! Det mÄste ni fira
Har du köpt tvÄ sÄna oxÄ??Kostar att ligga pÄ topp som farsan alltid sÀger
Jag köper bara snygga G-shocksDet vÀrsta Àr att de g-shocks man oftast tycker Àr fula första gÄngen blir de snyggaste i slutÀndan
Det Àr sant. Men jag vÀntar pÄ nya APF frog istÀllet.Det vÀrsta Àr att de g-shocks man oftast tycker Àr fula första gÄngen blir de snyggaste i slutÀndan
101% kossa?
Ja hur fasen fick dom ihop det till 101 procent101% kossa?
Ja jag köper alltid 2 st nÀr dom Àr snyggaJag köper bara snygga G-shocks
(i mitt tycke iaf)
Bara inte man blir "kickad" pÄ 5 Ärs dagenSnart fem Är pÄ Sparkish! Det mÄste ni fira
Mudmastern ser ren och fin ut utan repor eller dings. Jobbar du hÄrt verkligen?Slit varenda dag
Inga repor eller dings Ànnu, jag har de för braMudmastern ser ren och fin ut utan repor eller dings. Jobbar du hÄrt verkligen?
Jag fick repor pÄ hemmakontoret och jag jobbar inte ens hÄrt.
LustigtJaha vad hÀnde nu dÄ sitt skönt nu för fasen
Sista chansen för den nu eller?Jaha vad hÀnde nu dÄ sitt skönt nu för fasen
JaSista chansen för den nu eller?
Den dÀr bezelen alltsÄ fÄr en att tÀnka pÄ mormor o morfars gamla sockerskÄl nör man va liten
nu börjar det bli lite scaryLustigt
Snyggt med gult band pÄ den dÀr, matchar ju gula pilen, har du monterat de dÀr bandet sjÀlv? Skulle gÀrna vilja ha en GWG 1000 med gult band, den Àr riktigt snygg i den kombonMycket Mudmaster i trÄden. Första gen.