GWG idag, sen incheck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bror, det Àr mycket powder dÀr... vad tar du för 2 gram?GWG idag, sen incheck.
Snyggt med gult band pÄ den dÀr, matchar ju gula pilen, har du monterat de dÀr bandet sjÀlv? Skulle gÀrna vilja ha en GWG 1000 med gult band, den Àr riktigt snygg i den kombon
Exakt den har ju röd pil. Riktigt snygg lösningYes köpte bandet av @S.L
Men den Àr till en annan modell.
OH OH.. Blunda nu @Hans B 1955GWG idag, sen incheck.
Bara Ă„ sĂ€ga till om jag ska ta bilder pĂ„ grĂ„/röda men klart du ska ha en G-Shock, inte Garmin i trĂ„den ju!Ăr inte nĂ„gon hĂ€r som har en röd GBD-H1000?
Ser den för plastic fantastic ut eller Àr fÀrgen mer Ät -rd4 modeller?
Velar stressigt mellan en GBD-H och en Garmin Instinct 2 Solar Tactical och vet inte vilken ska jag köpa...
Var sugen pÄ dem dÀr förut, men blev lite besviken nÀr den inte ha de e nÄgon lume alls men annars Àr den sjukt snygg!Denna Àr rÀtt trevlig.
Har samma GWG, lyckades hitta ett gult band som ja köpte begagnad, men det passar verkligen bra ihop!Snyggt med gult band pÄ den dÀr, matchar ju gula pilen, har du monterat de dÀr bandet sjÀlv? Skulle gÀrna vilja ha en GWG 1000 med gult band, den Àr riktigt snygg i den kombon
Har samma GWG, lyckades hitta ett gult band som ja köpte begagnad, men det passar verkligen bra ihop!
Har grönt, maharashi.och gult band till min gwg saknar desert camo bara.
Kul med olika band, Maharishi bandet Àr super bekvÀmt och snyggt, har du nÄn bild pÄ de pÄ en GWG som inte Àr Maharishi?Har samma GWG, lyckades hitta ett gult band som ja köpte begagnad, men det passar verkligen bra ihop!
Har grönt, maharashi.och gult band till min gwg saknar desert camo bara.
Har inte ens tÀnkt pÄ att den saknar lume. Grym lampa dock.Var sugen pÄ dem dÀr förut, men blev lite besviken nÀr den inte ha de e nÄgon. Lume alls men annars Àr den sjukt snygg!
Kul med olika band, Maharishi bandet Àr super bekvÀmt och snyggt, har du nÄn bild pÄ de pÄ en GWG som inte Àr Maharishi?
Tycker dessa Àr lite smÄcoola ÀndÄ
Mumma för ögat skitsnyggt att G-Shock sjÀlva inte slÀppte en med gul pil o band matchar ju som gjutet
Gu va spÀnnande med kattmat leverans ps Àr de inte paketet frÄn mig förresten?
JappGu va spÀnnande med kattmat leverans
Sitter ju kanon pÄ dej, hur va lÀnken ? RÄckte den till?Aj aj va lÀckert . Tack hepanter för lÄn och sammanhÄllningen i internets trevligaste hörn
PÄ milimetern rÀtt passformSitter ju kanon pÄ dej, hur va lÀnken ? RÄckte den till?
Ja kÀnslan i dom Àr grym fin belysning ocksÄ som fade:ar in o utPÄ milimetern rÀtt passform
Exklusiv kÀnsla. Inte för mycket bling. JÀklar va bra auto light funkar pÄ denna. De andra jag har fÄr man vifta rÀtt bra med handleden för att de ska funka
ApropÄ det, idag landade lÀnkbitarna frÄn @Jockinho sÄ nu har man en komplett lÀnk!Aj aj va lÀckert . Tack hepanter för lÄn och sammanhÄllningen i internets trevligaste hörn
Ja de kan man frÄga sig, fast de gröna och de gula passar som handsken verkligenMumma för ögat skitsnyggt att G-Shock sjÀlva inte slÀppte en med gul pil o band matchar ju som gjutet
Ja John Deere kombonJa de kan man frÄga sig, fast de gröna och de gula passar som handsken verkligen
FÄtt leverans frÄn @roosterman idag!