Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du behöver helt uppenbart rena dina tankar och slÀppa synden..Har fÄtt orena purge tankar
Du behöver helt uppenbart rena dina tankar och slÀppa synden..
Gört!Funderar pÄ en massutrensning till förmÄn för en Breitling Aerospace
Bring it on!Funderar pÄ en massutrensning till förmÄn för en Breitling Aerospace
GrattisJag klippte den
Mmmmm, neon illuminatorGod afton, blev lite muddy monday nu pÄ kvÀllskvisten.
Grattis
Han fick nog en del meddelande dÀr
AR Àr riktigt trevligTack, Ja jag tyckte den sÄg lite kul ut med den röda displayen. Inte testat en sÄn tidigare
Tack, Ja jag tyckte den sÄg lite kul ut med den röda displayen. Inte testat en sÄn tidigare
Glöm inte att superlimma fast bandet om du sÀljer Peggy, hon förtjÀnar att behÄlla leopardmönstret.Funderar pÄ en massutrensning till förmÄn för en Breitling Aerospace
Perfekt!AR Àr riktigt trevlig
Skulle du mot förmodan Ängra dig Àr deg bara att tjoa till
NÄn som vet nÀr GWG 2040 kommer till Sverige/Europa? @L&W ?
Oj, nÀstan 13 för en GWG Àr rÀtt saftigt.Casio G-Shock Master of G Mudmaster 40th Anniversary Flame Red Limited Edition GWG-2040FR-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Kostar att ligga pÄ topp som farsan alltid sÀgerOj, nÀstan 13 för en GWG Àr rÀtt saftigt.
Ăntligen. NĂ„gon hĂ€r som knep den första?Casio G-Shock Master of G Mudmaster 40th Anniversary Flame Red Limited Edition GWG-2040FR-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Du behöver en GWGFunderar pÄ avyttra denna dÄ jag inte fÄtt feeling för den som med mÄnga andra G-Shocks
Dom Àr grymma hade en GWG 2 i somrasDu behöver en GWG
Nemen sÄlde du den ?Dom Àr grymma hade en GWG 2 i somras
Ja som vanligt och nu Àr man sugen igenNemen sÄlde du den ?
DĂ€r va denDĂ„ kom GWG-2000 idag.
Bezel Àr ju helt klart ett snÀpp upp tycker jag dÄ den bryter av lite.
Men likt GGB-100 sÄ Àr banden sÄ satans hÄrda tycker jag och va dÀrför jag gjorde mig av med förra 100 och 1000 jag haft.
Ska man ge dom en chans o blir dom verkligen mjukare?
Cool va den helt klart.
Se dÀr ja ja den lÀr ju bli goare med tiden faktiskt.DÀr va den
Jag ska se om mitt band kommer slitas in. Jag tror man mÄste anvÀnda den mycket. Nackdelen om man har mÄnga o flippar. SÄ ska försöka nöta in denna
Tror inte att de har fĂ„tt in den Ă€n. Det brukar alltid stĂ„ slut i lager innan de har fĂ„tt in den.Ăntligen. NĂ„gon hĂ€r som knep den första?