Nu va de bortaVet inte hur eftertraktade Marioklockorna blir men finns i lager hos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu va de bortaVet inte hur eftertraktade Marioklockorna blir men finns i lager hos
Behöver jag ens förklara vad bakgrunden Àr?
De blev game overNu va de borta
Hittade en dold detalj pÄ bandet "321 SC". Det syns inte om man inte titta noga. Lite som dolda detaljer pÄ kretskort fyrkant. NÄgon som vet vad det Àr?
Den Àr inramad som en skylt, dÀrför undrar jag om det Àr Casio adressen Sakaecho 3 Chrome 2-1.SjÀvla SC Àr ju upphöjt och mindre Àn siffrorna Typ som amerikanska gatunamnsskyltar. Mysko...
Ja kan ju vara en förklaring men inte 100% övertygad. Ăr det dĂ€r huvudkontoret?Den Ă€r inramad som en skylt, dĂ€rför undrar jag om det Ă€r Casio adressen Sakaecho 3 Chrome 2-1.
"321 SC" finns endast pÄ denna modell sÄ det mÄste betyda nÄgot.
Blockettips. Lite sliten, men billig.
SÀljare verifierad med Bank-id och pÄ Blocket sedan 2016 tror jag att det var. KÀnns rÀtt safe, Àven om man sÄ klart aldrig kan vara sÀker.NÀstan misstÀnkt billig...
Kan vara en hyllning till G-Shocks ursprung? Undra om han jobbade pĂ„ den adressen dĂ„?Ja kan ju vara en förklaring men inte 100% övertygad. Ăr det dĂ€r huvudkontoret?
Löst! Jag hade rĂ€tt.Ja kan ju vara en förklaring men inte 100% övertygad. Ăr det dĂ€r huvudkontoret?
Du kom ihÄg
Snyggt jobbat!!!Löst! Jag hade rÀtt.
Nu kÀnns den Ànnu mer speciell.
ăăăG-SHOCKăă„ăŒăžă§ăăŹăŒă·ă§ăłïŒăStreet Sprit Seriesăă«èż«ăïŒ
G-SHOCKăźæ°äœăStreet Sprit SeriesăăçșèĄšăăăăăčăăȘăŒăă«ă«ăăŁăŒăźăă°ă©ăăŁăăŁăăć šèș«ă«ăŸăšăŁăć š5ăąăă«ăäŒç»ăæ ćœăăăźăŻă«ă·ăȘăź20代è„æăčăżăăă ăăăźæ ćœè ăçŽæăăŠăG-SHOCKæ°äžä»Łăă«ă€ăăŠèăăănews.mynavi.jp
FrÄn designer av serien:
ăăźă321 SCăăšăŻă©ăăȘæćłăȘăźă§ăăïŒ
ć è€æ°ïŒG-SHOCKèȘçăźć°ăă«ă·ăȘ矜ææèĄă»ăłăżăŒăźäœæă§ăăăæ±äșŹéœçŸœæćžæ çș3-2-1ăă§ăăăăă«æ°ä»ăăäșșăŻăçžćœăȘG-SHOCKăăăąă§ăăïŒçŹïŒă
Google translate:
Grymt snyggt. HÄller med dig om den vitaJa dÄ kunde jag hÀmta ut min nya G-shock idag.
Tiden behöver dock justeras.
SĂ„ nu har jag svart och vit oak. Tiden justerad.
Men fÄ se vad man kan göra med dessa...
En liten Àndring hÀr...
Och simsalabim! Men öhhh..nÄnting blev fel hÀr...
à tgÀrdat! Detta var planen.
Tyckte den vita med svarta markörer kÀndes för tom i urtavlan.
HĂ€r blir det mycket finare med vita markörer. Samtidigt sĂ„ fĂ„r den svarta vara en rent svart modell. Ăr mycket nöjd!
Den svarta kanske skulle ha en lite guld-touch??Ja dÄ kunde jag hÀmta ut min nya G-shock idag.
Tiden behöver dock justeras.
SĂ„ nu har jag svart och vit oak. Tiden justerad.
Men fÄ se vad man kan göra med dessa...
En liten Àndring hÀr...
Och simsalabim! Men öhhh..nÄnting blev fel hÀr...
à tgÀrdat! Detta var planen.
Tyckte den vita med svarta markörer kÀndes för tom i urtavlan.
HĂ€r blir det mycket finare med vita markörer. Samtidigt sĂ„ fĂ„r den svarta vara en rent svart modell. Ăr mycket nöjd!
Var det nÄn i trÄden som knep denna??Blockettips. Lite sliten, men billig.
Försökte men han svarar ju inte.Var det nÄn i trÄden som knep denna??
Den dÀr blir det vÀl slagsmÄl om hade definitivt varit spekulant om det inte blev nyköp i lördags.Har fÄtt orena purge tankar
Yes... slÀpp den vidare...Har fÄtt orena purge tankar
Jag klippte denVar det nÄn i trÄden som knep denna??