Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En Kina modell. Som den förra tiger MTG.MTG-B3000CX-9A
MĂ„n-MTG?MTG-B3000CX-9A
Den Àr grym och kul att förknippa den med ett bra beslutVackra OG-GWG i gula klÀder.
Onödig fakta: köpte denna klocka som en present till mig sjÀlv för att ja lyckades sluta snusa kommer för evigt vara i min samling som en pÄminnelse (dock köpte ja den i gröna klÀder sÄ klart).
- Ăh, inte sĂ„ storOm jag beskĂ€r bilden som @L&W gör ibland sĂ„ ser inte GWG1K gigantisk ut pĂ„ bild. Sitter dock som en keps pĂ„ armen!
Vad har jag gjort nu?Om jag beskÀr bilden som @L&W gör ibland sÄ ser inte GWG1K gigantisk ut pÄ bild. Sitter dock som en keps pÄ armen!
Vi fÄr införa lÄngdistans bilder pÄ gwg1000 i trÄden nuVad har jag gjort nu?
Ska vi visa klockan eller kroppsdelar? MindervÀrdeskomplex?Vi fÄr införa lÄngdistans bilder pÄ gwg1000 i trÄden nu
Grymt skön belysning pÄ den. Blir sÄnt djup i den dÄGW-1400 som jag köpte pÄ loppis för 40 kr. Borde vÀgt den före och efter ultraljudstvÀtt, för den var groteskt skitig överallt utom innanför packningen. Det tog nÄgra timmar att fÄ i ordning den men jag slapp byta batteri.
Ăr det hĂ€r man, efter tidigare diskussion, skulle sagt: Vad liten den ser ut.. Eller?
Ja, obekvÀmare klocka fÄr man leta efterDenna tar nog priset i att bÀras stort
SĂĂĂĂĂĂLG, eller hur?Ja, obekvĂ€mare klocka fĂ„r man leta efter