• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Passar pÄ att fysa lite i jobbgymmet.
Det finns ett stÄng med rullande handtag, vilket gör det mycket jobbigare att hÄlla.

20221116_152700.jpg

TrÀnar att hÄlla sÄ lÀnge som möjligt. SÀtter en 15kg vikt mellan knÀna för att öka motstÄndet.

20221116_153022.jpg

20221116_153134.jpg

Bra jobbgym! Kommunalt?

Man Ă€r vĂ€l Ă€ndĂ„ bara för jĂ€vla hopplös

”RĂ„kade” visst köpa en bruksklocka av lite dyrare kvalisort sĂ„ jag mĂ„ste göra en heads up pĂ„ denna 😳

En Ă€kta rainbow frĂ„n dial artist med nyare kompositlĂ€nken pÄ  absolut inget hittepĂ„pris som man sett andra sĂ„na hĂ€r för men givetvis klart dyrare Ă€n en standard oak.
6258EDD1-4647-4E9C-BCF5-50A6C35FF2D7.jpeg

F8A27FE1-4062-440C-A0A7-017292059DA0.jpeg

NÀr jag jobbar heltid som stÀdare sÄ har har jag svÄrt att orka stÀda hemma ocksÄ. Och ibland förfaller det hemma...
Men tar mig motivation till att göra ett litet ryck idag. Tar pÄ mig en lÀmplig klocka. Trodde aldrig att jag skulle gilla en helsvart klocka(nÀ den Àr ju inte absolut helsvart, bra att visarna Àr vita ÀndÄ), men det gör jag, det Àr lite coolt pÄ sitt sÀtt. Att byta armband och skalet mellan vitt och svart var en riktig fulltrÀff. BÄda blev bÀttre!

20221116_181730.jpg

Tillbaka
Topp