Gw9400 har dykt pÄ börsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gw9400 har dykt pÄ börsen
Ja verkligen.Gw9400 har dykt pÄ börsen
D1000 och A1000 Àr Ànnu större.Denna tar nog priset i att bÀras stort
1A3 Àr den bÀsta GWG tycker jag.Hitta en frÄn i somras
@ironcastle lycklig Àgare nu. Om jag bara hade tÀnkt tanken att köpa gult band
HÄller med. Den ser riktigt bra ut i videon!Efter att ha sett denna kanske den röda jag bestÀllde fÄr gÄ i retur. Den Àr Ànnu bÀttre Àn de tidigare bilderna jag sett
What har du 2 gula band bra samling dock! lite trist att den inte har Qick-exchange band som MT-G B3000 har. De skulle vara nÄgot!1A3 Àr den bÀsta GWG tycker jag.
Tack! Ja det blir ju enklare att byta band om den har quick release systemet som MTG3K. Men samtidigt Àr det kul att fÄ skruva lite sjÀlv.What har du 2 gula band bra samling dock! lite trist att den inte har Qick-exchange band som MT-G B3000 har. De skulle vara nÄgot!
DÄ fÄr jag vÀl lÀgga upp en bild pÄ min 6900 collab som inte fÄr sÄ mycket handledstid. Framförallt för att jag vill att den ska behÄlla nyskick sÄ mycket som möjligt.
Min blir den billigaste i vÀrlden
Det var en belysningsbild som fick mig att slÄ till. Hade ratat den till och med för 40 spÀnn, sen sÄg jag potentialen. Bandet Àr helt svart.Grymt skön belysning pÄ den. Blir sÄnt djup i den dÄ
Ăr det blĂ„ bandet pĂ„ den?
Större stockar och mindre klocka. Klart att du inte behöver beskĂ€ra bilder! Kanske jag behöver en 2K framöver???- Ăh, inte sĂ„ stor
Men inte MTG-B3000-BDEKlockmagasinet har lagt upp alla nya modeller pÄ sin sida.
Casio G-Shock Klockor - klockmagasinet.com
StöttĂ„liga Casio G-Shock klockor Ă€r optimala för utomhus- och sportaktiviteter. Bekanta dig med vĂ„rt brett sortiment av Casio G-Shock armbandur och bestĂ€ll redan idag. â Snabb och pĂ„litlig leverans â 90 dagars öppet köp â Gratis returwww.klockmagasinet.com
Har du teamat upp med @Hans B 1955 eller? NÀsta gÄng blir det GWG pÄ fotleden för migVad har jag gjort nu?
Edit: vem ska du lura, den ser fortfarande gigantisk ut pÄ dig.
- "Wrist Shot"Har du teamat upp med @Hans B 1955 eller? NÀsta gÄng blir det GWG pÄ fotleden för mig
Maila de och frÄga.Men inte MTG-B3000-BDE
Kommer den senare kanske? Lanserades 11:e
Sant. TÀnker att du vet alltMaila de och frÄga.
Stabilt jobbgym! NÀr vi bytte lokaler blev vi av med vÄrt mysiga grisgym. DÄ fick jag bygga hemmagym i garaget istÀllet.Passar pÄ att fysa lite i jobbgymmet.
Det finns ett stÄng med rullande handtag, vilket gör det mycket jobbigare att hÄlla.
TrÀnar att hÄlla sÄ lÀnge som möjligt. SÀtter en 15kg vikt mellan knÀna för att öka motstÄndet.
Ska den dÀr vandra vidare sÄ kan min med blÄtt band lÀtt behöva en kompis med svart bandDet var en belysningsbild som fick mig att slÄ till. Hade ratat den till och med för 40 spÀnn, sen sÄg jag potentialen. Bandet Àr helt svart.
Sant sant Àr bara lite orolig att man inte rÄkar gÀngar sönder klockan eftersom det Àr plast, men man fÄr ju vara lite finkÀnslig dÀr inga barn som klÀttrar pÄ en samtidigt man skruvar fast bandetTack! Ja det blir ju enklare att byta band om den har quick release systemet som MTG3K. Men samtidigt Àr det kul att fÄ skruva lite sjÀlv.