• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äsch. Kunde inte hĂ„lla mig.
20221118_192941.jpg

Tur man har en medhjĂ€lpare som hĂ„ller koll pĂ„ potentiella snyltare som passerar pĂ„ gatan 😂
20221118_193138.jpg

Vad var det jag sa om den dÀr lÀnken...
Jag skulle ju haft den istĂ€llet😉
Jag skyller pĂ„ mĂ€sterflipparna i BreitlingtrĂ„den 😝
Gick jĂ€ttejĂ€ttejĂ€ttemycket fortare att fĂ„ köpa klockan jag ville ha Ă€n jag nĂ„gonsin trott 😂
Å dĂ„ blir ju denna liksom över hur grym den Ă€n Ă€r.
Har jag tur sĂ„ fĂ„r den stanna fastĂ€n jag egentligen rent ekonomiskt borde sĂ€lja 😬

Sonen dök upp hemma nyss (nykter), efter backhÀvpub pÄ Teknis, med en försenad farsdagspresent. Och inte vad som helst!

Nu har laserskÀraren kommit igÄng!

20221118_215312.jpg
20221118_215446.jpg
20221118_215130.jpg

Jag ska nog sÀtta mig ett tag i helgen och cadda version 2.0 tror jag.

Senast Àndrad:
Sonen dök upp hemma nyss (nykter), efter backhÀvpub pÄ Teknis, med en försenad farsdagspresent. Och inte vad som helst!

Nu har laserskÀraren kommit igÄng!

20221118_215312.jpg
20221118_215446.jpg
20221118_215130.jpg

Jag ska nog sÀtta mig ett tag i helgen och cadda version 2.0 tror jag.
Åh hĂ„ hĂ„Ă„! Myndiga smĂ„ barn som dricker sprit! DĂ„ kanske jag kan klĂ„ dig i komockartĂ€vling trots allt! Ironcastle mot Soyboy, det hör man ju pĂ„ namnen, detta kan bara gĂ„ bra. FĂ„r nog stĂ€lla klockan pĂ„ 0230 inatt och skyffla tillbaka högen med grus!

Åh hĂ„ hĂ„Ă„! Myndiga smĂ„ barn som dricker sprit! DĂ„ kanske jag kan klĂ„ dig i komockartĂ€vling trots allt! Ironcastle mot Soyboy, det hör man ju pĂ„ namnen, detta kan bara gĂ„ bra. FĂ„r nog stĂ€lla klockan pĂ„ 0230 inatt och skyffla tillbaka högen med grus!
Det lÄter verkligen episkt!
Kommer sluta i en jĂ€mförelse av vilken GWG som fĂ„tt mest dynga pĂ„ sig 😂

Lördag inte fasen fĂ„r man ledigt inte, man borde tjĂ€na 10 ggr mer i lön 😁 tur man Ă€r infödd i det Inte mĂ„nga 80 talister som pallar jobba 365 dar om Ă„ret minus sjukdagar o nĂ„n dag pĂ„ kolmĂ„rden
DSC_9079.JPG
Heh, jag gillar att ledigheten bestĂ„r av att Ă„ka och titta pĂ„ djur i hĂ€gn, mĂ„ste Ă€ndĂ„ vara nĂ„gonting speciellt 😂😂😂

SjĂ€lv uppvĂ€xt pĂ„ bondgĂ„rd i södra Östergötland sĂ„ jag vet exakt vad du pratar om, jag minns min barndom som in- och utslĂ€pp av kor, mocka skit, fodra och bĂ€ra ved 😝

Lördag inte fasen fĂ„r man ledigt inte, man borde tjĂ€na 10 ggr mer i lön 😁 tur man Ă€r infödd i det Inte mĂ„nga 80 talister som pallar jobba 365 dar om Ă„ret minus sjukdagar o nĂ„n dag pĂ„ kolmĂ„rden
DSC_9079.JPG
Du ska ha ett stort tack för att du orkar att knota pĂ„ dag ut och dag in! SĂ„hĂ€r tĂ€nker jag mig dig pĂ„ din Ă„lders höst (om du slutar att lyfta skrot), glad och munter trallandes likt Edward och med en GWG5K pĂ„ armen. Och jag gnĂ€ller fortfarande pĂ„ om komockartĂ€vling ❀
2210A400-C667-4E91-B2B9-A4806369547C.jpeg

Du ska ha ett stort tack för att du orkar att knota pĂ„ dag ut och dag in! SĂ„hĂ€r tĂ€nker jag mig dig pĂ„ din Ă„lders höst (om du slutar att lyfta skrot), glad och munter trallandes likt Edward och med en GWG5K pĂ„ armen. Och jag gnĂ€ller fortfarande pĂ„ om komockartĂ€vling ❀
2210A400-C667-4E91-B2B9-A4806369547C.jpeg
SÄ dÀr glad blir jag nÀr jag köpt den sista GWG5K TLCE E=electric pÄ klockia

Halloj,

Saknar ett spÀnne till ett resinband och 2 springbars. Allt till en dw5600. NÄgon som har tips pÄ var kan man schoppa det lite billigt?

Tillbaka
Topp