Jahapp. DÀr kom snön ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bild frÄn mitt bro-corner i köket
Japp, kreatin i syltburken, gainer i hinken och whey80 i lĂ„danĂr det kreatin jag ser i syltburken? Ser riktigt hemtrevligt ut
Ingen skit pÄ klockan ju. Staged sÀger jag.Till alla desk muddies anvÀndare. SÄhÀr ska miljön se ut för GwG
Ne men traktor dÀcken samt skorna Àr bra skitigaIngen skit pÄ klockan ju. Staged sÀger jag.
SÄdÀr sÄg det ut igÄr nÀr jag var ute pÄ mtb'n. Skulle vÀja för ett lerhÄl i mörkret, sladdade först med framhjulet, sen bakhjulet och i ett huj for jag av vÀgen och ut i buskaget vid sidan om. VÀnnerna asgarvade och undrade vad det var för vÀg jag hittade.Ne men traktor dÀcken samt skorna Àr bra skitiga
GWG 2K lockar verkligen fram spÀnningen i livetSÄdÀr sÄg det ut igÄr nÀr jag var ute pÄ mtb'n. Skulle vÀja för ett lerhÄl i mörkret, sladdade först med framhjulet, sen bakhjulet och i ett huj for jag av vÀgen och ut i buskaget vid sidan om. VÀnnerna asgarvade och undrade vad det var för vÀg jag hittade.
LÀtt för dem att sÀga som kom efter. NÄn mÄste ju spÄra!
Trodde jag hade fÄtt imma pÄ brillorna, men hur mycket jag Àn vÀdrade dem sÄ var det lik förbaskat lika dÄlig sikt. Det visade sig att en kontaktlins hade flugit ut i kraschen.
Förbannat.
Kom inte hit bara skitvÀder hÀr.
Ko-driver âŠ
Tvillingbrorsa ?
More like copy catTvillingbrorsa ?
VadÄ? De vill inte ens ta emot skiten?Kom inte hit bara skitvÀder hÀr.
Just duschat och en klocka jag inte vÄgar anvÀnda ens i skiten. Lite trÄkigt faktiskt att behöva va rÀdd om en gwg. Allt Àr ebays fel
Undrar...IkvÀll var det helt magiskt
NÄn trÀnar upp sig för gwgFredagsmys i garaget! Sen förtjÀnar man en öl.