• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jahapp. DÀr kom snön ja..
IMG_20221118_131123.jpg

IMG_20221118_131111.jpg

Ne men traktor dĂ€cken samt skorna Ă€r bra skitiga 😁
DSC_9049.JPG
DSC_9050.JPG
SÄdÀr sÄg det ut igÄr nÀr jag var ute pÄ mtb'n. Skulle vÀja för ett lerhÄl i mörkret, sladdade först med framhjulet, sen bakhjulet och i ett huj for jag av vÀgen och ut i buskaget vid sidan om. VÀnnerna asgarvade och undrade vad det var för vÀg jag hittade.
LÀtt för dem att sÀga som kom efter. NÄn mÄste ju spÄra!

Trodde jag hade fÄtt imma pÄ brillorna, men hur mycket jag Àn vÀdrade dem sÄ var det lik förbaskat lika dÄlig sikt. Det visade sig att en kontaktlins hade flugit ut i kraschen.
Förbannat.

😂

20221118_154528.jpg

SÄdÀr sÄg det ut igÄr nÀr jag var ute pÄ mtb'n. Skulle vÀja för ett lerhÄl i mörkret, sladdade först med framhjulet, sen bakhjulet och i ett huj for jag av vÀgen och ut i buskaget vid sidan om. VÀnnerna asgarvade och undrade vad det var för vÀg jag hittade.
LÀtt för dem att sÀga som kom efter. NÄn mÄste ju spÄra!

Trodde jag hade fÄtt imma pÄ brillorna, men hur mycket jag Àn vÀdrade dem sÄ var det lik förbaskat lika dÄlig sikt. Det visade sig att en kontaktlins hade flugit ut i kraschen.
Förbannat.

😂

20221118_154528.jpg
GWG 2K lockar verkligen fram spÀnningen i livet

Tillbaka
Topp