• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„nt hĂ€r blir man ju lite glad av att se 😁
20221119_094018.jpg
Sett dom inte fönstret bara risk för stöld😳

Lördag inte fasen fĂ„r man ledigt inte, man borde tjĂ€na 10 ggr mer i lön 😁 tur man Ă€r infödd i det Inte mĂ„nga 80 talister som pallar jobba 365 dar om Ă„ret minus sjukdagar o nĂ„n dag pĂ„ kolmĂ„rden
DSC_9079.JPG
Nej, det Àr fan strongt.. hur mÄnga timmar om dagen snittar du? Att vara bonde har alltid varit lite av en dröm för mig men jag undrar hur man skulle palla det. Verkar vara riktigt tufft.

Nej, det Àr fan strongt.. hur mÄnga timmar om dagen snittar du? Att vara bonde har alltid varit lite av en dröm för mig men jag undrar hur man skulle palla det. Verkar vara riktigt tufft.
Har aldrig rÀknat ut nÄt snitt
Men lÄgsÀsong 9 tim om dagen. HögsÀsong upp mot 14 tim. HögsÀsong=vÄrbruk vallskörd och snöröjning halkbekÀmpning. Men tur att de inte alltid Àr fullt ös. Men Ätagandet finns ju alltid och man Àr lÄst till att va hemma. Men man slipper ju iaf va social hela tiden och det Àr ju skönt
DSC_9080.JPG

Sett dom inte fönstret bara risk för stöld😳
TÀnkt samma sak. Har de i en bokhylla som vetter mot baksidan som dessutom Àr bakom en hundinhÀgnad, sÄ ingen som inte Àr verkligen inne och spanar kring huset kan se dem.
Det fina Ă€r istĂ€llet att bara man vĂ€nder sig om vid skrivbordet pĂ„ hemmakontoret sĂ„ möts man av samlingen 😊

Hej, förutom nya Squares - gör Casio bara en MR-G-modul? KÀnns inte som att det finns sÄ mÄnga modeller? Ibland verkar en limiterad dyka upp för typ 60k, men annars verkar det inte finnas sÄ mÄnga varianter eller har jag missat nÄgot?

Hej, förutom nya Squares - gör Casio bara en MR-G-modul? KÀnns inte som att det finns sÄ mÄnga modeller? Ibland verkar en limiterad dyka upp för typ 60k, men annars verkar det inte finnas sÄ mÄnga varianter eller har jag missat nÄgot?
HÀr Àr alla Mrg modeller. Har inte kollat alla men det Àr vÀl 2000 modellen som gÀller för tillfÀllet.

16688568001492905152752838726181.jpg

Byta till vinterdĂ€ck g, som jag kommer ta av dĂ„ đŸ€ŁđŸ‘
Visst Àr man sjuk, skryter med att man bÀr den tuffaste klockan man kan ha. Men tar av den nÀr man ska göra nÄt som riskerar lite smuts pÄ den.... ! Broder @Jonte.L , Du Àr inte ensam!
SjÀlv har jag bytt pÄ 3 bilar och det gick bra utan klocka pÄ armen....

Tillbaka
Topp