IkvÀll Àr det turné premiÀr med ThÄström..
Sjukt taggad
Sjukt taggad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr inte byta ut domherren jag blir ju glad av den avtarenVa! Tycker du inte om min fina lilla domherre som jag har gjort i Inkscape
Va! Tycker du inte om min fina lilla domherre som jag har gjort i Inkscape
Det var en stöddig jÀkel. Hakade du fast muddien i fingret och ryckte till?Jag tror att mina kollegor börjar tröttna pÄ mina wristshots
Jag plockade precis ikvÀll ut en ny MTG-B3000-BD. Men tror att jag ska skicka tillbaka den dÄ jag vill skaffa en -BDE istÀllet. Fick dock mycket bra pris pÄ denna sÄ vore roligare om nÄgon annan ville ta över den - givetvis till samma pris jag gav.Funderar ev. pÄ att lÄta flera av mina GWG1000 flytta men Àr inte hundra. Vi fÄr se.
Vill byta ut lite i samlingen. Flera MTG önskas och likasÄ nÄgon mer groda kanske.
Du ser inte ut att mÄ riktigt bra vÀnnen Kan inte va vÀldigt bra att va sÄ grön i ansiktetFörsök nr 2
Gillar felstavningen pÄ @Sonnyboy ocksÄ. Kanske stÀmmer sover du?
Grusösartryck i armarna
JodÄ, det börjar arta sig! SjÀlv var jag uppe kl 0300 inatt och skyfflade 10 ton grus, bÀsta trÀningen! Det fick verkligen GWG1K att krympa pÄ armen och det verkar som om jag blev lite hÄrigare ocksÄ!Försök nr 2
Gillar felstavningen pÄ @Sonnyboy ocksÄ. Kanske stÀmmer sover du?
Grusösartryck i armarna
Typiskt beteende frÄn en engelsman, man blir hÀrdad. Men det Àr bara till att kalla honom bellend och vÀrre saker och skratta lite sÄ blir det god stÀmningDet var en stöddig jÀkel. Hakade du fast muddien i fingret och ryckte till?
RÄkade fota precis i stadiumet dÄ jag förvandlas till HulkenDu ser inte ut att mÄ riktigt bra vÀnnen Kan inte va vÀldigt bra att va sÄ grön i ansiktet
Men kolla vad jag har dÄRÄkade fota precis i stadiumet dÄ jag förvandlas till Hulken
Riktigt fint jag rÄka köpa denna idag ocksÄ grön klocka för offtopicMen kolla vad jag har dÄ
En vÀldigt grön robot
Har fortfarande svÄrt att inse vilken j*vla deal du lyckades fÄ till dÀrBild frÄn mitt bro-corner i köket
Jag Àr pÄvÀg att bli OWGHar fortfarande svÄrt att inse vilken j*vla deal du lyckades fÄ till dÀr
Nu invÀntar vi @roosterman kontring pÄ detta inlÀggetJag Àr pÄvÀg att bli OWG
Nu invÀntar vi @roosterman kontring pÄ detta inlÀgget
Undrar om jag inte hört det dÀr nÄgra gÄnger förrut???Jag Àr pÄvÀg att bli OWG