• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IkvÀll Àr det turné premiÀr med ThÄström..
Sjukt taggad 😊
9E06D30C-2CD5-4453-963C-8D77EC1D8478.jpeg

Funderar ev. pĂ„ att lĂ„ta flera av mina GWG1000 flytta men Ă€r inte hundra. Vi fĂ„r se. 😃

Vill byta ut lite i samlingen. Flera MTG önskas och likasĂ„ nĂ„gon mer groda kanske. 😃
Jag plockade precis ikvÀll ut en ny MTG-B3000-BD. Men tror att jag ska skicka tillbaka den dÄ jag vill skaffa en -BDE istÀllet. Fick dock mycket bra pris pÄ denna sÄ vore roligare om nÄgon annan ville ta över den - givetvis till samma pris jag gav.

Kanske Ă€r jag intresserad av en GWG ocksĂ„ 😇

Vi kan vĂ€l ta det i PM 😊

MTGn i frÄga.
Screenshot_20221117_153539_Chrome.jpg

Försök nr 2
Gillar felstavningen pĂ„ @Sonnyboy ocksĂ„. Kanske stĂ€mmer sover du?😁
DSC_9026~3.JPG
Screenshot_20221118-064001.png

Grusösartryck i armarna
JodÄ, det börjar arta sig! SjÀlv var jag uppe kl 0300 inatt och skyfflade 10 ton grus, bÀsta trÀningen! Det fick verkligen GWG1K att krympa pÄ armen och det verkar som om jag blev lite hÄrigare ocksÄ!

SĂ„ Somnyboy passar sig inte riktigt. NĂ€r jag var pĂ„ en klocktrĂ€ff och presenterade mig som Sonnyboy sĂ„ fick jag ett flabb tillbaka frĂ„n en vintagekille, ”Sonnyboy, hö hö, du menar kanske Soyboy!” Om jag ska ta ett annat namn sĂ„ fĂ„r det vĂ€l bli Soyboy dĂ„ 😂 HĂ€r kommer bildbevis!
31EDB07C-F28C-49CF-99B5-1EC8F837F385.jpeg

Tillbaka
Topp