• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tokyo-time in Tokholm😃
IMG_20221119_183755.jpg
Vars i byn Ă€r han, ska jag komma och leverera oaken? 😁

Visst Àr man sjuk, skryter med att man bÀr den tuffaste klockan man kan ha. Men tar av den nÀr man ska göra nÄt som riskerar lite smuts pÄ den.... ! Broder @Jonte.L , Du Àr inte ensam!
SjÀlv har jag bytt pÄ 3 bilar och det gick bra utan klocka pÄ armen....

Ja jag Ă€r pĂ„ 2 nu..... Den sista nĂ„gon timme innan snön kom😎. Men om klockan ligger i bilen rĂ€knas det, fast i och för sig inte pĂ„ den bilen đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Jag och stealth-shock studerar samlingen och konstaterar att jag behöver börja anvÀnda den tredje 12-klockorslÄdan som ligger nÄnstans ouppackad. Har 20 G-shock nu och dÄ Àr GBD-H1000 som jag tÀnkt lÄta gÄ vidare inte inrÀknad.

20221119_212434.jpg

LÀkarkontrollen nÀsta gÄng:
-SpÀnnande! Du har drabbats av ett fenomen jag bara lÀst om i lÀroböckerna, men aldrig varit med om att fÄ se.
-?
-Det kallas för ismage och drabbar frÀmst personer som Àter kall föda ofta. Tror du att det kan stÀmma med den kost du Àter?
-Ehhhmm, tja, jo, eehhh, en och annan mjukglass har vĂ€l slunkit ned kanske 😍

Satt och trixade ett tag igÄr.
Modellnamn...? Tja, om det byts nÄt sÄ fÄr jag vÀl antingen leva med det eller sÄ fÄr det vÀl bli en utgÄva tvÄ istÀllet.

NÄn groda har jag inte ens, men dÄ skapar jag mig en anledning.

ÅterstĂ„r bara att skĂ€ra ut den ocksĂ„.

FortsÀttning följer...
20221120_111306.jpg

Satt och trixade ett tag igÄr.
Modellnamn...? Tja, om det byts nÄt sÄ fÄr jag vÀl antingen leva med det eller sÄ fÄr det vÀl bli en utgÄva tvÄ istÀllet.

NÄn groda har jag inte ens, men dÄ skapar jag mig en anledning.

ÅterstĂ„r bara att skĂ€ra ut den ocksĂ„.

FortsÀttning följer...
20221120_111306.jpg
Det blir ju superbra! Finns dÀr inte plats för nÄgon Sinn?

Tillbaka
Topp