Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag var tvungen att ta min grabb till hjÀlp att förstÄ den sista meningen. Vi Àr fortfarande inte helt sÀkra pÄ vad du menar men bra jobbatMekar ggb100, inget moment alls som var lÀtt. Tur denna var bÄde fuktskadad (det syns nÀr den öppnades ) och helt icke fungerande för aldrig jag ens byter batteri pÄ min bra sjÀlv
Mekar ggb100, inget moment alls som var lÀtt. Tur denna var bÄde fuktskadad (det syns nÀr den öppnades ) och helt icke fungerande för aldrig jag ens byter batteri pÄ min bra sjÀlv
De gÄr vilt till hemma hos dej va de Àn Àr
Jag var tvungen att ta min grabb till hjÀlp att förstÄ den sista meningen. Vi Àr fortfarande inte helt sÀkra pÄ vad du menar men bra jobbat
TÀnkte samma sjÀlvJag var tvungen att ta min grabb till hjÀlp att förstÄ den sista meningen. Vi Àr fortfarande inte helt sÀkra pÄ vad du menar men bra jobbat
Trevligt x22 nya sötnosar till schysst pris - skulle bara varit kaxig sol laddning ocksÄ sÄ hade det varit perfekt....
Man skulle antagligen inte ha sÄ mÄnga jÀkligt fina G-shockiga fyrkanter som du har nuMm visst @roosterman vad skulle man göra utan dig
Jag kör grÀddsÄs sju dagar i veckan och de Àr santGrÀddsÄs pÄ en mÄndag!?
JajamÀn! Det har man rÄ me vetu nÀr man har halverat elförbrukning i november jmf m i fjol. Fast jag har nog aldrig kört med dunvÀsten inomhus förut
3 rangeman Àr trippelglÀdje jÀmfört med enTittar pÄ Expeditionen samtidigt som jag trÀnar med min hemsnickrade wristroller.
HÀnger pÄ i Rangemanledet och tog pÄ min helsvarta.
Förresten: Àven om det egentligen Àr utanför min nuvarande och planerade budget slog jag till pÄ 2st Rangeman frÄn Cyberphoto. En för att ha som den Àr och den andra för planerat fÀrgbyte.
Den hÀr modden blev bÀttre med inverterad display tycker jag.
Edit: Det slÄr mig nu nÀr jag tittar pÄ den att detta mÄste vara en av fÄ (enda jag sett vad jag kommer ihÄg) som inte har Casio tryckt pÄ framsidan.
RD i svarta klÀder gjorde sig riktigt braTittar pÄ Expeditionen samtidigt som jag trÀnar med min hemsnickrade wristroller.
HÀnger pÄ i Rangemanledet och tog pÄ min helsvarta.
Förresten: Àven om det egentligen Àr utanför min nuvarande och planerade budget slog jag till pÄ 2st Rangeman frÄn Cyberphoto. En för att ha som den Àr och den andra för planerat fÀrgbyte.
3 rangeman Àr trippelglÀdje jÀmfört med en
Du mÄste vara riktig gladJa, och har redan 3 Rangeman sÄ dÄ blir det 5!
5 Rangeman Àr lagom juJa, och har redan 3 Rangeman sÄ dÄ blir det 5!
Det dÀr blev riktigt coolt!Den hÀr modden blev bÀttre med inverterad display tycker jag.
Edit: Det slÄr mig nu nÀr jag tittar pÄ den att detta mÄste vara en av fÄ (enda jag sett vad jag kommer ihÄg) som inte har Casio tryckt pÄ framsidan.
Det dÀr Àr ingen dum g-samling!Jag köpte en gÄng i tiden en lampa Ät min fru till hennes palettblad. Nu har jag tagit den
Tack ja verkligen nÄt fint frÄn bÄde mudmaster, Mrg frogman och square. Som sagt börjar de bli mer g-shocks Àn annat hemma nu, sÄ man fÄr vÀl klassa sig som fullnörd snartDet dÀr Àr ingen dum g-samling!
Ordet lagom borde inte existera i denna trÄden5 Rangeman Àr lagom ju
Ser mer ut som att du knockat katten juRangeman och kattmys