• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mekar ggb100, inget moment alls som var lĂ€tt. Tur denna var bĂ„de fuktskadad (det syns nĂ€r den öppnades 🙈) och helt icke fungerande för aldrig jag ens byter batteri pĂ„ min bra sjĂ€lv 😅
47C45E6C-9E16-47F3-9112-50700A30A7EA.jpeg

Mekar ggb100, inget moment alls som var lĂ€tt. Tur denna var bĂ„de fuktskadad (det syns nĂ€r den öppnades 🙈) och helt icke fungerande för aldrig jag ens byter batteri pĂ„ min bra sjĂ€lv 😅
47C45E6C-9E16-47F3-9112-50700A30A7EA.jpeg
Jag var tvungen att ta min grabb till hjĂ€lp att förstĂ„ den sista meningen. Vi Ă€r fortfarande inte helt sĂ€kra pĂ„ vad du menar men bra jobbat đŸ˜€đŸ‘đŸŒ

Jag var tvungen att ta min grabb till hjĂ€lp att förstĂ„ den sista meningen. Vi Ă€r fortfarande inte helt sĂ€kra pĂ„ vad du menar men bra jobbat đŸ˜€đŸ‘đŸŒ

Haha ja den var ju inte sĂ„ tydlig ser jag nu 🙈
Jag har ju tvÄ GG-b100, en som fungerar ocksÄ och om jag skulle behöva byta batteri pÄ den dÄ gör jag det inte sjÀlv. InsÄg jag snabbt efter att ha skruvat i min andra GG-b100 som ÀndÄ var trasig sÄ spela mindre roll.

Tittar pÄ Expeditionen samtidigt som jag trÀnar med min hemsnickrade wristroller.
HÀnger pÄ i Rangemanledet och tog pÄ min helsvarta.
Förresten: Àven om det egentligen Àr utanför min nuvarande och planerade budget slog jag till pÄ 2st Rangeman frÄn Cyberphoto. En för att ha som den Àr och den andra för planerat fÀrgbyte.

20221128_201113.jpg

Tittar pÄ Expeditionen samtidigt som jag trÀnar med min hemsnickrade wristroller.
Förresten: Àven om det egentligen Àr utanför min nuvarande och planerade budget slog jag till pÄ 2st Rangeman frÄn Cyberphoto. En för att ha som den Àr och den andra för planerat fÀrgbyte.

20221128_201113.jpg
3 rangeman Àr trippelglÀdje jÀmfört med en

20221128_201113.jpg
RD i svarta klĂ€der gjorde sig riktigt bra👍😃

Rangeman 9400 Àr definitivt en av de coolaste G-shockarna enligt mitt tycke. Och Cyberphoto har fortfarande det oslagbart lÄga priset 2018kr. TÀnk pÄ att Cyberphotos normalpris för Rangeman 9400 sedan över 1 Är Àr 2690kr. Redan det Àr det lÀgsta priset pÄ marknaden vad jag vet!
Och GW-M5610U-1ER gÄr för 968kr.
Samt flera andra nedsatta modeller.
Men jag misstÀnker att sista dagen Àr idag sÄ den som Àr ute efter en Rangeman bör passa pÄ.

Senast Àndrad:
God morgon mjölkar pÄ för fullt regnar rejÀlt ute och det blir bara lerigare och lerigare, snart dags för mudmaster som de ser ut, men vi kör gw9400 för fjÀrde dagen i rad.

Blev glad imorse nĂ€r MRG var klarvaken och den hade stĂ€llt in sig pĂ„ rĂ€tt tid och allt😍
DSC_9355.JPG
DSC_9352~2.JPG

Tillbaka
Topp