Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr ju fortfarande den pÄ forumet som tar finast bilder. Jag borde byta mobilkamera
Tackar! Jag har en "gammal" OnePlus 8 pro som jag Àr riktigt nöjd med.Du Àr ju fortfarande den pÄ forumet som tar finast bilder. Jag borde byta mobilkamera
Ăr pĂ„ jobbet med fel klocka
Kör istÀllet för att Äka vetja...Har lÄngtrÄkigt i bilen, varje gÄng jag Äker bil blir jag pÄmind om en hÀrlig Äksjuka
DÄ kommer farbror blÄKör istÀllet för att Äka vetja...
Oj, ja det var lite trist men som du sa, skönt att du har G-Shocks som höjer tillvaronDÄ kommer farbror blÄ
Synskadad sen födseln, ser lagom 4 e raden pÄ syntavlan. SÄ de blev aldrig nÄt körkort i mitt liv, fÄr hoppas pÄ ett i nÀsta liv
Tur man har g-shocks som ger ljus i tillvaron
Farbror BlÄ kan skicka rÀkningar Àven om man ser mer Àn 4e radenDÄ kommer farbror blÄ
Synskadad sen födseln, ser lagom 4 e raden pÄ syntavlan. SÄ de blev aldrig nÄt körkort i mitt liv, fÄr hoppas pÄ ett i nÀsta liv
Tur man har g-shocks som ger ljus i tillvaron
Den Àr kanonfin!RÀtt sÄ nöjd med den hÀr
Kan inte riktigt hÄlla med om att Rangeman skulle vara en av dom bÀsta, men denna isbjörnsvarianten Àr hÀftig.Att Rangeman Àr en av de bÀsta hÄller ju mÄnga med om. SjÀlv har jag nu blivit besatt av den hÀr, en limiterad variant frÄn 2015. Har ju svÄrt för begagnat, men kan inte övertyga mig sjÀlv om att en NOS skall fÄ kosta 20000 kr
var det @Danne.l som hade sin ute till försÀljning, men inte fick den sÄld? DÀr var det vÀl nya klÀder med ocksÄ?Att Rangeman Àr en av de bÀsta hÄller ju mÄnga med om. SjÀlv har jag nu blivit besatt av den hÀr, en limiterad variant frÄn 2015. Har ju svÄrt för begagnat, men kan inte övertyga mig sjÀlv om att en NOS skall fÄ kosta 20000 kr
Sista bilden fÄr mig osökt att tÀnka pÄ den hÀr lÄten igen..Nu vill jag verkligen hem.... Sena lastbilar Àr inte det roligaste som finns att vÀnta pÄ....
En G-shock hade ju vart roligare (Ooops)
- StÀmmer att den Àr/var pÄ köp o sÀlj, 7000 kr med ny bezel o nytt band.var det @Danne.l som hade sin ute till försÀljning, men inte fick den sÄld? DÀr var det vÀl nya klÀder med ocksÄ?
eller gick den pÄ Tradera sen?
Aha, okej- StÀmmer att den Àr/var pÄ köp o sÀlj, 7000 kr med ny bezel o nytt band.
Men âwatch onlyâ.
Tror vi lever liknande livVabbvecka hÀr hemma. PÀrlplattefabriken gÄr pÄ högvarv.