Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Min â5000Dâ köpte jag sedan i november, hĂ€mtade den dagen efter den levererats frĂ„n Casio,
HĂ€r var de snĂ„lare med text- Min â5000Dâ köpte jag sedan i november, hĂ€mtade den dagen efter den levererats frĂ„n Casio,
Den har nummer 330. Om det hÀr skulle vara löpnummer sÄ kÀnns det som att produktionen Àr ganska begrÀnsad
För övrigt skiljer nummerserien före mellan â5000Bâ och â5000Dâ pĂ„ mina klockor.
Det hÀr Àr ju lite kul, vore spÀnnande att veta numren pÄ de övriga MRG-Square i trÄden.
Köpte du din i Sverige? Mina bÄda kommer frÄn Klockmaster Globen.
Den slÀpps i januari 2023.Poison!
SÄg denna i en grupp som lÀckt ut om det Àr sant eller ej ÄterstÄr att se.
Den och BRT Frog vore ett fint par..Poison!
SÄg denna i en grupp som lÀckt ut om det Àr sant eller ej ÄterstÄr att se.
- Min â5000Dâ köpte jag sedan i november, hĂ€mtade den dagen efter den levererats frĂ„n Casio,
Den har nummer 330. Om det hÀr skulle vara löpnummer sÄ kÀnns det som att produktionen Àr ganska begrÀnsad
För övrigt skiljer nummerserien före mellan â5000Bâ och â5000Dâ pĂ„ mina klockor.
Det hÀr Àr ju lite kul, vore spÀnnande att veta numren pÄ de övriga MRG-Square i trÄden.
Köpte du din i Sverige? Mina bÄda kommer frÄn Klockmaster Globen.
Skulle tippa pÄ ggb100. Annat band pÄ gwg1000Sitter och kollar "Without Remorse" pÄ Amazon Play dÀr huvudrollsinnehavaren Michael B Jordan (verkligen B) sportar en blacked out Gw-7900 och denna grabb rockar GWG-1000 (För det Àr det va?)
Sitter och kollar "Without Remorse" pÄ Amazon Play dÀr huvudrollsinnehavaren Michael B Jordan (verkligen B) sportar en blacked out Gw-7900 och denna grabb rockar GWG-1000 (För det Àr det va?)
Tror ocksÄ pÄ GG-B100Skulle tippa pÄ ggb100. Annat band pÄ gwg1000
Skulle tippa pÄ ggb100. Annat band pÄ gwg1000
Det har ni nog rÀtt i! Han Àr bara CIA representant och ingen riktig hÄrding.Tror ocksÄ pÄ GG-B100
- Intressant! Hoppas det dyker upp fler hÀr i trÄden ocksÄ.Jag Àr sÀker pÄ det Àr serienumret, jag har tittat pÄ alla exempel jag hittat pÄ nÀtet, och de har varit frÄn A0001 till din A0302 som Àr den högsta jag sett (svart). Min teori Àr att de serietillverkade 300 av varje först, och nu tillverkar enstaka pÄ specialbestÀllning, din t ex.
Jag köpte min pÄ ditur.se.
NĂ„gra exempel:
Ăr den dĂ€r lika jĂ€kla bra som den ser ut? Funderar starkt pĂ„ att köpa en, men det Ă€r ju rĂ€tt mycket pengar..
Tror dig inte....Hotellfrukost
Den Ă€r riktigt bra! Priset Ă€r högt och negativ display Ă€r inte alltid optimalt, i övrigt Ă€r den allt man kan önska.Ăr den dĂ€r lika jĂ€kla bra som den ser ut? Funderar starkt pĂ„ att köpa en, men det Ă€r ju rĂ€tt mycket pengar..
LÄter som en rimlig summering! TackDen Àr riktigt bra! Priset Àr högt och negativ display Àr inte alltid optimalt, i övrigt Àr den allt man kan önska.
Min svarta har nummer 224@Ploprof
Fram med siffrorna
Mer bilder, mer bilder !!!!!!!Fick ett roligt paket idag.