• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HĂ€mtade ut paket idag. Ännu en G-shock!
Har ju spanat in denna modell tidigare och speciellt med Tough Solar.
Tack @lofgreno för en bra affÀr! Helt nöjd.

20221201_171954.jpg

20221201_172036.jpg

Och titta: utan att medvetet vÀlja det sÄ rÄkade jag justera det i hans sjÀlvgjorda hÄl, och den sitter perfekt.

20221201_172151.jpg
Kul att du gilla den! Och Ànnu roligare att min lilla hÄl passade dig ocksÄ! :D

Haha dĂ„ sĂ„ bara köpa har du ju ingen referens att gĂ„ efter 🙈

Med det sagt, tyckte den Frogman jag Ă€gde var grym som nu @Sorubim Ă€ger och borde nog behĂ„llit 😅
Ja, den Àr jag vÀldigt nöjd med. Den froggie (av dom jag provat) som sitter bÀst.
Det Ă€r la bara att ut Ă„ trĂ„la nĂ€tet efter 200serie-frogs? ;)👍

Det fanns en gÄng i tiden en LNIB 200Z-1 "Final Frogman" till salu hÀr pÄ forumet. :banghead:

LĂ„nad bild:
GW-200Z-1.jpg

Ja, den Àr jag vÀldigt nöjd med. Den froggie (av dom jag provat) som sitter bÀst.
Det Ă€r la bara att ut Ă„ trĂ„la nĂ€tet efter 200serie-frogs? ;)👍

Det fanns en gÄng i tiden en LNIB 200Z-1 "Final Frogman" till salu hÀr pÄ forumet. :banghead:

LĂ„nad bild:
GW-200Z-1.jpg

Min favoritfrogman, minns nĂ€r det fanns en för 3k x antal Ă„r sedan. Tyckte det var lite dyrt, smart
 🙈

Den finns fortfarande kvar, jag fick kalla fötter och drog tillbaka den ett tag men eftersom jag inte anvÀnder den Àr den ute till försÀljning/byte igen. @Aros @Hans B 1955

Tillbaka
Topp