Köp @Daion 'sDom nya G-shock modellerna börja bli riktigt dyra..
19k i Sverige för 40th MTG.
List EU 1350âŹ
Edit. Sen pÄ bollen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp @Daion 'sDom nya G-shock modellerna börja bli riktigt dyra..
List EU 1350âŹ
Kan matcha det plus lite till.Bara vÀnta tills klockmagasinet fÄr in den. Eller vad sÀljer Daion sin för?
Casio G-Shock 40th Anniversary Flame Red Limited Edition MTG-B3000FR-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Kanon dÄ ger jag bort min till kattenMudmaster fungerar Àven som kudde
Vad hÀndiga alla Àr!
Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!Vad hÀndiga alla Àr!
GMW-B5000TCCBild frÄn WUS. Kommande kretskort square i titan.
Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!Sitter pÄ akuten sÄ att de kan limma fast min fingertopp som jag rÄkade sÄga av idag. Den hÀnger i en slamsa sÄ det Àr lugnt. Efter lite första hjÀlpen och triagering pÄ akuten Àr jag ganska sÀker pÄ att jag har hamnat lÄngt ner pÄ kölistan
Nej nej nej.., det ska vara grönt kretskort, den hĂ€r inte snygg allsâŠGMW-B5000TCC
Jag tycker att den Ă€r cool som fan. Det rĂ€cker med resin kretskort fyrkant i grönt.Nej nej nej.., det ska vara grönt kretskort, den hĂ€r inte snygg allsâŠ
Nytt prisrekord för titanare?GMW-B5000TCC
„214500
SlÀpps i jan 2023
De blir dyrare och dyrare ja, men denna ska vara i TranTixxii titan med svart IP och circuitboard camo lasergravering.Nytt prisrekord för titanare?
Lite samma öde som SeikoDom nya G-shock modellerna börja bli riktigt dyra..
List EU 1350âŹ
Det var vÀl en medveten strategi av Seiko. Förmodligen av Casio ocksÄLite samma öde som Seiko
Det var vÀl en medveten strategi av Seiko. Förmodligen av Casio ocksÄ
-Samt liten marknad, hög moms och svag kronaDet var vÀl en medveten strategi av Seiko. Förmodligen av Casio ocksÄ
Den hade jag pÄ mÄstelistan. Nu rasade den ner pÄ kanskekanskelistan.Den hÀr Àr ju ett rÄn
PÄ grÀnsen kanske. Men den Àr som 3 klockor i en.Den hÀr Àr ju ett rÄn
Nej nej nej.., det ska vara grönt kretskort, den hĂ€r inte snygg allsâŠ
Jag tycker att den Àr cool som fan. Det rÀcker med resin kretskort fyrkant i grönt.
Hade varit lite smÄtt coolt om portarna (tillex till höger) hade varit fysiska portar ocksÄNytt prisrekord för titanare?
Som tur Àr har smöret blivit dyrt ocksÄAllting blir dyrare, bara att gilla lÀget. Mat, energi, rÄvaror, transporter osv.
Now we're talki'n!
The first one!Now we're talki'n!