• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bild frĂ„n WUS. Kommande kretskort square i titan. 🙂
download (14).jpeg
Nejnejnej, det hĂ€r gĂ„r ju inte! Det finns bara en lösning, dra in Ă„rets julklappar och pantsĂ€tta granen... đŸ€Ł

Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!
3E6C030F-EB54-422F-BA1C-B420B609CAB7.jpeg
Sitter pĂ„ akuten sĂ„ att de kan limma fast min fingertopp som jag rĂ„kade sĂ„ga av idag. Den hĂ€nger i en slamsa sĂ„ det Ă€r lugnt. Efter lite första hjĂ€lpen och triagering pĂ„ akuten Ă€r jag ganska sĂ€ker pĂ„ att jag har hamnat lĂ„ngt ner pĂ„ kölistan đŸ€Ł
Ajajaj! Hoppas att du blir ihoplappad ordentligt! SÄ mÄnga ggr jag har tittat pÄ klingan och kÀnt att man inte vill gÄ nÀrkamp med den. Ibland har man gjort dumt, men peppar, peppar...

Ajajaj! Hoppas att du blir ihoplappad ordentligt! SÄ mÄnga ggr jag har tittat pÄ klingan och kÀnt att man inte vill gÄ nÀrkamp med den. Ibland har man gjort dumt, men peppar, peppar...
Ja det var otroligt korkat av mig att komma sĂ„ nĂ€ra med tassarna. Nu har sĂ„ret tvĂ€ttats ordentligt och det sĂ„g ok ut. Inga stygn sĂ„ lĂ„ngt ut pĂ„ fingret och nu Ă„terstĂ„r endast en stelkrampsspruta đŸ‘đŸŒ

Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!
3E6C030F-EB54-422F-BA1C-B420B609CAB7.jpeg
Sitter pĂ„ akuten sĂ„ att de kan limma fast min fingertopp som jag rĂ„kade sĂ„ga av idag. Den hĂ€nger i en slamsa sĂ„ det Ă€r lugnt. Efter lite första hjĂ€lpen och triagering pĂ„ akuten Ă€r jag ganska sĂ€ker pĂ„ att jag har hamnat lĂ„ngt ner pĂ„ kölistan đŸ€Ł
Fy tusan, hoppas det inte blir nĂ„got bestĂ„ende som tokar till sig efterĂ„t! Krya! 😍

Frogman har jag alltid vart sugen pÄ att testa.
Nu finns denna i lager och funderar pÄ att köpa den dock Àr den lite vÀl dyr för vad man fÄr har jag förstÄtt?
Gillar detaljerna pÄ den.
Kööööööööp?
5D1FFB12-158F-4613-876B-DEFB4647160B.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp