Nejnejnej, det hÀr gÄr ju inte! Det finns bara en lösning, dra in Ärets julklappar och pantsÀtta granen...Bild frÄn WUS. Kommande kretskort square i titan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nejnejnej, det hÀr gÄr ju inte! Det finns bara en lösning, dra in Ärets julklappar och pantsÀtta granen...Bild frÄn WUS. Kommande kretskort square i titan.
Ajajaj! Hoppas att du blir ihoplappad ordentligt! SÄ mÄnga ggr jag har tittat pÄ klingan och kÀnt att man inte vill gÄ nÀrkamp med den. Ibland har man gjort dumt, men peppar, peppar...Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!Sitter pÄ akuten sÄ att de kan limma fast min fingertopp som jag rÄkade sÄga av idag. Den hÀnger i en slamsa sÄ det Àr lugnt. Efter lite första hjÀlpen och triagering pÄ akuten Àr jag ganska sÀker pÄ att jag har hamnat lÄngt ner pÄ kölistan
Vad Àr det dÀr? Casio Walkman??? Nu Àr det G-shock, men en del skapelser Àr ju bra knasiga.Den hÀr Àr ju ett rÄn
Ja det var otroligt korkat av mig att komma sÄ nÀra med tassarna. Nu har sÄret tvÀttats ordentligt och det sÄg ok ut. Inga stygn sÄ lÄngt ut pÄ fingret och nu ÄterstÄr endast en stelkrampssprutaAjajaj! Hoppas att du blir ihoplappad ordentligt! SÄ mÄnga ggr jag har tittat pÄ klingan och kÀnt att man inte vill gÄ nÀrkamp med den. Ibland har man gjort dumt, men peppar, peppar...
Blev otrolig sugen att buda hem en sÄdan frÄn Japan nu
Fy tusan, hoppas det inte blir nÄgot bestÄende som tokar till sig efterÄt! Krya!Men det kommer med ett pris om man Àr klantig!Sitter pÄ akuten sÄ att de kan limma fast min fingertopp som jag rÄkade sÄga av idag. Den hÀnger i en slamsa sÄ det Àr lugnt. Efter lite första hjÀlpen och triagering pÄ akuten Àr jag ganska sÀker pÄ att jag har hamnat lÄngt ner pÄ kölistan
SÀtt hjul pÄ den sÄ kan du provköra redan idag juStormek direkt pÄ mÄndag morgon. HjÀlper tomten med bobmontering.
Hej och vÀlkommen in pÄ bÄde KS och i G-shocktrÄden
Tackar, ska försöka var aktivare att posta men blir oftast klockbyte ungefÀr 1-2 gÄnger/vecka!Hej och vÀlkommen in pÄ bÄde KS och i G-shocktrÄden
Varför ta en smidig och lĂ€ttavlĂ€st klocka i vintermörkretâŠ
Hade ju bara köpt min nya Casio för att ha pÄ jobbet men men
Varför ta en smidig och lĂ€ttavlĂ€st klocka i vintermörkretâŠ
Hade ju bara köpt min nya Casio för att ha pÄ jobbet men men
...OCH SOM VĂGRAR SLINKA IN UNDER JACKĂRMEN
GuuuuuuuldIngen nyhet lÀngre men den hÀr Àr ju bara sÄ cool!
Kina releaseIngen nyhet lÀngre men den hÀr Àr ju bara sÄ cool!