Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var köper man en GW-9400 till rimligast pris? Tips?
Alltid odlat en hatkÀrlek till "Jason", men nostalgivÀrdet i den re-issuen slÄr stenhÄrt.video pÄ dec nyheter
Den hÀr skulle kunna va nÄt kanske.Var köper man en GW-9400 till rimligast pris? Tips?
AlltsÄ folk och deras annonser! "Casios övre segment..."Den hÀr skulle kunna va nÄt kanske.
Kolla om sÀljaren Àr villig att gÄ ner nÄgra hyndringar till sÄ blir det Ànnu bÀttre
En MRG gw9400 kanske med campfluerande bezel? Ny modellAlltsÄ folk och deras annonser! "Casios övre segment..."
Det Àr ju nÀstan hela jubileumsgÀnget!!!Godafton pÄ er allihopa!
Hoppas ni har en riktigt trevlig helg!
Funderar och klurar lite pÄ hur jag ska inreda skÄpet och vilka som ska fÄ vara kvar och vilka som ev. fÄr flytta.
Klurigt detta.
En liten headsup pÄ dessa 7 klockor dÄ de tyvÀrr blivit förpassade frÄn skÄpet.
Alla Àr inköpta av mig i Sverige och har garanti. Helt oanvÀnda och i absolut nyskick.
Första gÄngen jag ser allihop faktiskt i sverige med hemmatagna bilder.Det Àr ju nÀstan hela jubileuomsgÀnget!!!
Eller sÄ har du nÀsan fortfarande ovan ytan i kvicksandenInser att jag har fel yrke om kan kan köpa alla dessa typ samtidigt, nya ocksÄ ........
Hur mycket sjÀlvlys Àr det i dom hÀr tvÄ egentligen?
Sjukt mycket! Du behöver ha svetsglasögon i mörker.Hur mycket sjÀlvlys Àr det i dom hÀr tvÄ egentligen?
Köööpppp!!Det Àr ju nÀstan hela jubileumsgÀnget!!!
Jag kanske mÄste , men inte mitt bankkontoSjukt mycket! Du behöver ha svetsglasögon i mörker.
Du MĂ STE ha dem i samlingen!
Troligen lite mer eldig brasliknande karaktÀrHur mycket sjÀlvlys Àr det i dom hÀr tvÄ egentligen?
Det Àr mycket roligare att leka i sanden de Àr sen gammalt. Jag har aldrig varit nÄt asfaltsbarnEller sÄ har du nÀsan fortfarande ovan ytan i kvicksanden
Wow @Roosterwife Àr rejÀlt kreativ, rejÀlt hÀftigaBegrundar Àn en gÄng dom underbart vackra Liljevalchska alstrena som tydligen producerades hÀr igÄr kvÀll
Kombinationen av flörtkulor och piprensare ter sig ju nÀstan episkt bra i förhÄllande till en bÀÀÀÀssssch lÀderrem pÄ gulaktig fyrkantBegrundar Àn en gÄng dom underbart vackra Liljevalchska alstrena som tydligen producerades hÀr igÄr kvÀll