Gillar verkligen G-2000. Synd att de inte tillverkas lÀngre och det Àr svÄrt att hitta reservdelar till dem.Vintage idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen G-2000. Synd att de inte tillverkas lÀngre och det Àr svÄrt att hitta reservdelar till dem.Vintage idag.
VadÄ, Kingen ser ut att vara liten och nÀtt tycker jag. Om man Àr rysk armbrytare vill sÀga.
Undrar vad Denis Cyplenkov har för handledsmÄtt?
VadÄ, Kingen ser ut att vara liten och nÀtt tycker jag. Om man Àr rysk armbrytare vill sÀga.
Undrar vad Denis Cyplenkov har för handledsmÄtt?
Fan...Ingen nyhet lÀngre men den hÀr Àr ju bara sÄ cool!
Gillar verkligen G-2000. Synd att de inte tillverkas lÀngre och det Àr svÄrt att hitta reservdelar till dem.
Dra in julklapparna och pantsÀtt granen?
RÀcker det, pantsÀttee en till tror jagDra in julklapparna och pantsÀtt granen?
Skrev fel, menade julkranen...RÀcker det, pantsÀttee en till tror jag
LÀcker! TyvÀrr var jag inte helt sÄld pÄ B3000. Tyckte den var för tunn. Quick-release lösningen gav tyvÀrr ocksÄ ett skrammel nÀr tryckknapparna slog mot boetten. Det kÀndes billigt snarare Àn stabilt. SÄnt skrammel gillar jag pÄ vintageklockor eller t.ex. en SKX pÄ Jubilee. Inte pÄ en MTG.Kina release
Oj tÀnkte aldrig pÄ dessa saker, tack för att du dela med dig, var lite sugen pÄ en sÄdan (innan nya klockan nu köptes), men var lite dyrare Àr ekonomin tillÀt, blir nog att se/kÀnna pÄ en innan man eventuellt skaffar en i framtiden. Om det nu skulle bli avLÀcker! TyvÀrr var jag inte helt sÄld pÄ B3000. Tyckte den var för tunn. Quick-release lösningen gav tyvÀrr ocksÄ ett skrammel nÀr tryckknapparna slog mot boetten. Det kÀndes billigt snarare Àn stabilt. SÄnt skrammel gillar jag pÄ vintageklockor eller t.ex. en SKX pÄ Jubilee. Inte pÄ en MTG.
Ja, jag tycker nog b1000 Àr snÀppet vassare faktiskt. Om man inte föredrar en tunnare klocka förstÄs. NÀr det gÀller G-Shock gör jag inte det. Tyckte den gav ett platt intryck. Sen det omslutande baklocket, en ytterligare knapp samt en lite schysstare tavellayout talar ju sÄklart för den uppdaterade.Oj tÀnkte aldrig pÄ dessa saker, tack för att du dela med dig, var lite sugen pÄ en sÄdan (innan nya klockan nu köptes), men var lite dyrare Àr ekonomin tillÀt, blir nog att se/kÀnna pÄ en innan man eventuellt skaffar en i framtiden. Om det nu skulle bli av
B1000 Àr vacker men tycker b3000 ser mer maskulin/hÄrdare ut. Men storleksmÀssigt kanske b1000 Àr lite hÄrdare mÄste nog som sagt titta pÄ en b3000 först innan man gör nÄgot köp eller sÄ i framtiden.Ja, jag tycker nog b1000 Àr snÀppet vassare faktiskt. Om man inte föredrar en tunnare klocka förstÄs. NÀr det gÀller G-Shock gör jag inte det. Tyckte den gav ett platt intryck. Sen det omslutande baklocket, en ytterligare knapp samt en lite schysstare tavellayout talar ju sÄklart för den uppdaterade.
Downsizear lite
GÀmfört med en Club-G Àr det mesta stort iofsOj! Kingen Àr....KING! Har inte sett den IRL men den jÀmförelsebilden visar att den verkligen Àr stor.
Dags att köpa lite Ät katten och hunden
I bondens lagÄrd finns det mycket som gömmer sig.Har du tvÄ mrg, missat detta helt
Denna kan man ju iaf med gott samvete anvÀnda just i ladugÄrden.I bondens lagÄrd finns det mycket som gömmer sig.
Jag har bÀgge av dina gamla duos nuDet dÀr Àr ju min gamla beater!
Glassbilen.Ăntligen fĂ„r man kĂ€nna lĂ€ngta efter ett paket igen