En smurf mÄste du ju ha med, blir smurfigt kul dÄHmmm...risken finns att det slutar med en hel box Rangeman i olika fÀrger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En smurf mÄste du ju ha med, blir smurfigt kul dÄHmmm...risken finns att det slutar med en hel box Rangeman i olika fÀrger...
FörstÄr inte riktigt vad du pratar om nuHmmm...risken finns att det slutar med en hel box Rangeman i olika fÀrger...
NÀmen! DÄ slÀpper du Àven GWG2000 med andra ord? Vad Àr det som hÀnder?Nu har jag jobbat 3 tim powernap 30 min sen frukost.
Funderar pÄ att slÀppa alla mina G förutom mina MR-G och smurf gw9400. Men de fÄr vÀl bli till vÄren dÄ de Àr för trögt att sÀlja nu. Men Àr ni sugna pÄ nÄt sÄ hör av er i pm
Ja tanken Àr sÄ bara de blir ett hyffsat pris den har inte en skrÄma och Àr i nyskick.NÀmen! DÄ slÀpper du Àven GWG2000 med andra ord? Vad Àr det som hÀnder?
Godmorgon mjölkar, rÀtt isigt ute
à K à K à K à K !!!!!NÀr man fÄr notis kl 08:51 om att man kan hÀmta ett paket.... de mÄ ju förstöra hela min dag..... ska jag Äka pÄ lunchen, ska jag Äka nu, ska ja..... #NeverEnds
Fick oxÄ kolla en gÄng extra pÄ Heppis bildHehe, trodde först att du hade odlat vikingaskÀgg ^^
kaaanske blir pÄ lunchen, fÄr se om ja nu kan hÄlla mig till dessà K à K à K à K !!!!!
Fick oxÄ kolla en gÄng extra pÄ Heppis bild
Skynda den ligger inte sÀkert pÄ utlÀmningsstÀlletkaaanske blir pÄ lunchen, fÄr se om ja nu kan hÄlla mig till dess
à k nuuuu!kaaanske blir pÄ lunchen, fÄr se om ja nu kan hÄlla mig till dess
Du skulle hypotetiskt sett alltsÄ inte öka dÄGod förmiddag!
Kan rent teoretiskt vara sÄ att det monokroma syskonet till denna trillar in inom kort. Och den monokroma kusinen Gravitymaster. Jag skulle ju minska. Inte öka
haha Nà JAG VET, F*N SLUTA STRESSA MIGSkynda den ligger inte sÀkert pÄ utlÀmningsstÀllet
Stress Àr inte bra ta 3 djupa andetag nu, sen Äk direkt till utlÀmningstÀllethaha Nà JAG VET, F*N SLUTA STRESSA MIG
Stressa hit o stressa dit... Stressa ner dig till paketstÀllet nu för bövelen istÀllet!!!!!haha Nà JAG VET, F*N SLUTA STRESSA MIG
Tycker det verkar vara sen lunch nu dessutom....Stressa hit o stressa dit... Stressa ner dig till paketstÀllet nu för bövelen istÀllet!!!!!