• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hmmm...risken finns att det slutar med en hel box Rangeman i olika fĂ€rger...😏
En smurf mÄste du ju ha med, blir smurfigt kul dÄ
Screenshot_20221206-210112.png

Nu har jag 2 fulla boxar med Casio! Alla klockor utom 2 Ă€r G-shock. Är faktiskt riktigt nöjd. Planen Ă€r att som nĂ€mnts lĂ€gga till en Rangeman i annan fĂ€rg samt Ă€ven en till fyrkant. DĂ„ fĂ„r icke G-shockarna flytta till annan box.

20221206_211037.jpg

Nu har jag jobbat 3 tim powernap 30 min sen frukost.
Funderar pĂ„ att slĂ€ppa alla mina G förutom mina MR-G och smurf gw9400. Men de fĂ„r vĂ€l bli till vĂ„ren dĂ„ de Ă€r för trögt att sĂ€lja nu. Men Ă€r ni sugna pĂ„ nĂ„t sĂ„ hör av er i pm👍
DSC_9636.JPG

Nu har jag jobbat 3 tim powernap 30 min sen frukost.
Funderar pĂ„ att slĂ€ppa alla mina G förutom mina MR-G och smurf gw9400. Men de fĂ„r vĂ€l bli till vĂ„ren dĂ„ de Ă€r för trögt att sĂ€lja nu. Men Ă€r ni sugna pĂ„ nĂ„t sĂ„ hör av er i pm👍
DSC_9636.JPG
NÀmen! DÄ slÀpper du Àven GWG2000 med andra ord? Vad Àr det som hÀnder?

NÀmen! DÄ slÀpper du Àven GWG2000 med andra ord? Vad Àr det som hÀnder?
Ja tanken Àr sÄ bara de blir ett hyffsat pris den har inte en skrÄma och Àr i nyskick.
KÀnner mig vÀldigt nöjd helt enkelt, tÀnkte köra denna nu Äret ut. Finns mycket annat som kostar ocksÄ sÄ tror kapitalet behövs pÄ andra stÀllen nÀsta Är.

Tillbaka
Topp