Ja nÀstan sÄGlassbilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja nÀstan sÄGlassbilen.
Varför fixade du inte 6 platser direkt... det Ă€r synd att inte fylla lĂ„dan med mer klockor nĂ€r man vĂ€l har plats. och flera ska det bli...Gjorde om det undre lagret, en trio Ă€r nog Ă€ndĂ„ det som funkar bĂ€st (+ blev inte centrerat i första )âŠ
Casio AE1500 ska dock ut frĂ„n lĂ„dan (inte sĂ€ljas) och en âstealthâ GWG-2000 in nog nĂ€sta sommar. Kanske nĂ„got mer in tillsvidare
Edit: hÄller vÀll 2v innan jag mÄste byta lager igen
Varför fixade du inte 6 platser direkt... det Àr synd att inte fylla lÄdan med mer klockor nÀr man vÀl har plats. och flera ska det bli...
WoW. den skulle man vilja ha, dock lÀr den kosta Skjortan misstÀnker ja
Snyggaste oaken jag settVerkar som att kulta-center fÄtt in en go leverans med lite nytt.
GĂŒld Ă€r pĂ„ idag.
Det Àr bra effekt i den som en julgranSnyggaste oaken jag sett
Ja inget att tÀnka pÄ jag har köpstopp nu och har bestÀmt mig för att vara nöjd sÄ nÄn annan fÄr visa framfötterna nÀr den kommer .WoW. den skulle man vilja ha, dock lÀr den kosta Skjortan misstÀnker ja
Tack för heads upVerkar som att kulta-center fÄtt in en go leverans med lite nytt.
GĂŒld Ă€r pĂ„ idag.
Tack för heads up
Att denna dag skulle komma dÄ du har köpstop, och med order "klockrensning" i samma trodde ja dÄ aldrig skulle ske :OJa inget att tÀnka pÄ jag har köpstopp nu och har bestÀmt mig för att vara nöjd sÄ nÄn annan fÄr visa framfötterna nÀr den kommer .
Kan tom bli en liten klockrenaning i vÄr sen
NÄn gÄng kommer förstÄndetAtt denna dag skulle komma dÄ du har köpstop, och med order "klockrensning" i samma trodde ja dÄ aldrig skulle ske :O
Inte sÄdan ord i detta forum XDNÄn gÄng kommer förstÄndet
Eller andra inköpNÄn gÄng kommer förstÄndet
Eller andra inköp
Nu har jag strÀcklÀst ikapp 50sidor, varit pÄ villovÀgar ett tag⊠Men som vanligt hittar man hemNyheter lÄnade frÄn g-central.
North face jacka med specialÀrm sÄ man ser klockan. Tillsammans med 3 olika 6900 med tygband. + Nya gul/grÄ varianter
VÀlkommen tillbaksNu har jag strÀcklÀst ikapp 50sidor, varit pÄ villovÀgar ett tag⊠Men som vanligt hittar man hem
Finns dom hÀr banden pÄ nÄgon mer modell?
Eller att köpa lösa?
Ser hÀrligt bekvÀma ut!
Dagens
VÀlkommen tillbaka va inte du i kö pÄ denna ? Morsan tÀnkte flippaNu har jag strÀcklÀst ikapp 50sidor, varit pÄ villovÀgar ett tag⊠Men som vanligt hittar man hem
Finns dom hÀr banden pÄ nÄgon mer modell?
Eller att köpa lösa?
Ser hÀrligt bekvÀma ut!
Dagens
Tack!VĂ€lkommen tillbaks
Du tÀnker pÄ nylon/kardborrebandet??
Som detta tex ?
Replacement Original Watch Band Casio G-Shock DW-003V-9VQT. NOS | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Replacement Original Watch Band Casio G-Shock DW-003V-9VQT. NOS at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Tack!VÀlkommen tillbaka va inte du i kö pÄ denna ? Morsan tÀnkte flippa
Haha just fasen sÄ kanske det var, de va en annan som ville ha denTack!
NÀÀ den kom frÄn mig