• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gjorde om det undre lagret, en trio Ă€r nog Ă€ndĂ„ det som funkar bĂ€st (+ blev inte centrerat i första đŸ«Ł)

1D6E10C7-AFEE-4857-8896-52A1DD68A316.jpeg

Casio AE1500 ska dock ut frĂ„n lĂ„dan (inte sĂ€ljas) och en ”stealth” GWG-2000 in nog nĂ€sta sommar. Kanske nĂ„got mer in tillsvidare đŸ€“

Edit: hĂ„ller vĂ€ll 2v innan jag mĂ„ste byta lager igen 😂
Varför fixade du inte 6 platser direkt... det Ă€r synd att inte fylla lĂ„dan med mer klockor nĂ€r man vĂ€l har plats. och flera ska det bli... 😁

Jag hade en massa fulved i blandade lĂ€ngder som jag fick kapa ner till 28 cm sĂ„ att den passar i den lilla kaminen. Sedan köpte jag fuktig björkved till vĂ€rdet av en jubileumsgroda och staplade upp det som fick plats i huset. Planen Ă€r att denna ved ska hinna torka upp innan fulveden tar slut vilket jag tror att den gör. Och innan denna ved tar slut sĂ„ Ă€r det nog vĂ„r igen. Nu kan de ha revisionsstopp i Oskarshamn och kanske brĂ€nna av lite viktiga komponenter sĂ„ att elpriset far i taket. Fingret lĂ€ker pĂ„ fint 😃
D4E9E176-AF88-4775-9572-A238ACB07C56.jpeg

Ja inget att tÀnka pÄ jag har köpstopp nu och har bestÀmt mig för att vara nöjd sÄ nÄn annan fÄr visa framfötterna nÀr den kommer .
Kan tom bli en liten klockrenaning i vÄr sen
Att denna dag skulle komma dÄ du har köpstop, och med order "klockrensning" i samma trodde ja dÄ aldrig skulle ske :O

Nyheter lÄnade frÄn g-central.
North face jacka med specialÀrm sÄ man ser klockan. Tillsammans med 3 olika 6900 med tygband. + Nya gul/grÄ varianter
Screenshot_20221124-100009.png

Screenshot_20221124-095938.png
Screenshot_20221124-095928.png
Nu har jag strĂ€cklĂ€st ikapp 50sidor, varit pĂ„ villovĂ€gar ett tag
 Men som vanligt hittar man hem 😃
Finns dom hÀr banden pÄ nÄgon mer modell?
Eller att köpa lösa?
Ser hÀrligt bekvÀma ut!

Dagens
7D171738-FEB6-412C-AD12-B4B5B5D6C227.jpeg

Senast Àndrad:
Nu har jag strĂ€cklĂ€st ikapp 50sidor, varit pĂ„ villovĂ€gar ett tag
 Men som vanligt hittar man hem 😃
Finns dom hÀr banden pÄ nÄgon mer modell?
Eller att köpa lösa?
Ser hÀrligt bekvÀma ut!

Dagens
7D171738-FEB6-412C-AD12-B4B5B5D6C227.jpeg
VĂ€lkommen tillbaks 😁
Du tÀnker pÄ nylon/kardborrebandet??
Som detta tex ?

VĂ€lkommen tillbaks 😁
Du tÀnker pÄ nylon/kardborrebandet??
Som detta tex ?
Tack! 😄
Ja precis nylon/kardborrebandet, gÀrna komplett.
Tack för lÀnk, nu vet jag vad jag ska leta efter :)

Tillbaka
Topp