• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

😍😍😍
1000001235.jpg
Congrats! Den Ă€r riktigt nice. 🙂
PXL_20221207_133406611-01.jpeg

Jag tĂ€nkte att nu har det fasen slagit runt... Han har blivit lurad att en GBD-H1000 Ă€r en Master of G 😁
haha ja man skulle kunnat tro de, men vid tillfÀllet sÄ kÀnde ja bara "eeeeh mÄste ju jÀvlas lite Ä se om nÄgon gÄr pÄ det" :D
Även jag som sĂ„lde den blev nervös nĂ€r jag skymtade innehĂ„llet 😄
:D klockrent ju!
Congrats! Den Ă€r riktigt nice. 🙂
PXL_20221207_133406611-01.jpeg
Tackar, ja jag Àr faktiskt super nöjd, var lite orolig att den var kanske extremt tjock, men var "mindre" Àn förvÀntat, vet att mina andra G:s Àr lite "stora" sÄ nu har ja vant mig med jack Àrmen m.m :p

Var de frĂ„n caliroots? Jag köpte ju en gr-b200 dĂ€rifrĂ„n jag skicka tillbaka pga den verkligen inte satt bra, men Ă€ndĂ„ kĂ€nt att fan kanske borde behĂ„llit 😅 Sjukt bra klocka, bĂ€ttre Ă€n MM i mitt tycke 👀
Japp! Hade utöver halva priset pÄ klockorna en rabattkod pÄ 15 procent, sÄ priset hade blivit riktigt fint. De lÄg kvar pÄ hemsidan under dagen, sÄ jag prövade att bestÀlla dem igen. TyvÀrr med samma resultat.

Tillbaka
Topp