à ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄkNÀr man fÄr notis kl 08:51 om att man kan hÀmta ett paket.... de mÄ ju förstöra hela min dag..... ska jag Äka pÄ lunchen, ska jag Äka nu, ska ja..... #NeverEnds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄkNÀr man fÄr notis kl 08:51 om att man kan hÀmta ett paket.... de mÄ ju förstöra hela min dag..... ska jag Äka pÄ lunchen, ska jag Äka nu, ska ja..... #NeverEnds
Tycker det verkar vara sen lunch nu dessutom....
ffsĂ Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„k
Alla ombud stÀnger kl 13 idag.
Alla ombud stÀnger kl 13 idag.
I teorin skulle jag inte det nej, men sedan har vi ju den dÀr verkligheten. Och de Àr ju sÄ trevligaDu skulle hypotetiskt sett alltsÄ inte öka dÄ
Ska bli spÀnnande att se dom sen
SÄna besked vill man ju inte fÄ....Vilket mörker
SÄg verkligen fram emot dessa tvÄ monokroma godingar
NÀ, det kan man verkligen inte klaga pÄSÄna besked vill man ju inte fÄ....
Fast dom försökte ju iaf göra det pÄ ett glatt sÀtt
Inte kÀnde du nÄn press vÀl???
Vilket mörker
SÄg verkligen fram emot dessa tvÄ monokroma godingar
Kaaaanske #SkaparHypeInte kÀnde du nÄn press vÀl???
HAR DU ĂPPNAT ĂN!!!!!!
10% rabatt för er i trÄden om nÄgon slÄr till idag.Trevlig tisdag pÄ er!
Dessa tvÄ finns nu pÄ ett sÀljesstÀlle nÀra.
Haha! Blev lite nervös först
Hahah du blev det var som sagt, skapa hype!Haha! Blev lite nervös först
Kul att du gillar den! Nog en av de bÀsta shockarna jag haft.Hahah du blev det var som sagt, skapa hype!
Tack Äterigen för att jag fick överta (köpa) denna vackra pjÀs samt en extremt bra transaktion Àlskar verkligen fÀrgschemat pÄ den!
Du fÄr inte öppna Ànnu jag ville ju va förstBlev plötsligt tvÄngsinkallad som barnvakt Ät en ettÄring igÄr, men hann i alla fall hÀmta ut paketet frÄn Klockmaster Globen innan ICA stÀngde.
SpÀnnande
Borde ju iaf slÀppas pÄ svalbardVarför kan inte vi fÄ sÄ lÀckra slÀpp i Sverige
gw-9408kj-7jr
AlltsÄ.... Hade du inte redan en sÄn??