Senaste Trattis-MR-Gn va?
Vart tvungen att gÄ tillbaka i trÄden hÀr för att se nÀr den köptes, var i november förra Äret sÄ kanske dags att köpa en till Mr-G snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Senaste Trattis-MR-Gn va?
Ahaa. Fick för mig det var en du bjöd pÄ nyligen.. SÄg ditt namn och lÀt den vara dÄVart tvungen att gÄ tillbaka i trÄden hÀr för att se nÀr den köptes, var i november förra Äret sÄ kanske dags att köpa en till Mr-G snart.
Ahaa. Fick för mig det var en du bjöd pÄ nyligen.. SÄg ditt namn och lÀt den vara dÄ
Det var snabba ryck av Postis.
Dementerar mitt isÄfall slarviga uttryck..@roosterman du har ju sagt a G-shock Àr billigt det hÀr Àr ju dyrt
Ja men @L&W tycker inte MRG Àr billiga begagnade hellerDementerar mitt isÄfall slarviga uttryck..
Dom flesta G-shocks Àr billiga, men aldrig en MR-G (Om man inte kan knipa en begagnad)
Du ser ju sjÀlv hur jÀkla stiliga dom Àr!
Haha, jag tycker inte MRG Àr vÀrt det priset.Ja men @L&W tycker inte MRG Àr billiga begagnade heller
JÀmför man iaf med en beggad omega seamaster eller nÄn speedmaster sÄ Àr ju MRG mycket billigare och roligare beggad
Alla premium klockor lider av de fenomenetHaha, jag tycker inte MRG Àr vÀrt det priset.
Grejen Àr att jag tycker inte MRG Àr Premium.Alla premium klockor lider av de fenomenet
Jag betalade 2386 + moms för min jag bestÀllde för ett par minuter sen.Lite sugen pÄ den nya John mayer hodinkee Gshocken. Men vet ni vad priset blir inkl moms, tull och sÄnt skit?
Men Àr dÄ tillkommer vÀl tull?Jag betalade 2386 + moms för min jag bestÀllde för ett par minuter sen.
Den ligger pÄ 180USD. Omvandla till SEK och x 1.3 sÄ fÄr ett ca totalpris inkl moms och tull.Men Àr dÄ tillkommer vÀl tull?
Dagens tips Xmas30 för 30% pÄ caliroots Àven pÄ rean! ex gwg2k för 5.4k
Vart fÄr man tag pÄ den?Lite bÀttre bilder pÄ den.
Moahahaha inte sÄ lÀnge till!!... NÀ fan jag Àr fattigare Àn en lus just nu men den var lite smÄ stilig faktiskt, hÄller tummarna att du fÄr denEn liknande digitalare, Àr inte avslutad Àn, leder ju fortfarande (enda budet hitills)
Köp den Ă€ndĂ„ om du Ă„ngrar dej i jan sĂ„ fĂ„r du tillbaka pengarna kööööp nuKĂ€nner precis likadant, har en i kundvagnen men vet inte. Köpt sĂ„ sjukt mkt klockor i Ă„r och tvĂ„ g pĂ„vĂ€g denna vecka varav en iaf verkar kul (en Ă€r trĂ„kig oak som finns en tanke om mod pĂ„âŠ)
Samtidigt sjukt bra pris, samtidigt ggb100 Ă€r bra med och sliten sĂ„ bara köra pĂ„, 2k finare men ska en g va det för att utsĂ€tta den för allt (frĂ„gar ej hepanterâŠ) Och nyfiken pĂ„ mtg med sen igĂ„r
Holy cow! Det var mer Àn jag beredd pÄ sÄhÀr pÄ en tisdag...Dagens tips Xmas30 för 30% pÄ caliroots Àven pÄ rean! ex gwg2k för 5.4k
Den slÀpps i januari 2023.Vart fÄr man tag pÄ den?
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPKĂ€nner precis likadant, har en i kundvagnen men vet inte. Köpt sĂ„ sjukt mkt klockor i Ă„r och tvĂ„ g pĂ„vĂ€g denna vecka varav en iaf verkar kul (en Ă€r trĂ„kig oak som finns en tanke om mod pĂ„âŠ)
Samtidigt sjukt bra pris, samtidigt ggb100 Ă€r bra med och sliten sĂ„ bara köra pĂ„, 2k finare men ska en g va det för att utsĂ€tta den för allt (frĂ„gar ej hepanterâŠ) Och nyfiken pĂ„ mtg med sen igĂ„r