• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men fran
Men frakten kostar 50 dollar 😒 Eller hittade du nĂ„got billigare?
15usd för shipping nÀr jag kollade. Men den verkar vara slutsÄld nu.

8862A45B-2789-4DF2-AFFD-46F151CF8324.jpeg

Ska jag ge dig ett skambud för Kingen nu dĂ„? 😉

(Skojar, den Ă€r bra prissatt🙂)

Den Ă€r sĂ„ld och dw-5600e tillsammans för det jag satte, tyckte det var fair sĂ„ glad nĂ„gon nappa 🙂

GG-b100 blir nog kvar Ă€ven fast jag valde köpa stealth av GWG-2k med. GBD-H1000 pĂ„ ingĂ„ng torsdag och sĂ„ Ă€ven casiooak. Sista kĂ€nns sjukt onödigt dĂ„ jag inte gillar de tvĂ„ senaste likadana men men fick nĂ„gon tanke göra typ mrg Bruce lee mod av den 😅

Har ju en klassisk dw-6900 med jag bÄde gillar och inte hehe

Den Ă€r sĂ„ld och dw-5600e tillsammans för det jag satte, tyckte det var fair sĂ„ glad nĂ„gon nappa 🙂

GG-b100 blir nog kvar Ă€ven fast jag valde köpa stealth av GWG-2k med. GBD-H1000 pĂ„ ingĂ„ng torsdag och sĂ„ Ă€ven casiooak. Sista kĂ€nns sjukt onödigt dĂ„ jag inte gillar de tvĂ„ senaste likadana men men fick nĂ„gon tanke göra typ mrg Bruce lee mod av den 😅

Har ju en klassisk dw-6900 med jag bÄde gillar och inte hehe
LĂ„ter som nĂ„n fĂ„r problem med nattsömnen just inatt. Grattis i förskott 👍

LĂ„ter som nĂ„n fĂ„r problem med nattsömnen just inatt. Grattis i förskott 👍

Hehe kanske!
Nevars, ingen fara ekonomiskt. Var mest en barriĂ€r de facto bryta, aldrig lagt mer Ă€n 2k för en G. Men 50% av priset Ă€r ju vĂ€ldigt bra. Hade vĂ€ll stĂ„tt nĂ€sta sommar och Ă„ngrat mig annars. Eller inatt 🙈

Men fran
Men frakten kostar 50 dollar 😒 Eller hittade du nĂ„got billigare?
DessvÀrre sÄ var det 50 dollar som gÀllde, sÄ totalt 230 dollar totalt. Med tanke pÄ att klockan kostade 180 sÄ Àr det en rÀtt saftig procentsats av det totala priset. 15 dollar var det för inrikes frakt.

Nu i efterhand sÄ kÀnns köpet verkligen ogenomtÀnkt, jag satt pÄ jobb och scrollade nÀr jag sÄg att de slÀppt en ny klocka med Mayer. Utan att tÀnka sÄ bestÀllde jag den, sÄ nu gÄr jag leva med en pastellblÄ pjÀs ett tag:p

Tillbaka
Topp