Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Caliroots slÀng dig i vÀggen hÀr fÄr man cykel ehh mena Rangeman pÄ köpet.NÄn som vill ha ett par trevliga GShock till rÀtt pris? Visas hÀr före annonsering.
Listpris idag 3998 respektive 10498, GW Àr i mycket gott skick och fullset, bara nÄgra repor pÄ keepern, GWG Àr i extremt gott skick och fullset. De Àr uttagna hos svensk AD 2020 resp 2022.
6000 kr tillsammans vid snabb och smidig affÀr!
Hör av er via pm om ni Àr intresserade.
VÀlkommen bÀsta modellen ocksÄ!denna var ÀndÄ rÀtt mkt bÀttre Àn jag trodde, galet bekvÀmt band Tack @Patric J för affÀren
- Ja, det blir snabba affÀrer och glada köpare. Sedan Àr det ju snart Jul ocksÄ, dÄ skall man vara snÀllDu sÀljer alltid till underpris!
Min gick ivÀg idag sÄ kanske var en av de sista utMin Gwg-2000 vart ju tyvÀrr restad, skyllde pÄ att saldot inte var uppdaterat.
Min (svarta modellen) var den sista som gick innan det stod att den var slut.
FÄ se om det hÀnder för flera hÀr ocksÄ, vilket kan vara troligt.
TrÄkigt med denna, men blev ett par skor och en annan G-Shock som Àr pÄ vÀg iallafall.
Min Gwg-2000 vart ju tyvÀrr restad, skyllde pÄ att saldot inte var uppdaterat.
TrÄkigt med denna, men blev ett par skor och en annan G-Shock som Àr pÄ vÀg iallafall.
Min gick ivÀg idag sÄ kanske var en av de sista ut
Fick exakt samma svar nÀr jag bestÀllde tvÄ andra G-shocks för nÄgra dagar sedan. Hoppa att köpen gick igenom för er andra.Min Gwg-2000 vart ju tyvÀrr restad, skyllde pÄ att saldot inte var uppdaterat.
Samma för migâŠ
Synd infon kom sÄ sent, kunde tagit en grön annars men nu Àr alla slut. Ska jag tÀnka positivt lÀr vÀll en del hamna hÀr sÄ chansen finns köpa dÄ, plus att jag iaf tryckte pÄ köp. Alltid nÄgot men surt som fan..
Edit: har ju ggb100 med, samt att den gbdh1000 jag fick hem idag var jÀkligt mkt snyggare Àn vÀntat! SÄ klarar mig nog egentligen men beroendet Àr stark
TrÄkigt, men Àr ju bara att hoppas pÄ fler chanser framöver.
Att saldot inte funkar/slÀpar efter beror nog pÄ att samma produkt sÀljs pÄ flera stÀllen (hemsidor/butik) och saldouppdateringen sker typ var 3-4timme istÀllet för i realtid.
FrÄn din bestÀllning 20.15 till min 23.45 Àr det ju 3.5timme sÄ saldot borde ju vart uppdaterat flera gÄnger om kan man tycka.
Dagens har varit 6900.
VÀlkommen bÀsta modellen ocksÄ!
Jag letade inte, men koden var inte postad överallt pÄ hemsidan vad jag sÄg. Hur fick du fatt i den?Inget ont om caliroots, kan förstÄ det blir sÄ med högt tryck. Tacksam över ens fÄ möjlighet att ha 30% pÄ reavaror, jÀkligt förmÄnligt frÄn dem. Jag kunde ju gott ha bestÀllt innan jag gav ut koden men dÄ jag var osÀker tÀnkte jag hellre ge den hÀr Àn andra utanför köper Sen blev det som det blev, lÀr komma fler chanser till köp vare sig det Àr nytt eller begagnat.
Jag letade inte, men koden var inte postad överallt pÄ hemsidan vad jag sÄg. Hur fick du fatt i den?
Tack! Personligen var det nog egentligen den jag minst ville testa av de som finns Men vĂ€l i handen kĂ€nns den bra och kul med lite annan fĂ€rg Ă€n svart, sjukt crisp display med. Och inte sĂ„ âstorâ kontra ex MMâŠ
à h fy fa.. Det ser dyrt ut.Finns bara en klocka för dagens galenskap.
Edit:
Den dÀr vÀcker ett jÀkla ha-begÀr alltsÄ....HÀrligt med mycket snö, Àntligen
Den Àr riktigt bra, finns bara en sak att göra.Den dÀr vÀcker ett jÀkla ha-begÀr alltsÄ....
AlltsÄ... FÄr ju hem min MB om knappt en vecka.. Vad fick du ge för den dÀr rackaren??Den Àr riktigt bra, finns bara en sak att göra.
Köööööööp!
(vet en till i trÄden som föll för frestelsen, sÄ dÄ blir vi tre helt plötsligt)
Fegade ur redan i somras och tog fast pris över vintern.à h fy fa.. Det ser dyrt ut.
Högg den direkt nÀr den kom in hos Kulta Center, 8490:- men gÄr att hitta nÄgot billigare nuAlltsÄ... FÄr ju hem min MB om knappt en vecka.. Vad fick du ge för den dÀr rackaren??