• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Stor men inte brutalt stor, hade tĂ€nkt mig nĂ„got i stil med king men inte ens nĂ€ra dĂ€r 🙈
37C91C67-6333-412B-9A18-7CC7F244595F.jpeg

NÄn som vill ha ett par trevliga GShock till rÀtt pris? Visas hÀr före annonsering.
Listpris idag 3998 respektive 10498, GW Àr i mycket gott skick och fullset, bara nÄgra repor pÄ keepern, GWG Àr i extremt gott skick och fullset. De Àr uttagna hos svensk AD 2020 resp 2022.
6000 kr tillsammans vid snabb och smidig affÀr!
Hör av er via pm om ni Àr intresserade.
4D8D2BA4-0B05-42E3-B72D-A89F79C461BF.jpeg
Caliroots slÀng dig i vÀggen hÀr fÄr man cykel ehh mena Rangeman pÄ köpet.

Min Gwg-2000 vart ju tyvÀrr restad, skyllde pÄ att saldot inte var uppdaterat.
Min (svarta modellen) var den sista som gick innan det stod att den var slut.
FÄ se om det hÀnder för flera hÀr ocksÄ, vilket kan vara troligt.
TrÄkigt med denna, men blev ett par skor och en annan G-Shock som Àr pÄ vÀg iallafall.

TrÄkigt med denna, men blev ett par skor och en annan G-Shock som Àr pÄ vÀg iallafall.
Min gick ivĂ€g idag sĂ„ kanske var en av de sista ut đŸ€”

Samma för mig

Min gick ivĂ€g idag sĂ„ kanske var en av de sista ut đŸ€”

Synd infon kom sĂ„ sent, kunde tagit en grön annars men nu Ă€r alla slut. Ska jag tĂ€nka positivt lĂ€r vĂ€ll en del hamna hĂ€r sĂ„ chansen finns köpa dĂ„, plus att jag iaf tryckte pĂ„ köp. Alltid nĂ„got men surt som fan.. 🙁

Edit: har ju ggb100 med, samt att den gbdh1000 jag fick hem idag var jĂ€kligt mkt snyggare Ă€n vĂ€ntat! SĂ„ klarar mig nog egentligen men beroendet Ă€r stark 😅

Senast Àndrad:
Fick exakt samma svar nÀr jag bestÀllde tvÄ andra G-shocks för nÄgra dagar sedan. Hoppa att köpen gick igenom för er andra.

Samma för mig

Synd infon kom sĂ„ sent, kunde tagit en grön annars men nu Ă€r alla slut. Ska jag tĂ€nka positivt lĂ€r vĂ€ll en del hamna hĂ€r sĂ„ chansen finns köpa dĂ„, plus att jag iaf tryckte pĂ„ köp. Alltid nĂ„got men surt som fan.. 🙁

Edit: har ju ggb100 med, samt att den gbdh1000 jag fick hem idag var jĂ€kligt mkt snyggare Ă€n vĂ€ntat! SĂ„ klarar mig nog egentligen men beroendet Ă€r stark 😅

TrÄkigt, men Àr ju bara att hoppas pÄ fler chanser framöver.
Att saldot inte funkar/slÀpar efter beror nog pÄ att samma produkt sÀljs pÄ flera stÀllen (hemsidor/butik) och saldouppdateringen sker typ var 3-4timme istÀllet för i realtid.

FrÄn din bestÀllning 20.15 till min 23.45 Àr det ju 3.5timme sÄ saldot borde ju vart uppdaterat flera gÄnger om kan man tycka.

Dagens har varit 6900.

16710305931427285980380062005548.jpg

TrÄkigt, men Àr ju bara att hoppas pÄ fler chanser framöver.
Att saldot inte funkar/slÀpar efter beror nog pÄ att samma produkt sÀljs pÄ flera stÀllen (hemsidor/butik) och saldouppdateringen sker typ var 3-4timme istÀllet för i realtid.

FrÄn din bestÀllning 20.15 till min 23.45 Àr det ju 3.5timme sÄ saldot borde ju vart uppdaterat flera gÄnger om kan man tycka.

Dagens har varit 6900.

16710305931427285980380062005548.jpg

Inget ont om caliroots, kan förstĂ„ det blir sĂ„ med högt tryck. Tacksam över ens fĂ„ möjlighet att ha 30% pĂ„ reavaror, jĂ€kligt förmĂ„nligt frĂ„n dem. Jag kunde ju gott ha bestĂ€llt innan jag gav ut koden men dĂ„ jag var osĂ€ker tĂ€nkte jag hellre ge den hĂ€r Ă€n andra utanför köper 🙂 Sen blev det som det blev, lĂ€r komma fler chanser till köp vare sig det Ă€r nytt eller begagnat.

Senast Àndrad:
Inget ont om caliroots, kan förstĂ„ det blir sĂ„ med högt tryck. Tacksam över ens fĂ„ möjlighet att ha 30% pĂ„ reavaror, jĂ€kligt förmĂ„nligt frĂ„n dem. Jag kunde ju gott ha bestĂ€llt innan jag gav ut koden men dĂ„ jag var osĂ€ker tĂ€nkte jag hellre ge den hĂ€r Ă€n andra utanför köper 🙂 Sen blev det som det blev, lĂ€r komma fler chanser till köp vare sig det Ă€r nytt eller begagnat.
Jag letade inte, men koden var inte postad överallt pÄ hemsidan vad jag sÄg. Hur fick du fatt i den?

Tack! Personligen var det nog egentligen den jag minst ville testa av de som finns 🙈 Men vĂ€l i handen kĂ€nns den bra och kul med lite annan fĂ€rg Ă€n svart, sjukt crisp display med. Och inte sĂ„ ”stor” kontra ex MM

3B5F811C-884F-46ED-8283-42DA36A45E29.jpeg
1000001307.jpg

Ja den var mindre Ă€n ja trodde nĂ€r ja fick min ocksĂ„, men tycker bara om den mer och mer, bra display, solar och alla annat lulllull den har Ă€r bara bonus och "cool-faktor" 😅 ska laga min gg-b100 ikvĂ€ll eller imorgon, nu nĂ€r jag Ă€ntligen fĂ„tt packningen, sĂ„g att den var lite "sne" i formen, sĂ„ jag hoppas det inte försvĂ„rar att lĂ€gga dit den och montering av klockan đŸ˜”â€đŸ’«

Tillbaka
Topp