Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha med en jÀkla smÀll ocksÄ!RÀtt i rÀvsaxen
Har man inget jobb sÄ skaffar man sigHahaha med en jÀkla smÀll ocksÄ!
- Vansinnigt cool, men svÄrburen. Funkade inte för mig
FÀrgen stÀmmer rÀtt bra som jag kommer ihÄg den:
- Ja, kommer frÄn Klockmaster Globen. Vad jag vet den enda som kom till Skandinavien.
Riktigt jÀkla snygg! SÄg nÄgot tidigare i trÄden om runt 12k?Men för att trösta mig sjÀlv har jag lagt bestÀllning pÄ följande hos min lokala butik.
Ja, vi fÄr se.Riktigt jÀkla snygg! SÄg nÄgot tidigare i trÄden om runt 12k?
Bonden kanske ringer klockmÀster Globen imorgon. Behöver ny jobbarklocka att varva med jag har klappat extra mycket pÄ rosa och hon har lovat att mjölka nÄgra extra liter bara hon fÄr gott grÀs, frÄgan Àr om jag kan lita pÄ rosa. Borde kanske sÀtta mobilen pÄ flygplanslÀget istÀllet Oct tÀnka pÄ annatMen för att trösta mig sjÀlv har jag lagt bestÀllning pÄ följande hos min lokala butik.
Men för att trösta mig sjÀlv har jag lagt bestÀllning pÄ följande hos min lokala butik.
Ugglor Àr smarta de vÀljer MRG och har dom som kungakronor
Kolla in denna vackra pjÀs! Fantastiskt hantverk med grym kÀnsla i!
AlltsÄ, det Àr Ugglan jag talar om nu. Tack sÄ jÀttemycket @Fru hepanter för detta fantastiska hantverk. Den Àr verkligen superfin, handmÄlad och allt!
Klockan Àr oxÄ okej, men i jÀmförelse med ugglan Àr den inte mycket.
Den dÀr grodan Àr riktigt bra, stilren i mina ögon PerfektBurgare, hembakat gofika, mjukglass & kaffe. Jobbat pÄ handledsmÄttet med @Hans B 1955 idag. Fick Àven en julklapp i form av en CoolFire Tusen tack!
- En av de snyggaste grodorna, Àven om den saknar nÄgra funktioner jÀmfört med D1000. Mycket bekvÀmare Àn storebror ocksÄ.Den dÀr grodan Àr riktigt bra, stilren i mina ögon Perfekt
Du... lÀmna kossan ifred och klappa lite @Fru hepanter istÀlletKlappar lite kossa
Du... lÀmna kossan i fred och klappa lite @Fru hepanter istÀllet
Han Àr satt i stutabÄsetDu... lÀmna kossan i fred och klappa lite @Fru hepanter istÀllet
Den gjorde sig bra hos dig ser jag
Kolla in denna vackra pjÀs! Fantastiskt hantverk med grym kÀnsla i!
AlltsÄ, det Àr Ugglan jag talar om nu. Tack sÄ jÀttemycket @Fru hepanter för detta fantastiska hantverk. Den Àr verkligen superfin, handmÄlad och allt!
Klockan Àr oxÄ okej, men i jÀmförelse med ugglan Àr den inte mycket.
Va jag...? Jag kollade ju bara efter brunster...Han Àr satt i stutabÄset
RejĂ€lt bra display pĂ„ dessaByte frĂ„n MM till g-squadâŠ
Den Àr riktigt bra rent designmÀssigt sÄ kÀnns den tidlös som om tiden stÄtt still i 30 Är. Den kommer bara bli bÀttre o bÀttre med Ären med patinan ocksÄ- En av de snyggaste grodorna, Àven om den saknar nÄgra funktioner jÀmfört med D1000. Mycket bekvÀmare Àn storebror ocksÄ.
Ja man kan ju önska sig en basic square, svart resin, no nonsense, bara TS & MB6 och sÄn MIP-display. Det vore grejer det.RejÀlt bra display pÄ dessa
LÄter sÀkrast sÄBonden kanske ringer klockmÀster Globen imorgon. Behöver ny jobbarklocka att varva med jag har klappat extra mycket pÄ rosa och hon har lovat att mjölka nÄgra extra liter bara hon fÄr gott grÀs, frÄgan Àr om jag kan lita pÄ rosa. Borde kanske sÀtta mobilen pÄ flygplanslÀget istÀllet Oct tÀnka pÄ annat
Om jag hypotetiskt bara skulle behÄlla en fyrkant, sÄ vore det denna. Riktigt bra.SÄg en Titanare pÄ anonns idag GMW-B5000TB-1 och Àr det nÄgon hÀr som har nÄgon ?
Va vÀl en era nÀr dom slÀpptes för nÄgra Ärsedan.
Blev lite sugen