• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fredagsfilm minionerna den nya😁
DSC_0070~2.JPG

- Vansinnigt cool, men svĂ„rburen. Funkade inte för mig🙁
FÀrgen stÀmmer rÀtt bra som jag kommer ihÄg den:

A77BDBCE-3C69-4F64-ABCF-888D03C11EF8.jpeg

- Ja, kommer frÄn Klockmaster Globen. Vad jag vet den enda som kom till Skandinavien.

Jag gillar den skarpt! đŸ€—đŸ˜ƒ
Extra kul att den Ă€r sĂ„ ovanlig. Hade varit skoj med MRG 40th frĂ„n Globen oxĂ„ men tyvĂ€rr sĂ„ blev den för dyr för mig. Skulle passat fint i samlingen med övriga MRGs annars. 😃

Men för att trösta mig sjĂ€lv har jag lagt bestĂ€llning pĂ„ följande hos min lokala butik. đŸ€—

CD28C3BC-4235-4857-AD23-15567B1D4664.jpeg
9042FB7D-7093-4A21-846E-46B0DC3951FB.jpeg
Bonden kanske ringer klockmĂ€ster Globen imorgon. Behöver ny jobbarklocka att varva medđŸ€” jag har klappat extra mycket pĂ„ rosa och hon har lovat att mjölka nĂ„gra extra liter bara hon fĂ„r gott grĂ€s, frĂ„gan Ă€r om jag kan lita pĂ„ rosa. Borde kanske sĂ€tta mobilen pĂ„ flygplanslĂ€get istĂ€llet Oct tĂ€nka pĂ„ annat😁

DC4C2EDB-05A1-4458-A698-016C548927A4.jpeg

Kolla in denna vackra pjĂ€s! Fantastiskt hantverk med grym kĂ€nsla i! đŸ˜đŸ€—

AlltsĂ„, det Ă€r Ugglan jag talar om nu. Tack sĂ„ jĂ€ttemycket @Fru hepanter för detta fantastiska hantverk. Den Ă€r verkligen superfin, handmĂ„lad och allt! đŸ€—đŸ˜
Klockan Ă€r oxĂ„ okej, men i jĂ€mförelse med ugglan Ă€r den inte mycket. đŸ€Ł

AlltsĂ„, det Ă€r Ugglan jag talar om nu. Tack sĂ„ jĂ€ttemycket @Fru hepanter för detta fantastiska hantverk. Den Ă€r verkligen superfin, handmĂ„lad och allt! đŸ€—đŸ˜
Ugglor Àr smarta de vÀljer MRG och har dom som kungakronor

Den gjorde sig bra hos dig ser jag đŸ˜â€ïžâ€ïž

- En av de snyggaste grodorna, Àven om den saknar nÄgra funktioner jÀmfört med D1000. Mycket bekvÀmare Àn storebror ocksÄ.

05F3AF6A-39C0-4BB8-8FDC-F40E5468EC4C.jpeg
Den Àr riktigt bra rent designmÀssigt sÄ kÀnns den tidlös som om tiden stÄtt still i 30 Är. Den kommer bara bli bÀttre o bÀttre med Ären med patinan ocksÄ

Bonden kanske ringer klockmĂ€ster Globen imorgon. Behöver ny jobbarklocka att varva medđŸ€” jag har klappat extra mycket pĂ„ rosa och hon har lovat att mjölka nĂ„gra extra liter bara hon fĂ„r gott grĂ€s, frĂ„gan Ă€r om jag kan lita pĂ„ rosa. Borde kanske sĂ€tta mobilen pĂ„ flygplanslĂ€get istĂ€llet Oct tĂ€nka pĂ„ annat😁
LĂ„ter sĂ€krast sĂ„ đŸ€Ł
Fast om jag vore Rosa skulle jag tycka att du ju kunde börja med samla mjölken i tanken istĂ€llet för att smörja in klockan med den! 😝

SÄg en Titanare pÄ anonns idag GMW-B5000TB-1 och Àr det nÄgon hÀr som har nÄgon ?
Va vÀl en era nÀr dom slÀpptes för nÄgra Ärsedan.
Blev lite sugen 😜
018D189C-DCF2-43FC-8EA6-99459299174E.jpeg
Om jag hypotetiskt bara skulle behÄlla en fyrkant, sÄ vore det denna. Riktigt bra.

Just det, höll pĂ„ att glömma: KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! đŸ€Ł

Tillbaka
Topp