• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu har man nÄt att se fram emot.
Screenshot_20221216_233538_Instabox.jpg

Blir intressant att se om kartongen Àr helt mörsad eller inte.

God morgon🙂
Dags att gĂ„ ut o hĂ€mta tidningen + plus att eventuellt polisanmĂ€la en smitningsolycka.. Grannen fick just halva sin trĂ€dgĂ„rdshĂ€ck nerkörd av en friskt sladdade BMW som sjĂ€lvklart bara drog.... 😠
IMG_20221217_070711.jpg
Hoppas ni fĂ„r tag pĂ„ smitarn, men hur vet ni att det var en BMW?. TĂ€nkte om huven lĂ„g kvar eller regplĂ„ten 😅

Hoppas ni fĂ„r tag pĂ„ smitarn, men hur vet ni att det var en BMW?. TĂ€nkte om huven lĂ„g kvar eller regplĂ„ten 😅
Jag hörde först kraschen, sen sÄg jag nÀr dom puttade upp bilen och drog dÀrifrÄn... En BMW-kombi.. Har 40 hÀr utanför. Hörde hur idioten laddade och lekte frÄn andra Ànden av gatan som Àr ca 250 innan det small... RÀtt över en gÄngvÀg och ner i grannarnas trÀdgÄrd... :mad: 10m till och han hade slÀckt delar av kvarteret....
Hoppas det blev fina skador pÄ hans bil... Ser ut som att bakhjulet trÀffat en hÄrd kan först och slagit ner grindstolpen sen
IMG_20221217_073015.jpg

Bilagor

• IMG_20221217_073035.jpg
    IMG_20221217_073035.jpg
    742.4 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
Jag hörde först kraschen, sen sÄg jag nÀr dom puttade upp bilen och drog dÀrifrÄn... En BMW-kombi.. Har 40 hÀr utanför. Hörde hur idioten laddade och lekte frÄn andra Ànden av gatan som Àr ca 250 innan det small... RÀtt över en gÄngvÀg och ner i grannarna trÀdgÄrd... :mad: 10m till och han hade slÀckt delar av kvarteret....
IMG_20221217_073015.jpg
Man funderar genast...
Har Caliroots börjat med hemkörning?! đŸ˜±

Blir inga mer köp dÀrifrÄn dÄ.

Jag hörde först kraschen, sen sÄg jag nÀr dom puttade upp bilen och drog dÀrifrÄn... En BMW-kombi.. Har 40 hÀr utanför. Hörde hur idioten laddade och lekte frÄn andra Ànden av gatan som Àr ca 250 innan det small... RÀtt över en gÄngvÀg och ner i grannarnas trÀdgÄrd... :mad: 10m till och han hade slÀckt delar av kvarteret....
Hoppas det blev fina skador pÄ hans bil... Ser ut som att bakhjulet trÀffat en hÄrd kan först och slagit ner grindstolpen sen
IMG_20221217_073015.jpg
Fy fan sÄ idiotiskt att sladda och sÄ respektlöst och svinigt att dra dÀrifrÄn. Vissa skulle inte ha körkort.
Ser inte alls kul ut detta😳â˜č

Fy fan sÄ idiotiskt att sladda och sÄ respektlöst och svinigt att dra dÀrifrÄn. Vissa skulle inte ha körkort.
Det Àr skitkul att sladda och leka , men gör det för fan pÄ "rÀtt" stÀlle. Inte mitt inne i byn...
Inte för att det kommer hjÀlpa , men det kommer anmÀlas smitning pÄ detta, om inte annat för grannens skull.

För 25 Ă„r sen, pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n lumpen till flickvĂ€nnen, finns det tvĂ„ vĂ€gar in i omrĂ„det dĂ€r hennes förĂ€ldrar bor. Den vanliga vĂ€gen och den roliga vĂ€gen. Jag tog den roliga. Över ett krön, lite kurvigt, och...
Det slutade lite pÄ samma sÀtt...
BaklÀnges in pÄ en villatomt. Stannade med dragkroken mot en ek en bit in pÄ deras grÀsmatta. DÄ hade jag ocksÄ kört över det lilla av buske de hade nÀrmast gatan. NÄgra pinnar, typ. Som jag reste upp igen, ska tillÀggas.
Det var efter 22 pÄ kvÀllen, sÄ mörkt.
Ut kommer herrakapet marscherandes för att ta kvÀllspromenad, hittar en slyngel i grönklÀder pÄ grÀsmattan med en kopparfÀrgad 240 stÄende mot deras ek!
Vad ska jag göra, tÀnkte jag...
BÀst att i a f vara artig, sÄ jag stammade godkvÀll, varefter de bara passerade och tog sin kvÀllspromenad. Sen sprang jag hem, bokstavligen med mössan i hand, för att begÀra putthjÀlp av svÀrfar.
Fy faa.. vad jag skĂ€mdes. 😂

För 25 Ă„r sen, pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n lumpen till flickvĂ€nnen, finns det tvĂ„ vĂ€gar in i omrĂ„det dĂ€r hennes förĂ€ldrar bor. Den vanliga vĂ€gen och den roliga vĂ€gen. Jag tog den roliga. Över ett krön, lite kurvigt, och...
Det slutade lite pÄ samma sÀtt...
BaklÀnges in pÄ en villatomt. Stannade med dragkroken mot en ek en bit in pÄ deras grÀsmatta. DÄ hade jag ocksÄ kört över det lilla av buske de hade nÀrmast gatan. NÄgra pinnar, typ. Som jag reste upp igen, ska tillÀggas.
Det var efter 22 pÄ kvÀllen, sÄ mörkt.
Ut kommer herrakapet marscherandes för att ta kvÀllspromenad, hittar en slyngel i grönklÀder pÄ grÀsmattan med en kopparfÀrgad 240 stÄende mot deras ek!
Vad ska jag göra, tÀnkte jag...
BÀst att i a f vara artig, sÄ jag stammade godkvÀll, varefter de bara passerade och tog sin kvÀllspromenad. Sen sprang jag hem, bokstavligen med mössan i hand, för att begÀra putthjÀlp av svÀrfar.
Fy faa.. vad jag skĂ€mdes. 😂
Du skulle testa att krocka med en polisbil nĂ„n gĂ„ng.... 😁
Har jag hört av en vĂ€n🙄😇

Tillbaka
Topp