Trevligt trevligt riktigt fin b2000. Stort grattis till den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt trevligt riktigt fin b2000. Stort grattis till den
Ser bra ut . Ăr det bara "mycket mer mat" eller nĂ„got kostschema du kör?Inte ens en vecka med nya kosten och vilken rejĂ€l skillnad
Skicka lite info om skick m,m i PmDu kan fĂ„ min för 9â
Ja den var riktigt tjusig faktiskt kÀnns skönt att vara tillbaka till MTG igenTrevligt trevligt riktigt fin b2000. Stort grattis till den
Ja det behövs fler MTG i trÄdenJa den var riktigt tjusig faktiskt kÀnns skönt att vara tillbaka till MTG igen
Vad hade du tĂ€nkt att ta för denna skönhet?Har funderat lĂ€nge pĂ„ hur jag ska göra med denna, men inser att jag anvĂ€nder bara mina squares. Ăr det nĂ„n i trĂ„den som Ă€r sugen pĂ„ att ta över den hĂ€r till ett sjysst pris?
Tack sjÀlv satt ju som en smÀck pÄ dig ju!Ett bra tag sen jag var aktiv hÀr men idag kom det en mudmaster med posten!
Tack till @Dan1jel för smidigt byte!
HĂ„ller med dig om bandet pĂ„ den dĂ€r. Lite synd att det Ă€r en sĂ„dan sak som drar ner klockan annars Ă€r den ju riktigt trevlig. Jag gillar verkligen fĂ€rgen pĂ„ de digitala siffrorna ocksĂ„ att typ bruna siffror riktigt trevligt Gwg 2000 Ă€r ju inte heller nĂ„got bekvĂ€m. Har faktiskt mĂ€rkt att gwg 1000 sitter bĂ€ttre. 2k kĂ€nns lite plastig och billig i kĂ€nslan pĂ„ bandet. Ăven om GWG2k Ă€r coolare i tavlan enligt min Ă„sikt. Men bandet sĂ„ sitter ju gwg1000 sĂ„ bekvĂ€mt och kĂ€nns mer premium. Gillar dock bĂ€gge dom klockorna för deras resp positiva saker.
Ggb100 har ju faktiskt stegrÀknare vilket jag tycker Àr kul och den stÀmmer faktiskt bra om man jÀmför med mobilens rÀknare. AlltsÄ inga steg nÀr man diskarDock ÀndÄ rÀtt bekvÀmt om man anvÀnder den mkt tycker jag, ska bli spÀnnande se om det Àr nÄgon skillnad pÄ det svarta och det orange (sÄ ja jag jag har köpt hepanters orange ggb100, var vÀll pÄ tiden⊠). Minns inte mkt frÄn 1000 mer Àn att jag hamna mellan hÄlen.
Sen Ă€r det ju spĂ€nnande att man Ă€r villig lĂ€gga 6ggr pengarna pĂ„ nĂ„got som har samma funktioner och Ă€ndĂ„ ârĂ€tt liktâ det man redan har men Ă€r vĂ€ll en del av hobbyn som Ă€r som den Ă€r
De dĂ€r Ă€r en RIKTIG HĂ LL KĂ...EN klocka.Nu Ă„kte MRGn pĂ„ igen. Jag Ă€r egentligen inte alls nĂ„gon âguldkilleâ men denna vĂ€xer.
Den Ă€r riktigt cool den dĂ€r. PĂ„ bilder ser den nĂ€stan mer brons Ă€n guld ut. Ăr det ljuset eller stĂ€mmer det?Nu Ă„kte MRGn pĂ„ igen. Jag Ă€r egentligen inte alls nĂ„gon âguldkilleâ men denna vĂ€xer.
StÀmmer helt, var faktiskt lite ledsen men samtidigt, den dagen ja dör sÄ kommer den klocka inte göra mig sÄ mycket just dÄ den hjÀlpte mig ut ur skiten, men den anvÀnds ju knappt...Har du börjat snusa igen @Dan1jel ? Var inte det dÀr slutsa snusa klockan?
Det Ă€r nog ljuset. Ska försöka ta bild i dagsljus sen sĂ„ fĂ„r vi se hur det ser ut.Den Ă€r riktigt cool den dĂ€r. PĂ„ bilder ser den nĂ€stan mer brons Ă€n guld ut. Ăr det ljuset eller stĂ€mmer det?
Jag tyckte ocksÄ GGB100 var ett fynd nÀr jag köpte den. Men sÄ ledsnade jag pÄ visarnas baksida som Àr svart vilket gör att minutvisaren mÀrkbara delar av dygnet tÀcker och skymmer stora delar av timvisaren, tillsammans med att finishen pÄ visarna var tÀmligen dÄlig med ruffa kanter.Dock ÀndÄ rÀtt bekvÀmt om man anvÀnder den mkt tycker jag, ska bli spÀnnande se om det Àr nÄgon skillnad pÄ det svarta och det orange (sÄ ja jag jag har köpt hepanters orange ggb100, var vÀll pÄ tiden⊠). Minns inte mkt frÄn 1000 mer Àn att jag hamna mellan hÄlen.
Sen Ă€r det ju spĂ€nnande att man Ă€r villig lĂ€gga 6ggr pengarna pĂ„ nĂ„got som har samma funktioner och Ă€ndĂ„ ârĂ€tt liktâ det man redan har men Ă€r vĂ€ll en del av hobbyn som Ă€r som den Ă€r
Tyckte det var en fin grej, sÄ la det pÄ minnet! Men förstÄr helt. RÀtt tÀnktStÀmmer helt, var faktiskt lite ledsen men samtidigt, den dagen ja dör sÄ kommer den klocka inte göra mig sÄ mycket just dÄ den hjÀlpte mig ut ur skiten, men den anvÀnds ju knappt...
Skulle ja nu börja igen med snus sÄ fÄr ja skaffa mig en till GWG
SmÄtt förvÄnad dock att du kom ihÄg de
- Vansinnigt cool, men svĂ„rburen. Funkade inte för migNu Ă„kte MRGn pĂ„ igen. Jag Ă€r egentligen inte alls nĂ„gon âguldkilleâ men denna vĂ€xer.
Men, Àr det inte ett mjölkstÀnk pÄ den?M65 jacka och G-Shock bra kombination, denna jackan gör sin tredje sÀsong nu grymt nöjd. Nu Àr klockan ren igen skönt
Bilden nere pÄ jackan Àr den otvÀttad bilden ovan tvÀttad med tvÄl och vatten. RejÀlt lÀtt att rengöra denna om man jÀmför med gwg o g-shocks med resin band. LÀnk Àr ju kalas pÄ sÄ visMen, Àr det inte ett mjölkstÀnk pÄ den?