Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Va de du som köpte den ny en gÄng i tiden ?- Vansinnigt cool, men svÄrburen. Funkade inte för mig
Definitivt coolare Àn att köra traktorVi hade en fantastiskt fin inflygning idag i skymningen. Sitter nu och vÀntar pÄ tur nr tvÄ som tyvÀrr blir efter solnedgÄng.
Jag tÀnkte pÄ jackanBilden nere pÄ jackan Àr den otvÀttad bilden ovan tvÀttad med tvÄl och vatten. RejÀlt lÀtt att rengöra denna om man jÀmför med gwg o g-shocks med resin band. LÀnk Àr ju kalas pÄ sÄ vis
Det Àr ju sÄ vackert att det gör ont!Vi hade en fantastiskt fin inflygning idag i skymningen. Sitter nu och vÀntar pÄ tur nr tvÄ som tyvÀrr blir efter solnedgÄng.
- Ja, kommer frÄn Klockmaster Globen. Vad jag vet den enda som kom till Skandinavien.Va de du som köpte den ny en gÄng i tiden ?
Det fÄr vi tacka och bocka för och kul att den finns kvar hÀr som mÄnga andra klockor som har köpts.- Ja, kommer frÄn Klockmaster Globen.
9Vad ligger den ute för? Allt under 10 Àr bra.
Köööööööp
Urs villket trÄkigt jobb du har.... NotVi hade en fantastiskt fin inflygning idag i skymningen. Sitter nu och vÀntar pÄ tur nr tvÄ som tyvÀrr blir efter solnedgÄng.
Om man haft ögonen synenUrs villket trÄkigt jobb du har.... Not
On man hade ekonomin eller turen att rÄka trilla in pÄ helikopterpilot sÄ hade jag haft drömjobbet.
Det var en stor satsning att försöka sig pÄ yrket rent ekonomiskt och jag fick lÄna till min instrument rating. Som tur var fick jag ett bra jobb men det var osÀkert. Det fanns dock en plan B. Helst hade jag nog velat flyga VFR i fjÀllen men jag bor tyvÀrr i andra Ànden av landet. Ett tag sÄ utbildades ju helikopterpiloter gratis i Sverige. En gammal kollega till mig fick sin utbildning sÄ.Urs villket trÄkigt jobb du har.... Not
On man hade ekonomin eller turen att rÄka trilla in pÄ helikopterpilot sÄ hade jag haft drömjobbet.
Ălskar detta inslagen i trĂ„den med veckans trender
Trevlig helg, gott folk!
VI FĂ R VĂL SESĂ„dĂ€r nu Ă€r det dags att köra fin B5000 (portermodiefiering) resten av kvĂ€llen och imorgon. Gillar den skarpt. Den kommer alltid betyda lite extra för mig och kommer ALDRIG lĂ€mna
+1VI FĂ R VĂL SE
FörstĂ„r ni inte jag vill hamna pĂ„ veckans trenderVI FĂ R VĂL SE
Ja de kan jag verkligen tÀnka mig, inte lÀttaste att fÄ ett jobb som pilot.Det var en stor satsning att försöka sig pÄ yrket rent ekonomiskt och jag fick lÄna till min instrument rating. Som tur var fick jag ett bra jobb men det var osÀkert. Det fanns dock en plan B. Helst hade jag nog velat flyga VFR i fjÀllen men jag bor tyvÀrr i andra Ànden av landet. Ett tag sÄ utbildades ju helikopterpiloter gratis i Sverige. En gammal kollega till mig fick sin utbildning sÄ.
VI FĂ R VĂL SE
SkÀmt o sido+1
Jag började skriva nÄgot liknande.
Vackert!
Skaffar du den dÀr dÄ bygger ett till stÀll Ät dig!
Vackert!
Trodde först du skaffat en hasselbladkamera och börjat fota dina klockor
Vackert!
Ett till stÀll?!Skaffar du den dÀr dÄ bygger ett till stÀll Ät dig!
Hahaha javisst!Ett till stÀll?!
Hahaha javisst!
Hur ska det se ut?
RÀtt i rÀvsaxenSkaffar du den dÀr dÄ bygger ett till stÀll Ät dig!