Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehehe Jajjemen.... Om jag inte hade kÀnt odlingsÀgarenVafalls! TjuvjÀgare ute pÄ vift!?
Hon har ju bra smak , damen. NÀr ser vi @Dan1jela hÀr pÄ KS dÄ?Ute med MT-Gn och försöker Äka lite skridskor med familjen tidigare idag.
Edit: sambon sÄg denna och tyckte de var ett dumt byte (gwg-1000 mot denna), hon gillade hÄrdheten mot klass. Men den vÀxer pÄ mig, tycker den Àr rÀtt snygg med en fÀrgklick.
I min del av södern sÄ har det inte vart varmare Àn -6 pÄ hela dan... -12 i morse..Kallt och elÀndigt Àven i södern
Haha ja hon hade tydligen de, kanske mÄste skaffa en gwg-1000 i framtidenHehehe Jajjemen.... Om jag inte hade kÀnt odlingsÀgaren
Hon har ju bra smak , damen. NÀr ser vi @Dan1jela hÀr pÄ KS dÄ?
OK, jag tar tillbaks det dÀr med smaken dÄ....Haha ja hon hade tydligen de, kanske mÄste skaffa en gwg-1000 i framtiden
NÀ jag har försökt, men hon gillar inte G-Shocks. Hon sjÀlv har gamin
BÄda tvÄ Àr ursnygga pÄ olika sÀttUte med MT-Gn och försöker Äka lite skridskor med familjen tidigare idag.
Edit: sambon sÄg denna och tyckte de var ett dumt byte (gwg-1000 mot denna), hon gillade hÄrdheten mot klass. Men den vÀxer pÄ mig, tycker den Àr rÀtt snygg med en fÀrgklick.
Ute med MT-Gn och försöker Äka lite skridskor med familjen tidigare idag.
BÄda tvÄ Àr ursnygga pÄ olika sÀtt
Kallbad?NÀr elpriset Àr billigt fÄr man passa pÄ o bada ironi om elpriset
Nej jag skulle inte sĂ€ga att de Ă€r kĂ€nsliga alls.Allt prat om titan-squaren (GMW-B5000TB-1) vĂ€cker Vill Ha-anden i mig. Ăr de kĂ€nsliga för repor?
Allt prat om titan-squaren (GMW-B5000TB-1) vĂ€cker Vill Ha-anden i mig. Ăr de kĂ€nsliga för repor?
Jag har samma erfarenhet av den. (KĂĂĂĂĂP!)Nej jag skulle inte sĂ€ga att de Ă€r kĂ€nsliga alls.
Inga repor som jag reagerar pÄ i min och den hÀnger med överallt nÀr den vÀl sitter pÄ handleden.
Helt rÀtt död Ät flÀrpen
Det dÀr Àr ju inte en flÀrp... Det Àr ju en trampolinHelt rÀtt död Ät flÀrpen
Det dÀr Àr ju inte en flÀrp... Det Àr ju en trampolin
Va, har jag berÀttat det för dig?!Du skulle testa att krocka med en polisbil nÄn gÄng....
Har jag hört av en vÀn
Galet bra det blir!Man mÄste vara karl för sin hatt.
Woow!Nu sÄ hÀnder det grejer.
HĂ€ftig maskin.
- Nej, om du inte misshandlar den rejĂ€lt.Allt prat om titan-squaren (GMW-B5000TB-1) vĂ€cker Vill Ha-anden i mig. Ăr de kĂ€nsliga för repor?
Du oxÄ?Va, har jag berÀttat det för dig?!
Galet bra det blir!
Woow!
SÄ lÀnge man inte lÄnar ut den till Rosa- Nej, om du inte misshandlar den rejÀlt.
FlÀrp� Trampolin�Helt rÀtt död Ät flÀrpen
Den dÀr Àr inte dum alltsÄ
NÀj nÀj det Àr Gene simons tungaFlÀrp� Trampolin�
Det dÀr Àr ju Stairway to Heaven !!!
Havregryn och Àgg