Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Heder Ă„t Caliroots!
Först blev jag lite nervös, kartongen Àr ju skadad!
Men sen kÀndes det bÀttre
Bra pris!6100kr med -15% kod
Casio G-Shock Frogman Limited GW-8230B-9AER - Svart harts herrklocka
Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av Casio-klockor. Det garanterar att klockan Àr Àkta, giltig för officiell...www.klockgiganten.se
Nej gick i retur va sÄ kluven pÄ den men varje gÄng jag ser bild sÄ smÀlter manBra pris!
Behöll du din?
Ja, detta var det ingen skugga pÄ alls!Bra packat ÀndÄ, yttre kartongen kan man ju förstÄ ser skit ut i juletider
Med eller utan skottsÀker vÀst?Idag verkar det vara norska mÀsterskapen i skidskyttet.
Min plÄnbok tycker att det ska bli skönt med plusgrader.Mysigt nÀr snön smÀlter bort⊠eller inte
Min plÄnbok tycker att det ska bli skönt med plusgrader.
Vilken lockar mest dÄ?MT-G Àr fina faktiskt... Ska man slÀppa denna för att skaffa B3000 istÀllet, det Àr frÄgan
Krya pÄ dig!Skakar och huttrar, tryck i bröstet och ont i halsen högersida men ladugÄrden mÄste göras ÀndÄ
Tack! Bra att de gÄr Ät rÀtt hÄll för dej. DÄ kanske vi klarar julafton med lite turKrya pÄ dig!
Mycket skit som cirkulerar nu.
Ăr sjĂ€lv klen hemma sedan nĂ„gra dagar men nu gĂ„r det pĂ„ rĂ€tt hĂ„ll.
Krya,hade skiten 1v hostan frÄn helvetet va inget kul hoppas du slipper den.Skakar och huttrar, tryck i bröstet och ont i halsen högersida men ladugÄrden mÄste göras ÀndÄ
MÄste nog Àrligt vara B3000BD-1A (vinröda), hade nog velat sÀga silvriga men föredrar nog IP behandlad Àn smÄ repor faktisktVilken lockar mest dÄ?
Ja hÀrligt med den fÀrgen, poppar grymt till de övriga mörkaMÄste nog Àrligt vara B3000BD-1A (vinröda), hade nog velat sÀga silvriga men föredrar nog IP behandlad Àn smÄ repor faktiskt
Ahaaaa! Jag hör att en groda hÀnger löst!Dags för kÀk, följer vÀtskeintaget och kosten enligt schema, imorgon Àr de invÀgning, en vecka avklarat. Hoppas förkylningen gÄr över. Klockbyte efter en dag med groda.
Skapligt mer bekvÀmt pÄ handleden nu. Metallkeeper pÄ grodor Àr inte min grej
Bra betalt juAhaaaa! Jag hör att en groda hÀnger löst!
Tar du ett byte mot 90 paket Bregott?